خانه علمی کاربردی ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گیلان

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گیلان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی گیلان 99
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی گیلان 99

دستاورد مهم نظام آموزش عالی علمی کاربردی، تاسیس بیش از 1000 واحد دانشگاه جامع علمی کاربردی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می شود. هدف این دانشگاه فراهم آوردن بستری مناسب جهت همکاری سازمان ها و دستگاه های اجرایی است که به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد برای بخش های مختلف کشور انجام می شود. به طوری که دانش آموختگان بتوانند در راستای فعالیتی که به آن ها محول می شود، دانش و مهارت لازم را کسب نمایند. بزرگترین مزیت این دانشگاه ها پذیرش بدون آزمون است؛ بنابراین متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می توانند بدون عبور از سد کنکور وارد این دانشگاه ها شوند؛ همچنین به واسطه کمتر بودن شهریه دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر مراکز آموزشی، تنوع رشته های ارائه شده و نیز امکان تحصیل غیرحضوری در آن ها، طرفدارای زیادی در میان متقاضیان پیدا کرده اند. نظر به این مطلب، در ادامه به طور اختصاصی به بررسی شرایط و نحوه ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان می پردازیم.

مهلت ثبت نام در مقطع کاردانی از 10 تا 17 شهریور ماه 99 و ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته از 11 تا 18 شهریور سال جاری می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گیلان 99

پذیرش دانشگاه های علمی کاربردی، در نیمسال اول و نیمسال دوم انجام می شود و داوطلبان می توانند در هزاران واحد آموزشی سراسر کشور در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند. داوطلبان ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی می بایست پس از دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99، آن را به طور دقیق مطالعه کرده و در زمان مقرر اقدام به ثبت نام نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 در دوره اخیر را در شهریور ماه 99 اعلام کرد که به محض آغاز موعد ثبت نام دفترچه راهنمای آن روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیمسال اول

داوطلبانی که قصد ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های علمی کاربردی گیلان در نیمسال اول (ورودی مهر) را دارند، ملزم به دریافت به ترتیب دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای و دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه 99 می باشند. ابتدا مهلت ثبت نام دوره کاردانی در بازه زمانی 4 تا 10 شهریور 99 و ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته در بازه زمان 11 تا 17 شهریور 99 در نظر گرفته شده بود.

اما به موجب تاخیرهای پیش آمده دفترچه کاردانی از تاریخ 10 شهریور ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که پس از انتشار این دفترچه متقاضیان تا تاریخ 17 شهریور فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام مقطع کاردانی اقدام فرمایند. همچنین دفترچه کارشناسی ناپیوسته نیز از تاریخ 11 شهریور ماه سال جاری از طریق سایت مذکور منتشر می شود و پس از انتشار آن متقاضیان تا تاریخ 18 شهریور می توانند نسبت به ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام فرمایند.
گاها ممکن است برخی داوطلبان بنا بر دلایلی همچون عدم آگاهی از زمان نام نویسی، فرصت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را از دست بدهند ؛ در این راستا سازمان سنجش معمولا با تمدید مهلت نام نویسی، شانس مجددی را برای این دسته از متقاضیان فراهم می کند. نظر به این مطلب، مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تا 23 شهریورماه 99 تمدید شد.

زمان ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیمسال دوم

همان طور که ذکر شد، دانشگاه های علمی کاربردی گیلان در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیمسال دوم نیز اقدام به جذب دانشجو می نماید. نیمسال تحصیلی دوم در تقویم آموزشی از بهمن ماه آغاز می شود. بنابراین طبق روال هرسال زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 99 از اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه شروع شده و معمولا تا اوایل بهمن ماه ادامه می یابد. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 99 نیز در ابتدای بازه مذکور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

بازه زمانی مذکور طبق روال سال های قبل، پیش بینی شده است اما در خصوص زمان دقیق آن اطلاعاتی در دسترس نیست. ناگفته نماند که یحتمل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 99 به صورت حضوری و در دانشگاه های مربوطه انجام خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گیلان 99

طبق روال هر سال متقاضیان می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی در بازه معین درصدد نام نویسی برآیند. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی جهت ثبت نام می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نسبت به نام نویس در دانشگاه مذکور اقدام نمایند. برای انجام این امر می توانید طبق روند زیر اقدام کنید:

  • پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، از گزینه های سمت راست، گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب کنید.
  • دفترچه مقطع موردنظر خود را دریافت کرده و پس از مطالعه نمایید، وارد لینک ثبت نام دوره موردنظر خود شوید.
  • در مرحله بعد شما ملزم به خرید کارت می باشید که برای این امر می توانید از گزینه های سمت راست موجود در صفحه، روی گزینه “خرید کارت” کلیک کرده و وارد آن شوید.
  • در صفحه حاضر، نوع کارت خود را براساس دوره موردنظر خود برگزیده و هزینه معین شده را بابت ثبت نام و پیامک های اطلاع رسانی پرداخت کنید.
  • پس از پرداخت هزینه ثبت نامی و خرید کارت، سریال ثبت نام 12 رقمی برای شما صادر خواهد شد که برای شماره همراه وارد شده، پیامک می شود.
  • پس از دریافت سریال ثبت نام، به صفحه اصلی ثبت نام بازگشته و سریال را وارد کنید.
  • در صفحه اصلی ثبت نام، لازم است اطلاعات خواسته شده در فرم تقاضانامه را به طور کامل و صحیح تکمیل فرمایید.
  • پس از تکمیل اطلاعات فرم، کدرهگیری برای شما صادر می شود که به منزله پایان فرآیند ثبت نامی است. در صورت عدم دریافت کد، فرآیند ثبت نام شما به اتمام نرسیده است.
  • پس از پایان فرآیند ثبت نام، از تمامی صفحات پرینت تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.

از متقاضیان در خواست می شود هنگام تکمیل فرم نهایت دقت خود را به کار گیرند؛ چرا که مسئولیت صحت مندرجات وارد شده در فرم تقاضانامه به عهده متقاضی خواهد بود. در صورت ثابت شدن عدم تطبیق اطلاعات مندرج، در هر مرحله از پذیرش (ثبت نام، قبولی، حین تحصیل و…) از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و وی حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. همچنین نگهداری از شماره پرونده و کد رهگیری تا زمان اعلام نتایج ضروری می باشد.

متقاضیان ثبت نام در ورودی مهر می بایست پس از انجام فرآیند نام نویسی به صورت اینترنتی و در صورت قبولی در دانشگاه مورد نظر، مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را به همراه داشته و آن ها را به دانشگاه قبولی ارائه دهند. این مدارک مطابق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 در جدول پیوست قرار داده شده است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 مقطع تحصیلی

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

 مقطع کاردانیگواهی نامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم
مقطع کاردانیگواهی معدل دار برای افرادی که گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل می باشد
 مقطع کارشناسی ناپیوستهمدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید
مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوستهفرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهی نامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است
مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوستهفرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می نمایند
مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوستهآخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل
 مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوستهاصل شناسنامه و کارت ملی
 مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته6 قطعه عکس 4*3 پرسنلی

لازم به ذکر است متقاضیان نام نویسی در ورودی بهمن که فرآیند ثبت نام آن ها به صورت حضوری است، می بایست مدارک فوق را به هنگام انجام روند ثبت نام در دانشگاه مورد نظر، به همراه داشته باشند.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گیلان 99

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی نیز همانند هر مرکز دیگر، نیازمند شرایط و ضوابط خاصی است و تنها در صورت داشتن آن شرایط است که مجوز نام نویسی برای متقاضی صادر خواهد شد. دانشگاه علمی کاربردی نیز از این قاعده مستثنی نیست و علی رغم داشتن مزایای زیاد، نیازمند داشتن یک سری شرایط است که در ادامه مطلب زیر به آن می پردازیم.

شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی
  • ملتزم به احکام عملی دین اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات)
  • نداشتن اعتراض نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سوء سابقه و فساد اخلاقی
  • عدم ارتکاب به اعمال خلاف هنجارهای شغلی و تحصیلی در مقاطع قبل
  • نداشتن سابقه عضویت در ساواک یا فرقه فراماسونری
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی ثبت نام در مقطع کاردانی 

  • داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید 3 – 3 – 6 (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) یا دیپلم سه ساله نظام ترمی – سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و یا دیپلم نظام قدیم
  • داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی (مندرج در دفترچه)
  • برخورداری از توانایی جسمی لازم، متناسب با رشته های انتخابی
  • داشتن شرایط مربوط به نظام وظیفه برای داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا برگه معافیت دائم و یا برگه معافیت موقت بدون غیبت)

شرایط اختصاصی ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته 

  • فارغ التحصیل شدن از مقطع تحصیلی پیشین
  • داشتن مدرک کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای (حتی با عنوان غیرمرتبط)
  • داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی (مندرج در دفترچه)
  • داشتن شرایط مربوط به نظام وظیفه برای داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا برگه معافیت دائم و یا برگه معافیت موقت بدون غیبت)

داوطلبان سال آخر هر مقطع تحصیلی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم یا کاردانی خواهند شد، مجاز به انتخاب کدرشته محل می‌ باشند. چنانچه یکی از متقاضیان در یکی از کدرشته محل‌ های انتخابی پذیرفته شود ولی تا پایان شهریور ماه سال 99 موفق به دریافت دانش نامه پایان تحصیلات نشود، قبولی او لغو شده و اجازه ثبت‌ نام نخواهد داشت.

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گیلان 99

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی گیلان برای نیمسال اول و دوم 99 که در دفترچه راهنما درج شده است، به شرح ذیل می باشد:

  • کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری
  • کاردانی حرفه ای امداد سوانح
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – انبارداری
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه کوهپیمایی و کوهنوردی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه تیراندازی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
  • کاردانی حرفه ای طراحی لباس
  • کاردانی حرفه ای طراحی کیف و کفش
  • کاردانی حرفه ای گریم
  • کاردانی حرفه ای انتظامات و حراست فیزیکی
  • کاردانی حرفه ای پیشگیری انتظامی
  • کاردانی حرفه ای عملیات ویژه انتظامی
  • کاردانی حرفه ای کنترل ترافیک
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی ساخت فریم عینک و محافظ های چشمی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی فنی بازرسی جوش
  • کاردانی فنی عمران – سازه های پیش ساخته
  • کاردانی فنی باغبانی – گل و گیاهان زینتی
  • کاردانی فنی عمران – امور پیمان ها
  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پذیرش هر رشته در دانشگاه های مختلف استان گیلان در مقطع کاردانی می توانید،نسبت یه دریافت دفترچه مربوط اقدام نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی 99

(جهت دریافت فایل، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.)

رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گیلان 99

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی گیلان برای نیمسال اول و دوم 99 به شرح ذیل می باشد:

  • کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
  • کارشناسی حرفه ای خدمات بازرگانی بین المللی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری روانی – اجتماعی در بحران (سوانح طبیعی)
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در اماکن
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگو سازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تجاری سازی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری آمادگی جسمانی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی – مد و پوشاک
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای نقاشی – نقاشی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور کیفری
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور مدنی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای گریم – چهره پردازی
  • کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد
  • کارشناسی حرفه ای پدافند غیرعامل
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در عملیات انتظامی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری ساخت و تولید – قالب سازی
  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی

برای دریافت اطلاعات دقیق تر در ارتباط با پذیرش هر رشته در دانشگاه های مختلف استان گیلان در مقطع کارشناسی می توانید،به دفترچه راهنما رجوع نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دانلود دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 99

(جهت دریافت فایل، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.)

در راستای ادامه تحصیل در این دانشگاه ها، برای آگاهی از امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی به لینک مربوطه وارد شده و اطلاعات لازم را کسب کنید. در مجموع افرادی که تصمیم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ادامه تحصیل در این دانشگاه ها دارند، سوالاتی در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای آن ها به وجود می آید. لازم به ذکر است که این دانشگاه ها تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می کند، بنابراین مدرک ارائه شده از سوی این دانشگاه کاملا معتبر و قابل استفاده در تمام ارگان ها و سازمان های کشور می باشد.

 

 

سوالات متداول

1- ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی گیلان در سال جاری در چه تاریخی انجام می شود؟

برای مقطع کاردانی در بازه زمانی 10 تا 17 شهریور و برای مقطع کارشناسی ناپیوسته در بازه 11 تا 18 شهریور صورت می گیرد.

2- ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی استان گیلان به چه طریقی صورت می گیرد؟

ثبت نام این دانشگاه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه مربوطه انجام می شود.

3- آیا همزمان با تحصیل خود در دانشگاه دیگر، می توانم در دانشگاه های علمی کاربردی استان گیلان ادامه تحصیل دهم؟

خیر، تحصیل همزمان در سایر دانشگاه ها مجاز نبوده و در صورت اطلاع، با داوطلب مطابق قانون برخورد خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر
  1. Sara

    سلام میخواستم بدونم که ایا با دیپلم رشته ریاضی فیزیک در دانشگاه علمی و کاربردی طراحی لباس اقدام به ثبت نام و تحصیل کرد

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی ناپیوسته علمی کاربردی سال ۱۴۰۰، منعی از بابت ثبت نام در رشته ذکر شده با توجه به مدرک دیپلم ریاضی برای شما وجود ندارد.

  2. Saba

    سلام ایا رشته بدون کنکور زبان فرانسه در دانشگاه علمی کاربردی گیلان وجود داره؟

دریافت مشاوره