خانه کنکور اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

هر سال نتایج انتخاب رشته ( نهایی ) کنکور سراسری، نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود و پس از آن مشخص می شود که ظرفیت کدام رشته محل ها تکمیل نگردیده است. بنابراین دانشگاه ها لیست رشته های دارای ظرفیت خود را به سازمان سنجش اعلام می کنند و سازمان سنجش در زمان معین، لیست کد رشته محل های دارای ظرفیت را بر روی سایت قرار می دهد و در یک بازه زمانی محدود فرصت مجددی را در اختیار داوطلبان دارای شرایط قرار می دهد تا مجددا شانس خود را برای قبولی در رشته محل مورد نظرشان امتحان کنند. هر سال پس از اتمام زمان تکمیل ظرفیت، داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند با بخش مشاوره تحصیلی مرکز ایران مشاوره تماس می گیرند تا از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت و در نتیجه زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت، مطلع شوند. به همین دلیل این مقاله را به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 اختصاص داده ایم تا در آن علاوه بر پرداختن به زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 ، به موضوعاتی همچون تاثیر سهمیه شاهد و ایثارگران در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 نیز بپردازیم.

نتایج تکمیل ظرفیت از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به صورت اینترنتی خواهد بود. جهت اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و از منوی سمت راست، گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه ” اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 ” کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی لینک مذکور، دو روش برای مشاهده نتایج پیش روی شما قرار می گیرد. یکی از طریق وارد کردن شماره داوطلبی که در کارنامه کنکور سراسری 97 و همچنین کارت ورود به جلسه شما درج شده است و یکی از طریق وارد کردن شماره پرونده که در برگه ثبت نام و همچنین کارنامه کنکور شما درج گردیده، می توانید نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 را مشاهده کنید.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

همانطور که گفته شد پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در شهریور ماه و مشخص شدن رشته محل های دارای ظرفیت، دانشگاه ها در بازه زمانی مهر تا آبان، اقدام به تکمیل ظرفیت می کنند. نتایج آن نیز نهایتا تا یک ماه پس از اتمام بازه زمانی ثبت نام اعلام می شود و داوطلبان پذیرفته شده در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 جزو ورودی های بهمن محسوب می شوند و از بهمن ماه می توانند در رشته محل پذیرفته شده، مشغول به تحصیل گردند. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 مشخص نیست ولی به محض اطلاع، حتما تاریخ دقیق را به این متن اضافه خواهیم کرد. ضمنا جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 می توانید در کانال تلگرام کنکور عضو شوید. به این نکته نیز توجه کنید که اگر با وجود پذیرش در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در تکمیل ظرفیت شرکت کرده و پذیرفته شده اید، قبولی قبلی شما لغو خواهد شد و شما مجاز به ادامه تحصیل در رشته محل پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت خواهید بود.

تاثیر سهمیه در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

میزان تاثیر سهمیه های شاهد، ایثارگران و سهمیه مناطق در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری دقیقا به میزان تاثیر سهمیه در کنکور سراسری است. در رابطه با سهمیه بسیج فعال نیز داوطلبان زیادی از مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره می پرسند که در پاسخ به این سوال باید بگوییم که متاسفانه برای داوطلبان بسیج فعال هیچ سهمیه ای در کنکور سراسری در نظر گرفته نشده است و سهمیه بسیج فعال مختص انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تاثیر سهمیه مناطق، ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و رزمندگان در کنکور سراسری و تاثیر سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. مارال

    سلام‌من‌‌امسال تکمیل ظرفیت‌فرهنگیان‌‌اموزش‌ابتدایی‌پردیس‌نسیبه‌تهران
    قبول‌شدم.‌دانشگاه‌گفت‌کهبرای تشکیل کلاس باید‌حداقل۲۰‌نفر‌دریک‌کلاس
    باشن‌وگرنه‌به‌پردیس‌های‌دیگر‌کشور‌منتقل‌میشین.
    دردفترچه‌انتخاب‌رشته‌تکمیل ظزفیت‌فرهنگیان۲۴نفر ازسه رشته‌نظری
    اموزش ابتدایی تکمیل‌ظرفیت‌خواستن
    بااین اوصاف ایا بازهم ممکنه ما را به پردیس دیگر شهرا بفرستن؟؟؟

  2. Kia

    سلام.ببخشید من تو ظرفیت مازاد امسال شرکت کردم ولی جوابش اومد.مگه ظرفیت مازاد همون تکمیل ظرفیت نیست؟مگه تا کسی ثبت نام نکرده نباید جوابش بیاد پس چجوری از الان مشخص کردن؟بعد اینکه ما امسال تکمیل ظرفیت نداریم واقعا؟ینی بهمنم نداریم؟خیلیا رو همین تکمیل ظرفیت حساب باز کردن امید داشتن این چ وضعشه.آخر هست یا نیست؟

مشاوره کنکور پیج کنکور