خانه دانشگاه پیام نور ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد الشتر 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد الشتر 96 – 97

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور واحد الشتر 97 – 96

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 – 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد الشتر 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

از آنجا که در سال های اخیر متقاضیان ورود به دانشگاه ها افزایش یافته بنابراین دانشگاه های زیادی به جذب دانشجو به صورت بدون آزمون می پردازند . مثلا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه غیرانتفاعی و … و طی این اقدام داوطلبان زیادی در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها ثبت نام می کنند. همانطور که در بالا اشاره شد دانشگاه پیام نور نیز از جمله دانشگاه هایی است که هم به صورت با آزمون و هم بدون آزمون  دانشجو می پذیرد. از ویژگی های مهم دانشگاه پیام نور رشته های متنوع آن می باشد که دانشجویان بدون محدودیت در انتخاب رشته غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود می توانند انتخاب رشته نمایند. موضوع مهم دیگری که لازم است به آن اشاره کنیم موضوع شهریه می باشد .میزان شهریه دانشگاه پیام نور بر اساس نوع واحد عملی و نظری متفاوت است.ضمن اینکه تفاوتی بین میزان شهریه رشته های مختلف در گروه های مختلف از قبیل فنی و مهندسی با رشته های علوم انسانی وجود ندارد و میزان شهریه در تمامی دوره ها (سراسری – فراگیر – بدون آزمون) برابر است.اگر شما نیز قصد تحصیل و ثبت نام دانشگاه پیام نور را دارید پیشنهاد می کنیم با مطالعه ی ادامه ی مطلب از تمامی موارد مرتبط با این دانشگاه از جمله زمان، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97 – 96  واحد الشتر مطلع شوید.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد الشتر 96 – 97

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 96 در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود. اگر شما نیز تمایل به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دارید می بایست اطلاعات لازم در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام را داشته باشید. ثبت نام ورودی مهر اواخر مرداد ماه و ثبت نام در ورودی بهمن  اواخر آبان تا اواخر آذر ماه انجام می شود. اگر قصد ثبت نام در رشته های بدون آزمون را دارید در زمان های مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام نمایید. درضمن ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری ( اینترنتی ) انجام می شود. قصد داریم در این مقاله لیست رشته های بدون کنکور پیام نور 96 واحد سنقر را قرار دهیم. جهت انجام  مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور 

مزیت های فراوان و متنوع دانشگاه پیام نور از جمله پذیرش در رشته های بدون کنکور سالانه داوطلبان زیادی را مجاب به تحصیل در این دانشگاه می کند. در این قسمت قصد داریم مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

  • امکان تحصیل همزمان در دانشگاه فراگیر پیام نور و دیگر دانشگاه ها
  •  پرداخت شهریه ای کمتر نسبت به دیگر دانشگاه ها
  •  امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری
  • برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری و افزایش شانس قبولی داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد
  • عدم محدودیت در انتخاب رشته مورد نظر بدون توجه به رشته تحصیلی

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد الشتر 96 – 97

در این قسمت قصد داریم مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور را قرار دهیم. رای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، داوطلب بایستی دارای مدرک 4 ساله دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) باشد به این نکته نیز توجه داشته باشید، افرادی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی پیام نور شرکت کنند. در پایان می توانید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 در مقطع کارشناسی را مشاهده نمایید. درضمن مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود. در ضمن جهت آگاهی از میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور واحد الشتر 96 – 97

  • حسابداری
  • مهندسی کامپیوتر
  • علم اطلاعات و دانش شناسی
  • علوم تربیتی
  • ادیان و عرفان
  • علوم قرآن و حدیث
  • فقه و مبانی حقوق اسلامی

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد الشتر 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره پیام نور