خانه دکتری زمان انتشار فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان انتشار فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان انتشار فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
زمان انتشار فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

از آن جایی که قبولی در مقطع دکتری شامل دو مرحله مجزا آزمون کتبی و مصاحبه علمی می باشد، در نتیجه متقاضیانی که موفق به کسب رتبه قبولی دکتری و مجاز به انتخاب رشته دکتری شده اند، پس از اخذ حد نصاب لازم جهت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403 دعوت خواهند شد. از همین رو، لازم است که این دسته از افراد قبل از حضور در جلسه مصاحبه، فرمی را تحت عنوان فرم مصاحبه تکمیل کنند. همچنین داوطلبان می بایست هزینه ای جدا از هزینه مصاحبه جهت بررسی این فرم پرداخت نمایند.

هنوز تاریخ دقیق جهت دریافت فرم مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اعلام نشده است.

زمان انتشار فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد، داوطلبینی که واجد شرایط ورود به مرحله مصاحبه هستند، برای ثبت نام و دریافت فرم مربوطه اقدام می کنند. با توجه به این که زمان اعلام نتایج انتخاب رشته مشخص نشده، هنوز تاریخ دقیقی جهت انتشار فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نیز از سوی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه اعلام نشده است.

لازم است بدانید که آزمون دکتری تمامی دانشگاه ها در 4 اسفند ماه 1402 برگزار شده و نتایج اولیه (کارنامه) در دهه اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ اعلام می شوند. پس از آن، هر یک از دانشگاه های آزاد و سراسری به صورت جداگانه بازه ای را جهت انجام انتخاب رشته مشخص کرده و تاریخ اعلام نتایج آن و برگزاری ارزیابی شفاهی را اعلام می کنند. جهت اطلاع از تاریخ انتشار فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد  و همچنین هر گونه تغییرات زمانی مرتبط با فرآیند مصاحبه می توانید در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه دریافت فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403

همان طور که اشاره شد، بخشی از مراحل مرتبط با امور پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری دانشگاه آزاد و سراسری از ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون دکتری به یک شیوه انجام می پذیرد. اما بعد از اعلام نتایج فرآیند انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و سراسری ۱۴۰۳ و همچنین مصاحبه علمی برای هر یک از دانشگاه های مذکور به صورت مجزا و در زمان های متفاوتی صورت می پذیرد. بنابراین لازم است که متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد در زمان نام نویسی برای مصاحبه، فرم مربوطه که شامل سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی آن ها می باشد را با مراجعه به سایت مرکز سـنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دریافت نمایند.

توجه داشته باشید که اگر متقاضیان جهت انتخاب رشته مقطع دکتری آزاد 1403 و تکمیل فرم مصاحبه در روزهای تعیین شده به سایت انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد مراجعه نکنند، به منزله انصراف آن ها از پذیرش تلقی می شود. لازم به ذکر است که نتایج اولیه و نهایی آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد اما زمان مصاحبه مقطع دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از طریق سایت اختصاصی دانشگاه آزاد به آدرس الکترونیکی azmoon.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

سوالات متداول

1- فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

هنوز تاریخ دقیقی جهت دریافت فرم و زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام نشده است.

2- برای تهیه فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به کدام سایت باید مراجعه شود؟

فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد قابل دریافت می باشد.

3- نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از طریق کدام سایت اعلام می گردد؟

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری