خانه علمی کاربردی ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نکا 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نکا 96 – 97

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نکا 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 – 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نکا 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

 

متقاضیان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی اکثرا افرادی هستند که بیشتر برای ارتقای موقعیت شغلی خود نیاز به مدرک بالاتر دارند و نمی توانند به صورت تمام وقت در کلاس های حاضر شوند. دانشگاه علمی کاربردی دو نوبت و به صورت بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. یکبار در مهرماه و یکبار در بهمن ماه. تنوع رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی دربرخی از زیر گروه ها، حتی از دانشگاه های سراسری نیز بیشتر است. پس نگران ارائه رشته مورد علاقه خود در این دانشگاه نباشید. افراد دارای مدرک دیپلم دبیرستان و یا هنرستان می توانند در چهار گروه صنعت، مدیریت و خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر جذب این دانشگاه شوند. دانشگاه علمی کاربردی شامل 5 نظام آموزشی 1- کاردانی فنی 2- کاردانی حرفه ای 3- مهندسی فناوری 4- کارشناسی حرفه ای ارشد 5- مهندسی فناوری ارشد می باشد و گزینش دانشجو به دو روش متمرکز و نیمه متمرکز صورت می گیرد. در ادامه مطلب به طور اختصاصی به معرفی و ارائه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 نکا پرداخته ایم.

اعتبار مدرک دانشگاه جامع علمی کاربردی 

به دلیل سوال و ابهام شمار زیادی از متقاضیان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم دانستیم در این قسمت توضیحی نیز در رابطه با موضوع اعتبار و یا عدم اعتبار مدرک اخذ شده از دانشگاه علمی کاربردی ارائه دهیم. از آن جا که این دانشگاه تحت نظارت وزارت علوم مشغول به فعالیت می باشد بنابراین مدارک ارائه شده از این دانشگاه کاملا معتبر و قابل استفاده در تمام ارگان ها و سازمان های کشور می باشد. جهت اطلاع از زمان و نحوه ی ثبت نام در رشته های بدون آزمون این دانشگاه پیشهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن

دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام، شرایط سخت و پیچیده ای قرار نداده است. از جمله شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی ، دارا بودن دیپلم نظام قدیم یا دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش می باشد. لازم به ذکر است که جهت ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی نیازی به ارائه مدرک پیش دانشگاهی نمی باشد. همچنین با توجه به اینکه طبق روال هرساله ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به 2 صورت با آزمون و بدون آزمون در 2 نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود، بنابراین داوطلبان ورودی مهر ماه می بایست در مرداد ماه و داوطلبان ورودی بهمن ماه می بایست در دی ماه اقدامات لازم را برای ثبت نام خود انجام دهند. در صورت وجود ابهام می توانید با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره در تماس باشید.

نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه علمی کاربردی نکا

داوطلبان در دانشگاه جامع  علمی کاربردی بر اساس معدل کل دیپلم با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین – متقاضیان بومی و ایثارگر انجام می گیرد ( در دانشگاه علمی کاربردی منظور از داوطلب شاغل یعنی فردی که در دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی فعالیت داشته باشد، در زمان ثبت نام مشغول به فعالیت باشد و در حرفه مطابق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد). در ادامه این مطلب می توانید لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نکا را مشاهده نمایید.

زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 – 97 مهر و بهمن

نتایج ثبت نام رشته های بدون آزمون، تقریبا دو الی سه هفته پس از ثبت نام اعلام می شود. جهت مشاهده نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. پس از مشاهده نتایج ثبت نام باید با به همراه داشتن مدارک مربوطه به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنید و به صورت حضوری ثبت نام نهایی را انجام دهید. لازم به ذکر است که پس از ورود به سایت سازمان سنجش از دو طریق قادر به مشاهده نتایج خواهید بود: 1- از طریق وارد کردن اطلاعات شخصی. 2- از طریق وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه. همچنین با کلیک بر روی لینک های مورد نظر می توانید از میزان شهریه علمی کاربردی 96 ( میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در سال 96 – 97 نسبت به سال 96 نهایتا 10 تا 15 درصد افزایش خواهد داشت. ) و اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 مطلع شوید. در قسمت زیر می توانید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال تحصیلی 96 – 97 را مشاهده فرمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

در این قسمت تمام مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را برای اطلاع داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قرار می دهیم.

  1. کپی و اصل مدرک دیپلم
  2. کپی شناسنامه و اصل آن
  3. کپی کارت ملی و اصل آن
  4. فرم تاییدیه معدل، برای داوطلبانی که تا زمان ثبت نام برای آن ها گواهی نامه پایان تحصیلات صادر نگردیده است.
  5. داشتن گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول به همراه آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی برای داوطلبان شاغل الزامی می باشد.
  6. برای داوطلبان مرد نیز داشتن مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آن ها را مشخص کند الزامی می باشد.

لیست رشته های بدون آزمون مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی نکا 96 – 97 مهر و بهمن

  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – انبارداری
  •  کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی آب و خاک – انتقال و توزیع آب کشاورزی
  • کاردانی فنی آب و خاک – عمران اراضی کشاورزی
  • کاردانی فنی باغبانی – تولیدات گلخانه ای
  • کاردانی فنی باغبانی – گل و گیاهان زینتی
  • کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
  • کاردانی فنی منابع طبیعی – حفاظت و حمایت منابع طبیعی
  • کاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشکی

لیست رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نکا  96 – 97 مهر و بهمن

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
  • مهندسی فناوری مکانیزاسیون کشاورزی – مکانیزاسیون زراعی و باغی
  • مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • مهندسی فناوری شیلات – تکثیر و پرورش آبزیان
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نکا 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید..



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره