خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان 1401 - 1402
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1401 – 1402

پس برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شرکت کنندگان می بایست پیگیر اخبار و اطلاعیه های مرتبط با اعلام نتایج پذیرش خود باشند. یکی از علل اهمیت‌ اطلاع به موقع از زمان انتشار نتایج، کوتاه بودن بازه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان می باشد.

تغییراتی که در روند برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 به وجود آمد، زمان و سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی را نیز تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داده است. به این ترتیب انتشار نتایج برای استان خوزستان به صورت هماهنگ و همزمان با سایر استان های کشور و از یک سامانه واحد انجام خواهد شد.

دانش آموزان ساکن خوزستان برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، بایستی به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ارائه نتایج آزمون نمونه دولتی بین دو هفته تا یک ماه و نیم ماه پس از برگزاری آزمون نیز به طول می‌انجامد. برخلاف روند هر ساله که نتایج آزمون برای استان ها در تاریخ های متفاوت و به صورت استانی به استان منتشر می گردید، امسال به علت برگزاری هماهنگ و کشوری آزمون، اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نیز به صورت همزمان خواهد بود.

لذا با انتشار اطلاعیه مرتبط با زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کنندگان ساکن استان خوزستان نیز می توانند جهت دریافت نتیجه قبولی خود اقدام کنند.

هنوز تاریخ دقیق انتشار کارنامه شرکت کنندگان در آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 مشخص نشده است. با توجه به برگزاری آزمون در 9 تیر ماه ۱۴۰۲، پیش بینی می شود نتایج آزمون در نیمه اول مرداد ماه 1402 در دسترس داوطلبان قرار گیرد. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج می توانید با کارشناسان مرکز ایران مشاوره نیز تماس گرفته و یا در کانال تلگرام نمونه دولتی عضو شوید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1402 – 1403

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 نیز مانند ثبت نام این آزمون به روش متفاوت از سال های گذشته انجام می شود. برای دریافت کارنامه نتیجه پذیرش، شرکت کنندگان می بایست به صورت همزمان و با انتشار اطلاعیه مربوطه به سایت رسمی پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش، مراجعه کنند.

جهت مشاهده نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ داوطلبان می بایست با همراه داشتن کدملی و سریال شناسنامه دانش آموز، مطابق دستورالعمل زیر اقدام نمود.

  • به سایت مای مدیو به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه کرده و پس از انتخاب نقش “دانش آموز” کد ملی و سریال شناسنامه را درج نموده و با ثبت کد امنیتی دکمه “ورود” را بفشارید.

مرحله اول دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی

  • روی گزینه “آزمون نمونه دولتی” کلیک کرده و پس از بارگذاری صفحه مرتبط با کارنامه، نتایج آزمون را مشاهده کنید.

مرحله دوم دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی

توجه داشته باشید که در سال های گذشته برای داوطلبان پذیرفته نشده، کارنامه حاوی اطلاعات آزمون کتبی شرکت کننده منتشر و برای دانش آموزان پذیرفته شده اعلام محل پذیرش صورت می گیرد.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ممکن است پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی، تعدادی از داوطلبان به نتایج منتشر شده اعتراض داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش علیرغم وجود احتمال کم خطا، به شرکت کنندگان این امکان را داده است تا در صورت داشتن هرگونه اعتراض، درخواستی برای بازبینی نتایج ثبت کنند.

پس از انتشار نتایج، اطلاعیه ای مبنی بر شروع بازه ثبت اعتراضات منتشر می گردد و شرکت کنندگانی که به هر دلیلی به کارنامه خود اعتراض دارند، می توانند درخواست خود را به ثبت رسانند.

در بازه چند روزه ای که پس از اعلام نتایج آغاز می گردد، داوطلبان ساکن خوزستان نیز مانند سایر شرکت کنندگان می توانند در هر زمانی به سامانه اعلام نتایج یعنی سایت مای مدیو به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه نموده و پس از ورود به پروفایل کاربری دانش آموز، در خواست بازبینی نتایج را ارسال نمایند.

پس از اتمام مدت زمان تعیین شده برای ثبت اعتراضات احتمالی داوطلبان، نتایج اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ظرف مدت دو هفته و از طریق سایت رسمی واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش قابل رویت است.

نکات اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان 1402 – 1403

با اعلام هماهنگ نتایج پذیرش داوطلبان در آزمون مدارس نمونه دولتی برخی داوطلبان وضعیت قبولی و برخی در وضعیت رد یا عدم قبولی در آزمون قرار دارند. لازم است داوطلبانی که موفق به پذیرش در این آزمون شده اند، هرچه سریعتر جهت تکمیل فرآیند ثبت نام حضوری خود اقدام نمایند. علاوه بر این نکات مهمی که در خصوص فرآیند پذیرش داوطلبان در ادامه بیان شده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • صدور کارنامه اینترنتی تنها برای داوطلبانی می باشد که در آزمون ورودی پذیرفته نشده باشند. این کارنامه شامل موارد زیر است.
  1.  تعداد پاسخ های صحیح و غلط
  2. نمره کسب شده در هر درس
  3.  تراز دانش آموز
  4. تراز آخرین فرد قبول شده
  • امکان نقل و انتقال بین مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد.
  • دانش آموزان دو قلو یا همزاد نیز برای شرکت در آزمون می بایست به شرط کسب حداقل 80 درصد نمره قبولی توجه نمایند

قبول شدگان برای انجام مراحل ثبت نام می بایست به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه کنند. ضمنا به خاطر داشته باشید که عدم مراجعه به مدرسه محل قبولی در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود. به علاوه برای اطلاع از شهریه مدارس نمونه دولتی می توانید روی لینک ارائه شده کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ منتشر می شود؟

هنوز زمان دقیق انتشار نتایج مشخص نشده و احتمالا در نیمه اول مرداد نتایج در دسترس خواهند بود.

2- نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

با تغییرات جدید در برگزاری این آزمون، اعلام نتایج از سایت رسمی واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir است.

3- چگونه می توان به نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اعتراض کرد؟

با انتشار نتایج، داوطلبان می توانند از طریق سایت my.medu.ir اعتراض خود را به ثبت رسانند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد