خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد 1401 – ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد 1401 – ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد 1401 - 1402
اعلام نتایج نمونه دولتی استان آذربایجان غربی 1401 – 1402

پذیرش در پایه دهم مدارس نمونه دولتی کشور در حال حاضر تنها با شرکت در آزمون ورودی امکان پذیر است. دانش آموزان پس از ثبت نام و شرکت در آزمون، منتظر دریافت نتایج قبولی یا عدم قبولی خود هستند. اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت استانی و معمولا یک ماه پس از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی است. متقاضیان می توانند به محض فرارسیدن زمان انتشار کارنامه با مراجعه به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل سکونت خود نتایج مربوطه را دریافت کنند و در صورت پذیرش اقدامات لازم جهت ثبت نام را به انجام رسانند.

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهر مهاباد، در سایت snj.awaedu.ir انجام می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد 1401 – 1402

آخرین مرحله فرآیند پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی پس از اتمام برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، اعلام نتایج به صورت استانی و مطابق برنامه اداره آموزش و پرورش مربوطه می باشد.
داوطلبان حداکثر یک ماه بعد برگزاری آزمون با مراجعه به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل سکونت خود امکان دریافت کارنامه و نتیجه نهایی پذیرش را دارند. هنوز بازه دقیقی برای زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم 1401 – 1402 متقاضیان ساکن شهر مهاباد مشخص نشده است. با این وجود پیش بینی می گردد، با توجه به تقویم زمانی سال گذشته در مرداد ماه کارنامه مورد بحث قابل دریافت باشد. اخبار تکمیلی در خصوص زمان اعلام نتایج در همین مقاله و یا از طریق عضویت در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره قابل پیگیری خواهند بود.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد 1401 – 1402

با فرارسیدن زمان اعلام نتایج آزمون شهر مهاباد داوطلبان می بایست برای مشاهده کارنامه خود به همان سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان مراجعه نمایند. ورود به این سامانه و مشاهده جزئیات نتیجه آزمون تنها با درج مشخصات خواسته شده امکان پذیر می باشد. به علاوه متقاضیان می توانند در صورت لزوم از کارنامه خود پرینت تهیه نمایند.
جهت دریافت نتایج آزمون داوطلبان ساکن مهاباد بایستی به سایت اداره آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی مراجعه و مطابق دستور العمل زیر اقدام نمایند.

  1. درج کد ملی داوطلب به علاوه شماره شناسنامه پدر
  2. وارد نمودن کد رهگیری و رمز عبور دانش آموز
  3. ثبت کد ملی شرکت کننده و رمز عبور

و مشاهده و دریافت کارنامه آزمون

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد 1401 – 1402

در صورتی که داوطلبان بعد از ورود به سامانه و مشاهده کارنامه اعتراضی به نتایج مندرج در آن داشته باشند، امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی وجود دارد. افرادی که قصد ثبت اعتراض و درخواست بازبینی مجدد دارند، می بایست از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون مختص استان محل محل سکونت خود تقاضای خود را اعلام نمایند.
داوطلبان ساکن شهرستان های استان آذربایجان غربی نظیر مهاباد، معمولا تا حداکثر 1 هفته امکان اعتراض به نتایج آزمون را با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به نشانی snj.awaedu.ir را دارند. پس از ثبت تمامی اعتراضات و اتمام بازه زمانی مربوطه، نتایج بررسی مجدد ظرف حداکثر دو هفته در سایت اعلام نتایج و ثبت نام قابل مشاهده می باشد.
بدیهی است که در صورت رد درخواست بازبینی، امکان ثبت اعتراض مجدد برای هیچ یک از داوطلبان وجود نخواهد داشت.

نکات اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد 1401 – 1402

به کلیه داوطلبانی که به انتظار دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی می باشند، توصیه می شود تمامی نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره شده است را به دقت مطالعه نمایند.

  • کارنامه ای که برای داوطلبان پذیرفته نشده به نمایش در می آید حاوی اطلاعاتی مانند: جزئیات پاسخ نامه، تعداد جواب های صحیح و غلط، نمره و تراز داوطلب در هر درس و تراز آخرین فرد پذیرفته شده می باشد. این کارنامه تنها برای شرکت کنندگانی نمایش داده می شود که جزو قبول شدگان نباشند.
  • در صورت پذیرش داوطلبان امکان انتقال مدرسه محل پذیرش وجود نخواهد داشت.
  • ثبت نام از پذیرفته شدگان در دو مدرسه امکان پذیر نیست و هر داوطلب تنها مجاز به نام نویسی در یک مدرسه می باشد.
  • پذیرش داوطلبان دو یا چند قلو در صورت پذیرش قطعی یک نفر از آن ها، با کسب 80 درصد نمره قبولی آخرین نفر امکان پذیر است. یعنی در صورتی که یکی از آن ها پذیرفته شود، باقی می توانند با کسب 80 درصد نمره آخرین پذیرفته شده، ثبت نام نمایند.
  • محدودیت انتخاب حداکثر یکی از رشته های شاخه نظری برای تمامی شرکت کنندگان وحود دارد.
  • پس از دریافت نتایج، پذیرفته شدگان می بایست جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به همراه مدارک خود به مدرسه محل تحصیل مراجعه نمایند. عدم حضور دانش آموز در موعد تعیین شده، به معنای انصراف وی از نام نویسی تلقی می گردد.
  • لیست تکمیل ظرفیت هر مدرسه در صورت پر نشدن تمام ظرفیت ثبت نام، به اطلاع شرکت کنندگان ذخیره خواهد رسید.

 

سوالات متداول 

1- آیا زمان انتشار نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص شده است؟

خیر، هنوز زمان دقیقی برای انتشار نتایج معین نشده است اما احتمالا در مرداد ماه منتشر خواهد شد.

2- از چه طریقی می توان به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد دست یافت؟

نتایج این آزمون به صورت اینترنتی از طریق درج مشخصات لازم در سایت اعلام نتایج مهاباد به آدرس snj.awaedu.ir قابل دریافت می باشد.

3- آیا امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مهاباد وجود دارد؟

بله، ثبت اعتراض تا حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج از طریق سایت ثبت نام آزمون وجود دارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد