خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96
زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله در سه مقطع کاردانی (بدون آزمون براساس معدل دیپلم)، کارشناسی ناپیوسته و در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 96 از روز شنبه مورخ 96/11/28 آغاز و در روز چهارشنبه مورخ 96/12/02 به پایان می رسد. لذا داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در این دانشگاه می باشند باید از شرایط عمومی و اختصاصی که در ادامه مطلب برای شما داوطلبان توضیح خواهیم داد اطلاع کامل داشته باشند و پس از آن در دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایند. در ضمن گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌ ها براساس معدل کل در دیپلم ، سهمیه‌ های آزاد،و با توجه به صلاحیت‌ های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می پذیرد.

نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

داوطلبان همانطور که در ابتدای مطلب گفته شده باید در زمان مقرر که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  اقدام نمایند. در ابتدا باید تمامی داوطلبان قبل از ثبت نام خود دفترچه راهنمای دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنند و پس از آن فرم ثبت نام را تکمیل کنند. داوطلبان باید در درج اطلاعات خود توجه داشته باشند و در صورت هر گونه اشکال آن را رفع نمایند زیرا در در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در فرم ثبت نام با مدرک داوطلب به منظور عدم قبولی و یا از ادامه تحصیل وی جلوگیری خواهد شد. متقاضیان می بایست پس از پایان ثبت‌نام اینترنتی از کلیه صفحات، پرینت تهیه نموده و نزد خود نگهدارند. برای افرادی که از نحوه تکمیل فرم ثبت نام آگاهی ندارند می توانند با برنامه نرم افزاری اینترنتی که موجود می باشد ثبت نام خود را تکمیل کنند و یا در صورت هر گونه اشکال در وارد کردن فرم ثبت نام خود می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 96

دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی در دو نوبت مهر و بهمن ماه دانشجو می پذیرد. متقاضیانی که قصد ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را دارند باید دارای شرایط خاصی باشند و در صورت مدارک مربوطه امکان  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 را خواهند داشت . طبق روال سال اخیر دانشگاه علمی کاربردی به دلیل رشته های متنوعی که در دوره کاردانی ارائه می دهد بسیاری از داوطلبان را جذب خود کرده است.داوطلبان در صورت داشتن مدرک دیپلم در هر رشته نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش می توانند در این دوره ثبت نام کنند و همچنین افرادی در رشته نظری هستند برای ثبت نام خود نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارند و داوطلب دارای دیپلم نظام جدید در هر یک از رشته های نظری، کاردانش و یا هنرستان باشد. ( و یا دارای دیپلم 4 ساله نظام قدیم باشد.)

نکته مهم : دانش آموزانی که حداکثر تا تاریخ تاریخ 96/11/30 موفق به اخذ مدرک دیپلم خود باشند می توانند انتخاب رشته کنند.  و اگر داوطلبی تا پایان بهمن ماه 96 موفق به اخذ مدرک دیپلم خود نمی‌شود، توصیه می کنیم که ثبت نام خود را انجام ندهند. زیرا اگر این افراد در یکی از کد رشته محل‌های انتخابی پذیرفته شوند ولی تا پایان بهمن 96 موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات خود نشود اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره