خانه رتبه قبولی کنکور آخرین تراز و رتبه قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد 98
آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

مهندسی بهداشت حرفه ای یکی از زیر مجموعه های رشته تجربی می باشد که به شناسایی، ارزیابی و کنترل موارد زیان آوری که در محیط وجود دارد می پردازد، همچنین فارغ التحصیلان این رشته در جهت حفظ سلامت و مراقبت های بهداشتی درمانی نیروهای کار فعالیت می کنند. امکان تحصیل در تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای رشته مهندسی بهداشت حرفه ای در ایران میسر می باشد. بسیاری از داوطلبان در تماس با مشاوران مرکز ایران مشاوره برای سنجیدن شانس پذیرش خود به دنبال کسب اطلاعاتی در زمینه « آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد » هستند به همین منظور مطلبی را در این خصوص برای شما داوطلبان ارائه نموده ایم.

آینده شغلی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای : فارغ التحصیلان رشته مهندسی بهداشت حرفه ای می توانند در وزارتخانه های کار، تعاون و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، وزارتخانه  صنعت و معدن و تجارت، شرکت نفت ، ذوب آهن ، هواپیمایی کشوری، کارخانجات و سازمان های مختلف به عنوان مسئول بهداشت مشغول به کار شوند. 

داوطلبان برای انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد به اطلاعاتی همچون « آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد » نیاز خواهند داشت، تیم تخصصی ایران مشاوره در این مطلب تلاش نموده است که به این نیاز داوطلبان پاسخ دهد. پیشنهاد ما این است برای درک بیشتر از آخرین تراز و رتبه قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد، جدول قرار داده شده در انتهای مطلب را مطالعه نمایید.

 واحد دانشگاهینوع دورهسهمیهتراز قبولی
بروجردآزادعادی6321
بروجردظرفیت خودگردانعادی5241
پزشکی تهرانآزادعادی7102
پزشکی تهرانظرفیت خودگردانعادی5421
سبزوارآزادعادی6235
سبزوارظرفیت خودگردانعادی4965
بروجردآزادایثارگران 5 درصد6021
بروجردآزادایثارگران 5 درصد4452
پزشکی تهرانآزادایثارگران 5 درصد6921
سبزوارآزادایثارگران 5 درصد6254
بروجردآزادبسیجی فعال6145
بروجردظرفیت خودگردانبسیجی فعال5021
پزشکی تهران آزادبسیجی فعال6625
سبزوار آزادبسیجی فعال6124
سبزوارظرفیت خودگردانبسیجی فعال4751
بروجرد آزادجانبازان4587
پزشکی تهران آزادجانبازان4956
سبزوارآزادجانبازان4457
بروجرد آزادآزادگان4521
پزشکی تهران آزادآزادگان4925

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج کنکور