خانه نمونه دولتی دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

مدارس نمونه دولتی جزو مدارس برتر کشور محسوب می شوند و هر ساله دانش آموزان مستعد زیادی علاقه مند به تحصیل در این مدارس می باشند. البته محصلان پایه نهم، صرفا با شرکت در آزمون ورودی و کسب نمره قبولی، امکان تحصیل در مدارس نمونه دولتی را خواهند داشت.

در واقع هدف اصلی از تاسیس این گونه مدارس شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان و پرورش درست آن ها می باشد. نکته حائز اهمیت این است که دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، می بایست پیش از انجام هر اقدامی در راستای ثبت نام خود، ابتدا دفترچه راهنمای نام نویسی این آزمون را از سایت مربوطه دریافت نموده و با دقت مورد مطالعه قرار دهند.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه نمونه دولتی پایه دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از طریق سایت پنجره واحد الکترونیک وزارت آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.

زمان و نحوه دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

دانش آموزانی که به دلیل سطح امکانات تحصیلی و آموزشی بالاتر مشتاق تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند، ابتدا بایستی در آزمون این مدارس ثبت نام نمایند. لازمه انجام درست مراحل نام نویسی و شرکت در این آزمون، مطالعه دقیق و با جزئیات دفترچه ثبت نام می باشد. در ادامه توضیحات کاملی در مورد زمان و نحوه دانلود این دفترچه به متقاضیان ارائه خواهیم داد.

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم

برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز همانند سال های گذشته، آزمونی برای پذیرش مدارس نمونه دولتی پایه ششم برگزار نمی شود. بنابراین دفترچه ای نیز برای آن منتشر نخواهد شد. از همین رو، داوطلبان می بایست به منظور ثبت نام در این مدارس، در موعد مقرر به مدرسه مورد نظر خود مراجعه نموده و با ارائه مدارک لازم به صورت حضوری، فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند. 

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم همزمان با شروع فرآیند ثبت نام یعنی در تاریخ 18 فروردین ماه 1403 از طریق سایت my.medu.ir منتشر شد. همچنین بخش نامه مربوط به ثبت نام نمونه دولتی در قسمت زیر قرار داده شده و شما می توانید به هنگام نام نویسی نیز، این دفترچه را از سایت مربوطه دریافت کنید.

مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون مدارس دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از جمله اقداماتی که لازم است پیش از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و طی کردن مراحل نام نویسی خود به انجام برسانید، مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام می باشد. این دفترچه حاوی اطلاعات مفیدی است که می تواند شما را به خوبی در جریان جزئیات برگزاری آزمون و شرایط و ضوابط آن قرار دهد. کلیات دفترچه مذکور که برای همه استان ها مشترک می باشد، به شرح زیر است.

  • زمان ثبت نام، زمان توزیع کارت ورود به جلسه و تاریخ برگزاری آزمون
  • مراحل نام نویسی
  • شرایط و ضوابط ثبت نام داوطلبان
  • مواد امتحانی، تعداد و ضریب سوالات آزمون
  • ظرفیت، ضوابط و شرایط پذیرش دانش آموزان
  • ضوابط تصحیح پاسخ برگ ها
  • زمان اعلام نتیجه و ثبت نام پذیرفته شدگان
  • ضوابط و نحوه نقل و انتقال دانش آزمون
  • نکات مهم پیرامون ثبت نام و برگزاری آزمون

شایان ذکر است در صورتی که به دلیل عدم مطالعه دفترچه نام نویسی و هنگام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، برخی از مشخصات خود را به اشتباه در سامانه وارد نموده و قصد ویرایش آن ها را دارید، می توانید در مدت زمانی که تحت عنوان زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی در اختیارتان قرار می گیرد، نسبت به اعمال تغییرات مورد نیاز اقدام نمایید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ از چه طریق منتشر می شود؟

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق سایت my.medu.ir در دسترس قرار خواهد گرفت.

2- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه همزمان با شروع ثبت نام یعنی 18 فروردین ماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

3- محتوای دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ شامل چه مواردی است؟

این دفترچه شامل نکاتی همچون زمان و شرایط ثبت نام، زمان اعلام نتایج، زمان و نحوه نقل و انتقال دانش آموزان، مواد امتحانی و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد