خانه کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق سراسری و دانشگاه آزاد 97
ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق سراسری و دانشگاه آزاد 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

دانشجویانی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر تحصیلی را دارند بایدنسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری اقدام نمایند. داوطلبان بعد از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد خود می باشند. بعد از دریافت کارنامه اولیه اعلام نتایج، داوطلبان با بررسی تراز و رتبه اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 می نمایند. برای انتخاب رشته صحیح لازم است داوطلبان با مشاوران با تجربه مشورت کنند تا انتخاب رشته ای مناسب با رتبه کسب شده انجام دهند لذا شما داوطلبان می توانید برای آگاهی بیشتر از ظرفیت پذیرش و زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

 

در هر مرحله از انتخاب رشته مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان کرده است، قبولی وی در این آزمون لغوو از شرکت در آزمون سال 98 نیز محروم خواهد شد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری حقوق 97

نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری 97 نیمه دوم خرداد ماه منتشر می شود چند روز پس از آن دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد و چند روز پس از آن نیز زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 97 فرا می رسد. در حال حاضر زمان دقیق برای انتخاب رشته ارشد 97 مشخص نیست ولی به محض اطلاع، درهمین صفحه به اطلاعتان خواهیم رساند. بنابراین پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال و یا تماس با مشاورین مرکز، از زمان دقیق انتخاب رشته مطلع شوید تا زمان محدود برای انتخاب رشته را از دست ندهید. 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد حقوق 97

نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 همزمان با اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری 97 مشخص می شود ولی معمولا  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با فاصله ی چند روزه پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری منتشر می شود و انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 انجام خواهد شد. به احتمال زیاد انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 نیز خرداد ماه انجام شود ولی فعلا زمان دقیق آن مشخص نشده است. به محض اطلاع در کانال های ارتباطی مرکز مشاوره تحصیلی، ایران مشاوره به اطلاعتان خواهیم رساند.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری حقوق 97

در این قسمت به نکاتی که لازم است داوطلبان رشته حقوق در رابطه با انتخاب رشته بدانند اشاره کنیم. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری حداکثر 100 انتخاب خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که کد رشته محل ها را فقط بر اساس علاقه خود به رشته موردنظر، مسیر و کیفیت دانشگاه اولویت بندی کنید و به هیچ عنوان انتخاب رشته خود را بر اساس احتمال قبولی در رشته محل ها انجام ندهید. بهترین روش جهت انجام انتخاب رشته حقوق دانشگاه های سراسری این است که پس انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 ابتدا کد رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب و در برگه ای یادداشت کنید سپس انتخاب های خود را به 3 گروه خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم بندی کنید. چن انتخاب اول ( حدودا یک سوم ) خود را به انتخاب های خوش بینانه اختصاص دهید. انتخاب های خوش بینانه یعنی انتخاب کد رشته محل هایی که علاقه بسیاری به ادامه تحصیل در آن رشته ها دارید ولی امکان پذیرش شما اندک است. چند انتخاب بعدی ( حدودا یک سوم ) را به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید امکان پذیرش شما در آن رشته محل ها وجود دارد( واقع بینانه ). یک سوم انتهایی فرم انتخاب رشته را نیز به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که امکان پذیرش شما در آن ها بسیار زیاد است ولی شما تنها در صورت پذیرفته نشده در انتخاب های خوش بینانه و واقع بینانه تمایل دارید در ان رشته محل ها ادامه تحصیل دهید. از جمله مزایای این نوع دسته بندی این است که شما شانس خود را برای پذیرش در رشته محل های بهتر امتحان کرده اید و در عین حال چیزی از دست نداده اید. جهت انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دو راه وجود دارد یا خودتان انتخاب رشته کنید که در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سزاسری 97 را دانلود و به طور کامل و دقیق مطالعه فرمایید و یا اینکه انتخاب رشته خود را به مشاوران خبره بسپارید. چنانچه مایل باشید می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. ضمنا جهت آشنایی بیشتر شما تمام گرایش های رشته حقوق را در ادامه این مطلب ارائه داده ایم.

معنی کد ضریب در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد چیست ؟
کد ضریب نشان دهنده رشته گرایش های مختلف مجموعه امتحانی است. گرایش هایی که ضرایب دروس امتحانی آن ها یکسان باشد در یک کد ضریب قرار داده می شوند.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین با مطالعه این قسمت می توانید یک انتخاب رشته ایده آل و مطلوب داشته باشید. شما در صورتی مجاز به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 خواهید بود که در کارنامه اولیه ای که برای شما صادر شده است کلمه * مجاز * در زیر عبارت ” نتیجه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی ” درج شده باشد. مهمترین نکته ای که لازم است هنگام انتخاب رشته رعایت کنید چینش کد رشته محل ها بر اساس علاقه تان می باشد. به این صورت که 100 انتخاب خود را به سه قسمت تقسیم کنید و چند انتخاب اول خود را به رشته های مورد علاقه خود و بدون توجه به رتبه و ترازتان اختصاص دهید. چند انتخاب بعدی را نیز به رشته هایی که با توجه به رتبه و ترازتان امکان قبولی در آن ها وجود دارد اختصاص دهید و چند انتخاب آخر را نیز مختص رشته هایی قرار دهید که امکان قبولی شما در آن رشته ها بسیار بالاست ولی علاقه چندانی به آن ها ندارید و تنها در صورت عدم قبولی در دو دسته اول مایل به ادامه تحصیل در آن رشته ها هستید. توجه داشته باشید چنانچه شما علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم ( شناور ) نیز ثبت نام و شرکت کرده اید می توانید رشته محل های موردنظر با کد رشته امتحانی دوم را نیز طبق اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته محل انتخابی خود درج کنید.

رشته و گرایش های کارشناسی ارشد سراسری حقوق 97

در این قسمت رشته های مجموعه حقوق به همراه گرایش ها و کد ضریب آن ها ارائه شده است. در واقع این رشته و گرایش ها را جهت آشنایی شما قبل از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار داده ایم.

رشته و گرایش های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد حقوق 97

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 واحد های ارائه دهنده رشته حقوق در همین صفحه قرار خواهیم داد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد حقوق سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد حقوق را به محض انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 در همین صفحه قرار خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد