خانه اخبار تحصیلی دفترچه راهنمای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

دفترچه راهنمای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

دفترچه راهنمای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96
دفترچه راهنمای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دفترچه راهنمای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

باید به اطلاع داوطلبان برسانیم که دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کابردی بهمن 96 روز شنبه 28 بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. داوطلبان نیز باید قبل از ثبت نام خود دفترچه ثبت نام را به طور کامل مطالعه کنند .طبق روال سال های اخیر دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دو ورودی مهر و بهمن ماه به صورت بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.دانشگاه علمی کاربردی دارای رشته های متنوعی و از مهارت های علمی بالای برخوردار می باشد که داوطلبان بسیاری را به خود جذب کرده است و در مقطع کاردانی فنی و کادانی حرفه ای از چهارگروه صنعت (رشته های فنی و مهندسی) ،گروه مدیریت و خدمات اجتماعی (رشته های علوم انسانی و مدیریت)،گروه کشاورزی و گروه فرهنگ و هنر تشکیل شده است.

زمان و نحوه ثبت نام دوره کاردانی علمی کاربردی بهمن 96

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 از طریق سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی می باشد. زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دوره کاردانی ار روز شنبه 28 بهمن ماه شروع و تا پایان روز چهارشنبه 2 اسفند‌ 96 ادامه خواهد داشت. در ابتدا باید داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه ثبت نام را تهیه کرده و پس از مطالعه دقیق آن اقدام به ثبت نام خود کنند. و در ضمن پس از تکمیل اطلاعات ثبت نام ، از اطلاعات ثبت نامی و کد رهگیری خود پرینت تهیه نمایند. داوطلبان در فرم ثبت نام خود باید دانشگاه های مورد نظر خود را انتخاب کنند که تعداد انتخاب کد رشته محل در دوره کاردانی 30 انتخاب می باشد که باید حتما در وارد کردن انتخاب دانشگاه های خود دقت لازم را داشته باشند. داوطلبان در صورت تمایل می توانید برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 خود با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا در صورت هر گونه اشکال و سوال شما عزیزان را راهنمایی کنند.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

داوطلبان در صورت داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای ، کاردانش و نظری ) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه ( چهار و یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای ) امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 را خواهند داشت. و همچنین رشته های نظری برای ثبت نام نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نخواهند داشت و برای داوطلبان محدودیتی در رابطه با انتخاب رشته های غیرمرتبط با رشته تحصیلی وجود ندارد. دانش آموزانی که حداکثر تا تاریخ تاریخ 30 بهمن 96 موفق به اخذ مدرک دیپلم خود باشند می توانند انتخاب رشته کنند.پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل ها براساس معدل کل در دیپلم ،سهمیه آزاد ، شاغل، رزمندگان و ایثارگران ، خانواده شهدا و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی انجام می پذیرد.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

کلیه داوطلبان باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به مراکز آموزشی ذیربط ارائه نمایند.

  • دارابودن اصل و کپی مدرک دیپلم ، اصل کارت ملی ، اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس 4×3
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می نمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای داوطلبان استفاده از سهمیه شاغل.
  • گواهی دارای معدل برای داوطلبانی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل می باشد.
  • فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

دانلود دفترچه راهنمای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دفترچه راهنمای پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره