خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان 96 - 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان 97 – 98

تاسیس مدارسی از جمله مدارس نمونه دولتی که اقدام به پذیرش دانش آموزان درپایه های ششم و نهم نموده اند،باعث شده است تا با توجه به مسائل درسی دانش آموزان، رغبت و تلاش بیشتری در بین آنها ایجاد شود و با انگیزه مضاعف در مسیر تحصیلی خود قدم بردارند.به همین خاطر اینگونه مدارس در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.مدارس نمونه دولتی هرساله از طریق برگزاری آزمون ورودی دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم را پذیرش می نماید و دانش آموزان در تنها در صورت کسب نمره قبولی در این آزمون امکان تحصیل در مدارس نمونه دولتی را خواهند داشت. البته به خاطر داشته باشد که پس از کسب نمره قبولی در آزمون، انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش آموزان از شرایط ادامه‌ تحصیل‌ در مدارس‌ نمونه دولتی خواهد بود.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان 97 – 98

تقریبا 20 روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم نوبت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی فرا می رسد و نتایج آزمون بر روی سایت قرار خواهد گرفت.پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آن دسته از دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند می بایست درزمان تعیین شده برای انجام ثبت نام حضوری در مدسه پذیرفته شده اقدام نمایند و فراموش نکنید که عدم مراجعه به موقع به مدرسه پذیرفته شدهه جهت ثبت نام حضوری انصراف از تحصیل منظورخواهد شد.

زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان 97 – 98

در رابطه با زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان سوالات بسیاری مطرح می شود که لازم است به اطلاع برسانیم که پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 و ثبت نام نهایی دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون نمونه دولتی در صورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کنند، دانش آموزان می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار گرفته بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و در صورت وجود ظرفیت خالی اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان 97 – 98

از دیگر موارد مهمی که دانش آموزان پس از کسب رتبه قبولی در آزمون نمونه دولتی باید بدانند این است که ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط خودش را دارد و برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی فقط کسب رتبه قبولی در آزمون کافی نخواهد بود و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم ادامه‌ تحصیل‌ دانش آموزان در مدارس‌ نمونه دولتی مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش‌ آموزان خواهد بود.نکته دیگری که لازم است بدانید این است که ساعات تشکیل کلاس ها در مدارس‌ نمونه‌ دولتی همانند دیگر مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر می باشد.

  • اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان 97 – 98 در شهرستان ها : زاهدان – زابل – چابهار – سراوان – خاش – نیک شهر – کنارک – سرباز – میرجاوه – قصرقند – مهرستان – زهک – دلگان – نیمروز

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۳ نظر
  1. Hannaneh

    جواب آزمون نمونه کی میاد

  2. علیرضا

    سلام نتایج نمونه زاهدان معلوم نشد کی میاد

  3. علیرضا

    سلام نتایج نمونه زاهدان نیامد

  4. علیرضا

    من معدلم ۱۸.۹۳ شده احتمال قبولی چقدره

  5. علیرضا

    سلام معلوم نشد جواب نمونه زاهدان کی میاد

    • ایران مشاوره

      با سلام , در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی و تیزهوشان در دوره ی متوسطه دوم , مشخص نشده است .

  6. علیرضا

    سلام نتایج نمونه دولتی زاهدان ۹۷ ۹۸ کی میاد

    • ایران مشاوره

      با سلام , تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر انتشار نتایج آزمون نمونه دولتی منتشر نشده است شما جهت کسب اطلاعات مربوطه می توانید عضو کانال تلگرام نمونه دولتی باشید.

  7. امیر علیمرادی

    با سلام. و احترام خدمت شما عزیزان و زحمت کشان ..اسامی پذیرفته شده گان در مدرسه نمونه دولتی کلاس هفتم امام محمد باقر (ع)شهرستان کنارک چه تاریخی اعلام میشه؟؟؟ممنونم از شما

  8. امیر علیمرادی

    با سلام. و احترام خدمت شما عزیزان و زحمت کشان ..اسامی پذیرفته شده گان در مدرسه نمونه دولتی امام محمد باقر (ع)شهرستان کنارک چه تاریخی اعلام میشه؟؟؟ممنونم از شما

  9. منیبا

    نتایج ازمون نمونه شهرستان زاهدان

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد