خانه مشاوره تحصیلی مهلت مجدد ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 - 1403
مهلت مجدد ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 – 1403

مهلت مجدد! عبارتی که می تواند داوطلبانی را که به دلایل مختلفی از فرایند ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی جا مانده اند را خوش حال نماید. از این رو هر ساله زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی مجددا تمدید شده و افرادیی که واجد شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می باشند می توانند شانس خود را برای تحصیل در رشته پزشکی با مراجعه به سایت معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir امتحان نمایند. لازم به ذکر است این فرصت طلایی ،زمان خوبی برای ویرایش اطلاعاتی می باشد که متقاضی در موعد نام نویسی به اشتباه آن را در فرم ثبت نام وارد نموده است.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 – 1403

لینک مستقیم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 - 1403

 

داوطلبان می توانند در مهلت مجدد ثبت نام آزمون لیسانس یه پزشکی در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات خود نیز بپردازند.

مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 – 1403

متقاضیان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای سال 1402 – 1403 می توانند از روز پنج شنبه 1 دی ماه تا دوشنبه 10 بهمن ماه 1401، به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir مراجعه نموده و فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند. این دسته از افراد می بایست با فراهم نمودن مدارک مورد نیاز، داشتن شرایط لازم و ثبت نام در موعد مقرر، خود را برای رقابت با سایر داوطلبان در زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1402 آماده سازند.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 – 1403

به طور معمول زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکیبرای آن دسته از افرادی که موفق به انجام این فرآیند در فرصت اولیه نشده اند، تمدید می گردد. ممکن است در سال جاری نیز این مهلت مجدد در اختیار افرادی که قصد ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود را دارند قرار داده شود که توصیه می شود با توجه به این که این تاریخ دیگر تمدید نمی شود، در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهید. تاکنون زمان دقیق مهلت مجدد ثبت نام این آزمون مشخص نشده اما در دوره گذشته در دهه سوم بهمن ماه این فرایند رخ داده است. به محض انتشار اطلاعیه ای در این خصوص، خبر مربوطه از طریق این مقاله و کانال تلگرام ایران مشاورهدر اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 – 1403

شرکت کنندگان در آزمون لیسانس به پزشکی باید از یک سری شرایط و خصوصیات برخوردار باشند. بنابراین لازم است پیش از انجام هر اقدامی به دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام مربوطه پرداخته و پس از کسب آگاهی های لازم ، نام نویسی خود را مطابق مراحل زیر انجام دهند.

  • به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir مراجعه نموده و از بخش “اطلاعیه شانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402 – 1403” بر روی “اطلاعیه ثبت نام” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 - 1403

  • در مرحله بعد صفحه اطلاعیه ها نمایان می شود که با انتخاب اطلاعیه مربوط به پذیرش دانشجو از مقطع کارشناسی، به صفحه قوانین و موارد لازم در خصوص ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی منتقل می شوید که لازم است جهت آغاز مراحل نام نویسی، بر روی “اینجا” مطابق با تصویر ذیل کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 - 1403

  • عبارت “شروع ثبت نام جدید برای آزمون کارشناسی به پزشکی” را انتخاب نموده تا فرآیند نام نویسی شما آغاز شود.

مرحله سوم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 - 1403

  • اکنون یک فرم تقاضانامه الکترونیکی مقابل شما قرار می گیرد که لازم است در آن تمامی مشخصات هویتی و تحصیلی خواسته شده را ثبت و در صورت نیاز به درج موارد بیشتر می بایست بر روی گزینه “اضافه کردن سطر به مشخصلت تحصیلی” کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 - 1403

  • بعد از تکمیل موارد فوق، حال می بایست اطلاعات محل سکونت و تصویر مدارک مورد نظر خواسته شده را در کادر های مربوط به قسمت سوم و چهارم درج و یا بارگزاری کنید و در آخر عبارت “تایید و ورود به سامانه پرداخت” را بفشارید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1402 - 1403

  • پنجره ای نمایش داده می شود که در آن نام و نام و خانوادگی و کد رهگیری شما به همراه مبلغ قابل پرداخت به عنوان هزینه ثبت نام درج شده است.
  • چنانچه اطلاعات مذکور مورد تایید شماست، گزینه “ورود به سامانه پرداخت بانک ملت” را انتخاب کنید و در غیر این صورت کلید “بازگشت به فرم و اصلاح اطلاعات” را بفشارید.
  • رسید پرداختی خود را پرینت کرده و تا پایان پذیرش نگه دارید.

به نکته ای که می بایست بیش از همه توجه نمایید این است که تمام تلاش خود را به کار برید تا در فرصت های اولیه اقدامات لازم جهت ثبت نام خود را انجام دهید و منتظر مهلت مجدد نباشید. اما اگر به هر دلیلی نیاز به فرصت دوباره داشتید، توجه نمایید که در زمان مشخص شده به سایت education.tums.ac.ir مراجعه کرده و تمامی اطلاعات را در فرم ثبت نام به درستی وارد نمایید. زیرا پس از اتمام این نوبت، این فرجه مجددا در اختیارتان قرار نخواهد گرفت.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چه زمانی انجام می گیرد؟

متقاضیان می توانند از روز پنج شنبه 1 دی ماه تا دوشنبه 10 بهمن ماه ۱۴۰۱ اقدامات لازم جهت نام نویسی خود را به پایان برسانند.

2- آیا زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی تمدید می گردد؟

تاکنون درخصوص این فرایند اطلاعیه ای منتشر نشده است.

3- از طریق کدام سایت باید در آزمون لیسانس به پزشکی نام نویسی کرد؟

داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir ثبت نام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. S

    سلام. میخواستم بدونم بعد از قبولی از چه ترمی درس و شروع میکنیم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      پس از قبولی، از واحد های تخصصی دانشگاه شروع به تحصیل می کنید.

دریافت مشاوره