خانه دانشگاه پیام نور ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بستک 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بستک 96 – 97

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور بستک 97 – 96

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 – 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بستک 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

 

جهت آشنایی و معرفی دانشگاه پیام نور برای داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند به اطلاع می رسانیم که تحصیل در دانشگاه پیام نور به دو طریق امکان پذیر خواهد بود که داوطلبان هم از طریق شرکت در کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را خواهند داشت. داوطلبان دقت داشته باشید برای شرکت در این آزمون باید از زمان و شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور  آگاهی داشته باشید. دانشگاه پیام نور بر اساس روش نیمه‌ حضوری و آموزش از راه دور تأسیس شده است که این موضوع ضرورت حضور دانشجو در کلاس‌های درسی را کاهش می‌دهد و در نتیجه مورد توجه بسیاری از داوطلبان و شاغلان که محدودیت زمانی دارند شده است. دانشگاه پیام نور علاوه بر پذیرش داوطلبان از طریق شرکت در کنکور سراسری،به صورت بدون کنکور نیز اقدام به پذیرش داوطلبان می نماید و در  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 ، رشته های متنوعی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد به طوری که داوطلبان هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب رشته های غیر مرتبط با مدرک تحصیلی شان نخواهند داشت. رشته های ارائه شده توسط این دانشگاه متنوع بود و دانشجویان به راحتی می توانند از بین این رشته ها، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند. موضوع مهمی که باید به آن اشاره داشته باشیم،  میزان شهریه دانشگاه پیام نور است لازم است بدانید میزان این شهریه برای واحد های عملی و تئوری متفاوت است.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بستک 96 – 97

در صورتی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دارید در خصوص زمان و نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور توجه داشته باشید که نحوه ثبت نام بدون کنکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد. پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می گیرد. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور را دارید باید بدانید که ثبت نام ورودی مهر اواخر مرداد ماه و ثبت نام در ورودی بهمن  اواخر آبان تا اواخر آذر ماه انجام می شود. داوطلبان برای انتخاب رشته باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم خود را انجام دهند. برای اطلاع از زمان و شرایط  ثبت نام فراگیر پیام نور کارشناسی 96 – 97 می توانید بر روی لینک کلیک نمایید. با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته می توانید از زمان دقیق ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مطلع شوید.

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور 

مزیت های فراوان و متنوع دانشگاه پیام نور از جمله پذیرش در رشته های بدون کنکور سالانه داوطلبان زیادی را مجاب به تحصیل در این دانشگاه می کند. در این قسمت قصد داریم مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

  • امکان تحصیل همزمان در دانشگاه فراگیر پیام نور و دیگر دانشگاه ها، پرداخت شهریه ای کمتر نسبت به دیگر دانشگاه ها، امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری، برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری و افزایش شانس قبولی داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد، عدم محدودیت در انتخاب رشته مورد نظر بدون توجه به رشته تحصیلی این ها همه مزایایی است که دانشگاه های پیام نور را از دیگر دانشگاه ها و موسسات آموز عالی متمایز می کند.

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بستک 96 – 97

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، داوطلب بایستی مدرک 4 ساله دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک فوق دیپلم ( کاردانی )  را دارا باشد به این نکته نیز توجه داشته باشید، افرادی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی پیام نور شرکت کنند و حتما باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند. در پایان می توانید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 در مقطع کارشناسی را مشاهده نمایید. درضمن مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور خواهد بود. در ضمن جهت آگاهی از میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور بستک 96 – 97

  • فیزیک
  • مهندسی کامپیوتر
  • حسابداری
  • روانشناسی
  • مدیریت صنعنی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • برنامه ریزی اجتماعی و تعاون
  • پژوهشگر اجتماعی
  • حقوق
  • علوم تربیتی
  • فقه و مبانی حقوق اسلامی
  • مشاوره

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بستک 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره پیام نور