خانه علمی کاربردی ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر کشور محسوب می شود که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول فعالیت است. هدف از تاسیس این دانشگاه، افزایش سطح مهارت شاغلین و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان است. این دانشگاه در مقاطع مختلف از جمله کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو می کند.  دانشگاه علمی کاربردی در چند سال اخیر، دو نوبت در سال، یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، اقدام به جذب دانشجو می نماید. یکی از دلایل جذابیت ورود به این دانشگاه علاوه بر پذیرش بدون کنکور، تنوع رشته هایی است که در این دانشگاه تدریس می شود. در ادامه مطلب به طور اختصاصی به ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل خواهیم پرداخت.

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97

لازم است به اطلاع شما داوطلبان گرامی برسانیم که اگر قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل در نیمسال اول را دارید، دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی ورودذی مهر، شهریور ماه و دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی ورودی بهمن، دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان تا اوایل مهر و بهمن فرصت دارند در رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی 97 می توانید با مشاوران بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

دارا بودن دیپلم نظام قدیم یا دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش از  شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 97

ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز همچون ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، دو نوبت در سال ( مهر و بهمن ) انجام می شود. ثبت نام نیمسال اول ( ورودی مهر ) از اواخر مرداد یا اوایل شهریور آغاز می شود و تا اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه ادامه می یابد. ثبت نام نیمسال دوم ( ورودی بهمن ) نیز از اواخر آذر یا اوایل دی آغاز و تا اواخر دی و یا در صورت تمدید بازه زمانی ثبت نام تا اوایل بهمن ماه ادامه می یابد.

اعتبار مدرک دانشگاه جامع علمی کاربردی

معمولا افرادی که قصد ادامه تحصیل در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را دارند، نگران اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند و هر چه به زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نزدیک تر می شویم تعداد داوطلبانی که با مشاوران مرکز تماس می گیرند تا در رابطه با میزان اعتبار مدرک دانشگاه جامع علمی کاربردی سوال نمایند به طور چشمگیری افزایش می یابد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم حتما در این بخش از مقاله به این موضوع بپردازیم. لازم به ذکر است که چون این دانشگاه تحت نظارت وزارت علوم فعالیت می کند، بنابراین مدرک ارائه شده از سوی این دانشگاه کاملا معتبر و قابل استفاده در تمام ارگان ها و سازمان های کشور می باشد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

کپی و اصل مدرک دیپلم، کپی شناسنامه و اصل آن، کپی و اصل کارت ملی، فرم تاییدیه معدل ( برای داوطلبانی که تا زمان ثبت نام برای آن ها گواهی نامه پایان تحصیلات صادر نگردیده است )، گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول به همراه آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی ( برای داوطلبان شاغل ) و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا را مشخص نماید، جزو مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل 97

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل برای ورودی مهر و بهمن 97 که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آمده است، به شرح ذیل می باشد :

  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – مونتاژ سیستم های مکانیکی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای گردشگری

رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل 97

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی علمی کاربردی آران و بیدگل برای ورودی مهر و بهمن 97 به شرح ذیل می باشد :

  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی

اگر می خواهید بدانید که آیا امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی وجود دارد؟ بر روی لینک کلیک نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره