خانه کنکور زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳

زمان نتایج پذیرفته شدگان رشته های نیمه متمرکز 1402
زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز 1403

اگر دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی خود را مطالعه کرده باشید، متوجه خواهید شد که رشته های دانشگاهی در دو گروه اصلی متمرکز و متمرکز دارای شرایط خاص ارائه شده است که شرایط پذیرش در این دو گروه رشته متفاوت است. پذیرش در اکثر رشته های دانشگاهی به صورت متمرکز انجام می شود و تنها تعدادی از دانشگاه ها رشته هایی را به صورت متمرکز دارای شرایط خاص ارائه می دهند. اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز دغدغه داوطلبانی است که به انتخاب کد رشته های نیمه متمرکز اقدام کرده اند. اگر شما نیز می خواهید بدانید این نتایج چه زمانی اعلام می شوند، توصیه میکنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نتایج قطعی پذیرش داوطلبان پس از طی تمامی مراحل گزینش و مصاحبه آن ها در زمان مقرر از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز 1403

پس از اعلام نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز اسامی داوطلبانی که در مصاحبه رشته های نیمه متمرکز شرکت کرده اند، از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد و شرکت کنندگانی که این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند، به عنوان پذیرفته شدگان نهایی معرفی می گردند. تعدادی از دانشگاه هایی که این رشته ها را ارائه می دهند، نتایج نهایی را به طور همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ منتشر می کنند و در سایر دانشگاه ها و موسسات به علت زمان بر بودن مراحل گزینش داوطلبان، اعلام نتایج پس از اتمام تمامی مراحل علمی و عملی صورت می گیرد.

زمان انتشار نتایج نهایی رشته های متمرکز دارای شرایط خاص 1403 هنوز منتشر نشده اما با استناد به دوره های گذشته اتظار می رود تا یک ماه پس از شرکت در مصاحبه وضعیت پذیرش شرکت کنندگان مشخص گردد. شما می توانید جهت دریافت بروز ترین اطلاعیه ها عضو کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره باشید.

نحوه اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳

متقاضیانی که نتایج نهایی آن ها منتشر شده است، می توانند به سایت مربوطه و با طی کردن مراحل زیر از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

  1. به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
  2. سپس بر روی گزینه “سراسری” کلیک نمایید.
  3. اکنون بر روی لینک فعال “نتایج نهایی رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال 1403” کلیک کنید.
  4. در این بخش، می توانید با درج اطلاعات ثبت نامی خود به صفحه نتایج دسترسی پیدا کنید.

با توجه به این که در سال های اخیر مرحله تکمیل ظرفیت رشته های متمرکز دارای شرایط خاص صرفا در دانشگاه فرهنگیان اجرا می شود، شرکت کنندگانی که به طور خاص کد رشته های این دانشگاه را انتخاب نموده  اما در مصاحبه آن پذیرفته نشوند، می توانند منتظر باشند تا چنانچه دانشگاه مذکور اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان  نماید، شانس خود را برای پذیرش در رشته محل مورد نظر از طریق این فرآیند نیز امتحان کنند. اگر می خواهید در خصوص شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

داوطلبان پس از مشاهده نتایج، می توانند با استفاده از کد خود به قسمت ثبت درخواست سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و درخواست بررسی مجدد خود را اعلام نمایند. همچنین افرادی که کد مربوطه را دریافت کرده اما نمی توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند، می بایست برای این امر این به سازمان آموزش و پروش به صورت حضوری مراجعه نمایند.

 

سوالات متداول

1- نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می گردد؟

نتایج مصاحبه رشته های متمرکز دارای شرایط خاص سال 1403 احتمالا در نیمه دوم شهریور ماه مننتشر می شود.

2- از طریق کدام سایت می توان به دریافت نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳ اقدام کرد؟

با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به ننشانی sanjesh.org می توان از نتایج مصاحبه این رشته ها را دریافت نمود.

3- آیا نتایج نهایی پذیرش در تمامی رشته های متمرکز دارای شرایط خاص دانشگاه ها همزمان با هم منتشر می شود؟

خیر، به طور معمول نتایج تعدادی از رشته ها همزمان با نتایج نهایی کنکور و سایر رشته ها با تاخیر بیشتری اعلام می گردند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. matin

    با سلام من در معاینات پزشکی و گزینش قبول شدم میخوام بدونم اگه در مصاحبه رد شده باشم به منزله ی رد شدن از رشته است یا هر بخش نمره ی خودشو داره رتبه۳۰۰۰منطقه دو هستم و سوالم برای دانشگاه فرهنگیان بود

  2. جواد

    سلام
    نتایج کد ۱۱ و۱۷ فرهنگیان کی اعلام میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام
      نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته های نیمه متمرکز کد های ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ ، ۱۸ ،۱۹، ۲۰، ۲۱ ، ۲۲ ،۲۳ ، ۲۵ و ۲۶ هم اکنون بر روی سامانه سنجش قرار گرفته است.

  3. علی

    سلام من با رتبه۲۰۰۰۰و تراز۷۴۰۰منطقه سه میتونم فوریت های پزشکی بقیه الله قبول بشم؟

مشاوره کنکور پیج کنکور