خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

ورود به مدارس برتر و ادامه تحصیل دانش آموزان در lین گونه مدارس یکی از مهم ترین دغدغه های والدین می باشد زیرا مدارسی مانند دبیرستان انرژی اتمی به دلیل داشتن امکانات آموزشی بالا یکی از بهترین مدارس در استان تهران می باشد. دبیرستان انرژی اتمی برای ورود دانش آموزان به این مدارس آزمونی برگزاری می کند که این آزمون برای پذیرش دانش آموزان فعال و باهوش می باشد که در این آزمون تمامی این دانش آموزان به رقابت می پردازند.این دبیرستان در پایه های دهم و یازدهم در رشته های ریاضی فیزیک ،علوم تجربی و علوم انسانی، و پایه دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی برای آزمون ورودی سال 97 -98 با شرایطی که در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد شروع به پذیرش می کند که پیشنهاد می کنیم مطلب را به طور کامل مطالعه نمایید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی می باشند لازم است بدانند زمان ثبت نام از 23 بهمن ماه آغاز و تا اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت. داوطلبان باید در ابتدا کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام را مطالعه کرده و پس از آن برای ثبت نام به سایت دبیرستان انرژی اتمی مراجعه کنند. ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی به صورت اینترنتی انجام می شود و برای ثبت نام تمامی دانش آموزان باید مبلغ 550000 ریال بابت کتاب و آزمون پرداخت کنند. در پایان ثبت‌ نام، داوطلبان باید نام کاربری و گذرواژه را که دریافت نموده اند نزد خود نگه دارند زیرا هنگام دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج آزمون به آن نیاز خواهند داشت. برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

سوالات آزمون ورودی در پایه یازدهم در رشته های ریاضی ،علوم تجربی و علوم انسانی از کلیه دروس پایه دهم و آزمون ورودی پایه دوازدهم از کل دروس پایه یازدهم طراحی خواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98 

پذیرش کلیه دانش آموزان پسر در دوره اول و دوم متوسطه در رشته ریاضی، علوم تجربی، انسانی به این صورت می باشد که دانش آموزان پسر پایه نهم باید دارای معدل 19 به بالاتر باشند. دانش آموزان توجه داشته باشند که آزمون مرحله دوم برای دانش آموزانی که در مرحله اول در رشته های ریاضی و تجربی قبول شده اند به صورت تشریحی و از دروس مرحله اول طراحی و برگزار خواهد شد. همچنین آزمون مرحله دوم برای پذیرفته شدگان در رشته علوم انسانی به صورت مصاحبه علمی خواهد بود. داوطلبانی که در باشگاه المپیاد در سال گذشته در یکی از رشته های المپیادی مطالعه داشته اند باید به دقت فرم مخصوص به آن را تکمیل کرده و پس از آن از سوی باشگاه المپیاد جهت شرکت در آزمون ورودی باشگاه المپیاد دعوت خواهند شد.

زمان برگزاری و کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98

آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98 در خرداد ماه برگزار خواهد شد و محل برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود. سوالات این آزمون به صورت ۴ گزینه‌ای و سوالات آزمون کلا از ریاضیات می باشد. داوطلبان باید چند روز قبل از برگزاری آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه که به همراه داشتن کارت در جلسه آزمون الزامی است اقدام نمایند. اعلام نتایج آزمون ورودی از طریق پیامک برای داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد و نتایج این آزمون به صورت دعوت به مصاحبه ، ذخیره و پذیرفته نشده می باشد. ظرفیت دبیرستان انرژی اتمی 60 دانش آموز برای 3 کلاس می باشد که هر دانش آموز در صورت قبولی انتخاب و در این مدرسه ثبت نام خواهد شد.

آزمون ورودی پایه دهم رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی روز جمعه 1397/3/4 ساعت 8:30 برگزار می گردد.

آزمون ورودی پایه دهم علوم انسانی روز پنج شنبه 1397/3/3 برگزار می گردد.

آزمون ورودی پایه یازدهم و دوازدهم روز جمعه 1397/2/21 ساعت 8:30 برگزار می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره