خانه کارشناسی ارشد دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری – نانومواد

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری – نانومواد

دفترچه سوالات کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری - نانومواد
دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری – نانومواد
یکی از آزمون های پر طرفداری که هر ساله در سراسر کشور برگزار می شود، آزمون کارشناسی ارشد است که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام ارشد می توانند بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در دوران کارشناسی، نسبت به ثبت نام ارشد اقدام کنند. عدم وجود محدودیت در انتخاب رشته امتحانی آزمون کارشناسی ارشد، موجب شده است که بسیاری از داوطلبان به رشته هایی روی بیاورند که شاید آشنایی زیادی با آن ها ندارند و حتی برای اولین بار در آزمون ورودی رشته مورد نظر شرکت می کنند.

در چنین شرایطی دسترسی و مطالعه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته انتخابی داوطلب، می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود و او را با انواع سوالات و بخش های مهم هر مبحث آشنا سازد. در ادامه نمونه سوالات آزمون کارشناسی ارشد “رشته نانوفناوری – نانومواد” و پاسخ آن ها طی دوره های مختلف، قابل مشاهده می باشند که این مجموعه سوالات به همت تیم ایران مشاوره جمع آوری شده است تا بلکه بتواند نقشی در موفقیت شما داوطلبان گرامی ایفا کند.

تمامی داوطلبان جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند در یک رشته شناور و یک رشته اصلی ثبت نام کنند.

دفترچه و کلید سوالات چند سال اخیر کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری – نانومواد

از جمله بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد می توان به سوالات آزمون سال های گذشته این مقطع اشاره کرد. البته به این معنا نیست که از کتاب های کمک آموزشی و منابع درسی صرف نظر کرده و تمام توجه خود را به آزمون کارشناسی ارشد سال های قبل معطوف کنیم. کلیه داوطلبان گرامی جهت آشنایی با “سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری – نانومواد” می توانند بر روی لینک های زیر کلیک کرده و دفترچه و پاسخنامه دوره مورد نظر را دریافت نمایند.

دانلود دفترچه و کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری – نانومواد
دفترچه سوالاتکلید سوالات
سال 93سال 93
سال 94سال 94
سال 95سال 95
سال 96سال 96
سال 97سال 97
سال 98سال 98

مواد آزمون و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری – نانومواد

اطلاع از مواد امتحانی رشته های ارشد می تواند در برنامه ریزی کنکور ارشد به داوطلبان کمک کند تا بدانند که برای هر درس چقدر باید انرژی صرف کنند. در این بخش قصد داریم مواد آزمون و ضرایب آن ها را برای “رشته نانوفناوری – نانومواد” ، که دارای 1 رشته و کد ضریب است، بیان کنیم.

مواد آزمون کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری – نانومواد
عنوان رشته – گرایشکد ضریبمواد آزمونضریب
نانوفناوری – نانومواد1زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)1
ریاضیات مهندسی1
شیمی کاربردی1
فیزیک جدید1
شیمی فیزیک و ترمودینامیک1
یکی از دروس ذیل به انتخاب داوطلب:

1- خواص فیزیکی و مکانیکی مواد

2- پدیده های انتقال «انتقال جرم، مکانیک سیالات، انتقال حرارت»

3- الکترونیک (1و2) ، الکترومغناطیس مهندسی

3

نمونه سوالات آزمون کارشناسی ارشد، بیشتر از همه برای داوطلبانی مناسب است که برای اولین بار قصد شرکت در این آزمون را دارند و هیچ پیش زمینه ای نسبت به سوالات آن ندارند. به ویژه اگر رشته امتحانی متقاضی با رشته تحصیلی او متفاوت باشد، این سردرگمی چند برابر بروز می کند. از همین رو مطالعه و آشنایی با سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال های گذشته، می تواند تا حد مطلوبی از اضطراب داوطلبان بکاهد و بر میزان اعتماد به نفس آن ها اضافه کند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد