خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان 1401 - 1402
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

پس برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شرکت کنندگان می بایست پیگیر اخبار و اطلاعیه های مرتبط با اعلام نتایج پذیرش خود باشند. یکی از علل اهمیت‌ اطلاع به موقع از زمان انتشار نتایج، کوتاه بودن بازه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان می باشد.

تغییراتی که در روند برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 به وجود آمد، زمان و سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی را نیز تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داده است. به این ترتیب انتشار نتایج برای استان زنجان به صورت هماهنگ و همزمان با سایر استان های کشور و از یک سامانه واحد انجام خواهد شد.

دانش آموزان ساکن زنجان برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، بایستی به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در سال های گذشته، شرکت کنندگانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت نموده بودند می بایست به صورت استان به استان از نحوه عملکرد خود در این آزمون مطلع می شدند اما در سال 1402، زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی برای همه استان ها به صورت همزمان در نظر گرفته شده است.

مطابق با مندرجات دفترچه راهنمای ارائه شده، نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم استان زنجان حداکثر تا هفته اول مرداد ماه ۱۴۰۲ منتشر می گردد. لازم به ذکر است که پذیرفته شدگان بایستی در بازه زمانی مشخص همراه با مدارک مورد نیاز خود برای ثبت نام به مدارس مورد نظر خود مراجعه کنند.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان 1402 – 1403

همان گونه که می دانید، برخلاف هر سال که اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت شهر به شهر انجام می گرفت، دانش آموزان هر منطقه می بایست با مراجعه به سایت رسمی پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش، در زمان معین نسبت به مشاهده کارنامه اقدام کنند. مراحل دریافت کارنامه این آزمون برای استان زنجان به شرح ذیل می باشد:

  • وارد سایت my.medu.ir شده و نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کنید. اطلاعات خواسته شده را وراد کرده و کلید “ورود” را بفشارید.

مرحله اول دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی

  • بر روی آیکون “آزمون نمونه دولتی” کلیک کرده و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.

مرحله دوم دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی

همچنین مطالعه مطلب شهریه مدارس نمونه دولتی می تواند برای پذیرفته شدگان در آزمون نمونه دولتی مفید واقع شود.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

با توجه به آن که احتمال خطا در نتایج آزمون نمونه دولتی بسیار کم است اما آموزش و پرورش این امکان را در اختیار دانش آموزان قرار داده که چنانچه نسبت به نتایج اعتراضی دارند، در زمان تعیین شده درخواست خود را ارسال نمایند. داوطلبان می توانند پس از اعلام نتایج طی بازه ای که توسط سازمان مربوطه تعیین می شود، نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام کنند.

دانش آموزان معترض به کارنامه آزمون نمونه دولتی می توانند همزمان با اعلام نتایج این آزمون و پس از مشاهده آن با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی my.medu.ir اعتراض خود را ثبت نمایند. پس از ثبت اعتراض در بازه زمانی معینی رسیدگی های لازم جهت بررسی درخواست آن ها صورت می گیرد و نتایج آن عموما تا دو هفته بعد از طریق سامانه مذکور اعلام می گردد.

نکات اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان 1402 – 1403

دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند و منتظر نتایج هستند، باید از یک سری نکات مربوط به کارنامه و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند. در ادامه مطلب، به ذکر چند نکته مهم در خصوص موارد ذکر شده پرداخته ایم.

  • افرادی که در آزمون قبول نشده اند، کارنامه ای شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، نمره کسب شده در هر درس، تراز دانش آموز و تراز آخرین فرد قبول شده به صورت اینترنتی برای آن ها منتشر می شود.
  • دانش آموزان پذیرفته شده در یک مدرسه، نمی توانند در مدارس نمونه دولتی دیگر ثبت نام کنند و یا نسبت به نقل و انتقال اقدام نمایند.
  • دانش آموزان همزاد توجه کنند که امکان تحصیل در این مدارس در صورت کسب 80 درصد نمره قبولی وجود دارد.

قبول شدگان برای انجام مراحل ثبت نام می بایست به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه کنند. ضمنا به خاطر داشته باشید که عدم مراجعه به مدرسه محل قبولی در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی زنجان در چه تاریخی اعلام می شود؟

در حال حاضر نتایج این آزمون برای سال ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ اعلام نشده است.

2- چگونه می توان نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی زنجان را دریافت نمود؟

نتایج این آزمون از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir منتشر می گردد.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی زنجان وجود دارد؟

بله، امکان ثبت اعتراض به نتایج از طریق سایت my.medu.ir وجود دارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد