خانه مشاوره تحصیلی ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98

ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98

ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98

ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 - 98
ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

نخستین بار در سال 1372 مدرسه راهنمایی علامه طباطبایی با 5 کلاس و حدود 130 دانش آموز فعالیت خود را آغاز کرد و به دلیل استقبال خانواده ها از فعالیت های این مدرسه در زمینه های آموزشی و فرهنگی باعث گسترش این مجتمع آموزشی فرهنگی گردید و هم اکنون دارای پنج دبیرستان پسـرانه دوره اولو یــک دبیرســتان دخترانــه دوره اول می باشد. مدارس علامه طباطبایی جزو بهترین مدارس تهران محسوب می شود. مجتمع علامه طباطبایی در مقاطع مختلف از پیش دبستانی تا دبیرستان در نقاط مختلف پایتخت دارای پیش دبستانی و مدرسه می باشد. از آن جا که خانواده های زیادی علاقمند هستند شرایط ثبت نام دبیرستان علامه دوره اول متوسطه را بدانند تصمیم گرفتیم این مطلب را با عنوان ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98 آماده کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و در انتها چنانچه سوال یا ابهامی برایتان باقی ماند می توانید از طریق تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره سوالات خود را از مشاورین مرکز ایران مشاوره بپرسید. مشاورین مرکز، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. 

آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان های دوره اول متوسطه علامه طباطبایی حذف گردید.

زمان و نحوه ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98

به دلیل حمایت مجتمع علامه طباطبایی از تصمیمات اخیر وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حذف آزمون برای پذیرش دانش آموزان مقطع هفتم شرط برگزاری آزمون ورودی برای پذیرش دانش آموزان از دبیرستان های دوره اول متوسطه علامه طباطبایی حذف گردیده است. ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان های علامه طباطبایی 97 – 98 از تاریخ 2 / 10 / 96 آغاز شده است. جهت انجام ثبت نام پس از مطالعه دفترچه بایستی به سایت www.alameh.ir مراجعه و از این طریق وارد سامانه ثبت نام شوید. پس از ورود سامانه ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را کامل و با دقت تکمیل نمایید. پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده همچنین ثبت آن، یک گذر واژه و رمز عبور از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت پیامک حاوی گذر واژه و رمز عبور، در کادر زرد رنگ قسمت پایین سامانه، بر روی لینک کلیک نمایید و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه با استفاده از رمز عبوری که از طریق پیامک دریافت کردید و همچنین کد ملی وارد صفحه اصلی خود در سامانه ثبت نام شوید و سپس مراحل ثبت نام را که شامل کامل کردن مشخصات، بارگذاری کارنامه و عکس دانش آموز می باشد را تکمیل نمایید. دقت کنید تا زمانی که عبـارت سبز رنگ ” اطلاعات اولیه شـما بـا موفقیت ثبت شـد. ” را مشاهده نکردید یعنی ثبت نام شما انجام نشده است. لازم به ذکر است که پس از انجام ثبت نام حضور در جلسه توجیهی الزامی می باشد.

توجه کنید که آزمون ورودی تنها از پایه هفتم حذف شده است و آزمون ورودی برای مقاطع هشتم و نهم دوره اول متوسطه همچنان به قوت خود باقیست.

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دوره اول متوسطه دبیرستان های علامه طباطبایی 

شرط ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های علامه طباطبایی دارا بودن نمره توصیفی خیلی خوب در کارنامه نوبت اول ششم ابتدایی می باشد. همانطور که گفته شد برای پذیرش پایه های هشتم و نهم آزمون ورودی برگزار می شود. شرط ثبت نام در آزمون ورودی برای دانش آموزان پایه هشتم و نهم دارا بودن معدل بالای 19 در مقطع قبلی می باشد. لازم به ذکر است که پس از برگزاری آزمون ورودی، این مدارس هنگام اعلام نتایج تا دو برابر ظرفیت اعلام قبولی می کنند و سپس در مرحله دوم از دانش آموزانی که در مرحله اول پذیرفته شده اند مصاحبه حضوری به عمل می آید و دانش آموزانی که رتبه علمی لازم را در مصاحبه کسب نمایند مجاز به ثبت نام در دبیرستان های علامه طباطبایی ( دوره اول متوسطه ) خواهند شد.

در صورت تمایل جهت کسب اطلاع در رابطه با شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی کلیک نمایید.

زمان برگزاری آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98

زمان برگزاری آزمون دوره اول متوسطه دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98 در تاریخ 20 اردیبهشت ماه برگزار می گردد. البته امکان تغییر این زمان وجود دارد بنابراین پیگیر زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98 باشید تا از این بابت دچار مشکل نشوید. ما نیز به محض اطلاع از هر نوع تغییر در زمان برگزاری آزمون، در همین صفحه اطلاع رسانی لازم را انجام خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره