خانه مدارس شاهد سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳| my.medu.ir

سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳| my.medu.ir

سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳
سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 – 1403

امروزه در تمامی جوامع سطح علمی دانش آموزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تحصیل در مدرسه ای با شرایط و کیفیت آموزشی بالا یکی از دغدغه های مهم والدین می باشد. مدارس شاهد یکی از مدارس برتر و خاص کشور می باشند که دانش آموزان برای تحصیل در آن ملزم به داشتن شرایط ثبت نام مدارس شاهد  هستند. ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دو مرحله ایست؛ به این معنا که ابتدا در زمان ثبت نام مدارس شاهد به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت می کنند و اگر مورد پذیرش قرار بگیرند، با همراه داشتن مدارک لازم به شکل حضوری به مدارس مربوطه مراجعه می نمایند.

 

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 

ثبت نام دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم در مدارس شاهد، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می شود.

معرفی سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

پیش از این ثبت نام در مدارس شاهد ابتدا از طریق سامانه سجاد و سپس از طریق سامانه پادا صورت می گرفت اما امسال از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا سایت my.medu.ir انجام می شود. سایت my.medu.ir دارای سه بخش شامل فرهنگیان، دانش آموز و والدین و سایر می باشد که در هر یک ازاین قسمت ها خدمات متناسب با نیاز هریک از این دسته ها فراهم گردیده است.

برای ثبت نام در مدارس شاهد باید از درگاه والدین و سایر وارد سایت شوید؛ در ادامه تصویر صفحه ورود و پروفایل را مشاهده می کنید.

شماره 1: در صفحه ورود به سایت نقش شما برای ثبت نام در مدرسه شاهد باید والدین و سایر باشد. پس از تعیین ملیت و فشردن “ورود از طریق درگاه دولت” شما به صفحه sso.my.gov.ir انتقال خواهید یافت و با وارد کردن شماره تلفن خود وارد صفحه پروفایل خواهید شد.

شماره 2: با توجه به آغاز فرایند پیش ثبت نام در صفحه اول آیکون مربوطه فعال خواهد شد که می توانید با کلیک روی آن وارد صفحه ثبت نام مدارس شوید.

شماره 3: با کلیک روی آیکون جستجوی مدارس وارد صفحه ای می شوید که از طریق فیلتر های آن می توانید مدارس مورد نظر خود را پیدا کنید.

نحوه ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

همانطور که پیش از این گفته شد ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد برای سال تحصیلی 1402 از سامانه های سجاد و پادا به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش انتقال یافته است. ثبت نام  دانش آموزان در مدارس شاهد از طریق سایت my.medu.ir و با طی مراحل زیر امکان پذیر می باشد.

  • وارد به  پنجره واحد خدمات الکترونیک به نشانی my.medu.ir شوید و انتخاب گزینه “ورود به درگاه دولت” مرحله اول پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد
  • کلیک روی گزینه “ثبت نام”

مرحله دوم

  • انتخاب تابعیت دانش آموز و کلیک روی گزینه “بعدی”مرحله سوم پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد
  • انتخاب مدرسه “شاهد” و کلیک روی گزینه “بعدی”مرحله چهارم پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد
  • وارد نمودن اطلاعات اولیه دانش آموز و کلیک روی گزینه “استعلام”
    مرحله پنجم پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد
  • فعال کردن تیک عبارت “با قوانین بالا موافقم” و کلیک روی دکمه “مرحله بعد”
    مرحله ششم پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد
  • پر کردن کادرهای مربوط به اطلاعات  مورد نیاز و کلیک بر روی گزینه “بعدی” مرحله هفتم پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد
  • در مراحل بعدی می بایست نسبت به انتخاب مدرسه و ثبت نام نهایی دانش آموز اقدام کنید. لازم به ذکر است کد رهگیری که از طرف سامانه ثبت نام صادر می شود، بایستی تا انتها نزد فرد محفوظ بماند.

لازم است پس از ثبت نام اینترنتی در صورت پذیرفته شدن شرایط دانش آموز به مدرسه با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز مراجعه نمایید تا سایر مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ در چه سایتی انجام می شود؟

برای نام نویسی اینترنتی در مدارس شاهد باید به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2- آیا نتایج ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ در سایت my.medu.ir اعلام می شود؟

در سال گذشته نتایج از طرق پیامک و یا تماس تلفنی از مدرسه مربوطه اطلاع رسانی شد و برای سال جاری نیز هنوز مشخص نیست.

3- آیا پس از ثبت نام اینترنتی در سایت my.medu.ir نیازی به مراجعه حضوری به مدارس است؟

بله. پس از پیش ثبت نام از طریق این سایت لازم است با در دست داشتن مدارک به مدرسه مورد نظر مراجعه نموده و فرایند ثبت نام را تکمیل کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. فاطمه سعدزاده بیانی

    مورخه ۲۶تیرماه۱۳۹۸ساعت ۱۵بعد از ظهر به من که در مورخه ۶ تیر ماه ۱۳۹۸ پیش ثبت نام به مدرسه مهدیه ناحیه ۳ تبریز جهت اول متوسطه کردم پیام دادند که از۱۹ال۲۶تیر ۱۳۹۸ به مدرسه برویم وعدم مراجعه به منزله انصراف از ثبت نام است یعنی کاملا بعد از پایان وقت مقرر به ما پیام ارسال شده، لازم به ذکر است که دوره ابتدایی را در مدرسه شاهد بنت الحسین تبریز بودم

  2. برهان ابراهیم زاده

    نتایج ثبت نام؟؟؟؟

دریافت مشاوره پیج مدارس