خانه دکتری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری

تاریخ اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 99
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 99

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

تکمیل ظرفیت دکتریفرصت مجددی بود برای داوطلبانی که در آزمون دکتری سراسری 97 شرکت کرده ولی پذیرفته نشده بودند و یا از رشته ی قبولی خود رضایت نداشتند و قصد داشتند از این فرصت مجددی که در اختیارشان قرار گرفته استفاده نمایند تا شاید شانس با آن ها یار بوده و در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوند. از آن جا که زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 98 آخرین شانس داوطلبان برای قبولی در سال 97 می باشد بنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما در مقالات قبلی به نحوه انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کنکور دکتری سراسری پرداختیم و نکات لازم جهت انتخاب رشته را متذکر شدیم و حال در این مقاله قصد داریم به زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری و نحوه اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 97 بپردازیم.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 97

در این قسمت از مقاله قصد داریم به نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 98 بپردازیم. نتایج در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. پس از ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور بر روی گزینه دکتری تخصصی که در قسمت بالا و سمت راست سایت قرار دارد کلیک نمایید و سپس گزینه کارنامه نهایی تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 97 را انتخاب نمایید و پس از این مرحله وارد صفحه ای می شوید که به چند روش مختلف می توانید نتایج را مشاهده نمایید. روش اول با استفاده از شماره شناسنامه و شماره داوطلبی، روش دوم شماره شناسنامه و شماره پرونده می باشد. در صورتی که هنگام مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 97 دچار مشکل شدید می توانید با مشاوره تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 97

لازم است به اطلاع شما داوطلبان گرامی برسانیم که نتایج اولیه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 97 در آبا و نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دکتری در اواخر دی یا اوایل بهمن ماه اعلام می شود. فعلا زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 97 مشخص نیست ولی به محض اعلام زمان دقیق اعلام نتایج در همین صفحه و کانال تلگرام دکتری به اطلاعتان خواهیم رساند.

اعتراض به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 97

لازم است به اطلاع داوطلبان گرامی برسانیم که در صورت داشتن اعتراض نسبت به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری بهمن ماه 98 امکان ثبت اعتراض را خواهید داشت فقط برای اعتراض می بایست دلایل منطقی همچون مشاهده عدم اعمال سهمیه، قابل قبول خواهد بود و در صورت منطقی نبودن دلایل اعتراض، اعتراضات مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. جهت ثبت اعتراض می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و سپس گزینه سیستم پاسخگویی راغ انتخاب نمایید و سپس با کلیک بر روی گزینه عضویت، می توانید اطلاعات فردی خود را وارد کنید. پس از این مرحله بر روی گزینه درخواست جدید کلیک کرده و با انتخاب گزینه دکتری 97 گزینه اعتراض به نتیجه برای شما فعال می گردد که در مرحله آخر می بایست شماره داوطلبیز و شماره پرونده خود را وارد کرده و سپس اعتراض خود را ثبت نمایید. جهت ثبت اعتراض خود نسبت به نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری 97 می توانید با مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

جهت کسب اطلاع در رابطه با شهریه دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

 

سوالات رایج مخاطبان

1- چگونه به نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری دسترسی داشته باشم؟

به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور

2- زمان انتشار نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دکتری سراسری مشخص است؟

خیر اما در صورت برگزاری ، در اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه ، منتشر می شود.

3- در صورت قبولی در هر دو انتخاب رشته اولیه و تکمیل ظرفیت ، می توان در کد رشته قبولی اول ، ثبت نام کرد؟

خیر ، امکان ثبت نام در رشته قبولی اولیه وجود ندارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری