خانه کارشناسی ارشد اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور ارشد آزاد 1402
اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

پس از حضور داوطلبان در مرحله پذیرش بدون کنکور مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به هر یک از روش های استفاده از سهمیه استعداد درخشان و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی، امکان مشاهده نتایج این امر در موعد مقرر به صورت اینترنتی از طریق هر کدام از سامانه های مرتبط با فرآیندهای مذکور در اختیار آن ها قرار می گیرد. با توجه به این که لازم است متقاضیان پس از اعلام نتایج و در صورت قبولی، نسبت به نام نویسی خود در دانشگاه مورد نظر در بازه زمانی محدود اقدام نمایند، لذا افراد می بایست از زمان و نحوه دریافت وضعیت پذیرش و عدم پذیرش خود آگاه باشند تا بتوانند در اسرع وقت اقدامات لازم در راستای ثبت نام خود را به انجام برسانند.

نتایج پذیرش بر اساس سهمیه درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی منتشر خواهد شد.

زمان انتشار نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ که به هر کدام از روش های پذیرش بر اساس معدل تراز شده دوره کارشناسی و یا سهمیه استعداد درخشان نسبت به ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کرده اند، توجه داشته باشد که نتایج هر یک از فرآیندهای فوق در بازه های زمانی متفاوت اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان

علاقه مندان پس از تکمیل مراحل ثبت نام و انتخاب رشته می توانند در موعد مقرر از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند. با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای در رابطه با اعلام نتایج این دوره از پذیرش در سال ۱۴۰۲ در دسترس نیست، پیش بینی می شود نتایج پذیرش بر اساس استعداد درخشان مقطع ارشد دانشگاه آزاد مانند سال گذشته، اوایل آبان ماه از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

زمان اعلام نتایج پذیرش بر اساس بر اساس سوابق تحصیلی

مشاهده نتایج متقاضیان در این روش از پذیرش بدون آزمون مقطع ارشد نیز در مدت زمان اعلام شده و صرفا از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان پذیر است. اما با توجه به این که هنوز سازمان مذکور اطلاعیه ای پیرامون مهلت نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی در سال 1402 منتشر نکرده است و همچنان سرنوشت این فرآیند برای سال ۱۴۰۲ مشخص نمی باشد، نمی توان درباره زمان اعلام نتایج آن نیز اظهار نظر کرد. اما شما می توانید جهت دریافت آخرین اخبار در این خصوص، ما را در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره همراهی نمایید.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه و به تریتب از طریق سایت های سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

نحوه مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir و یا azmoon.org مراجعه نموده و بر روی لینک فعال “اعلام نتیجه دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲” (ویژه استعدادهای درخشان) کلیک کنید.

مرحله اول مشاهده نتایج بدون کنکور بر اساس سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

  • از میان گزینه های موجود در صفحه پیش روی خود، مجددا گزینه “اعلام نتیجه دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 1402” (ویژه استعدادهای درخشان) را انتخاب نمایید.

مرحله دوم مشاهده نتایج بدون کنکور بر اساس سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

  • اطلاعات مورد نیاز از جمله شماره شناسنامه، سال تولد و کد ملی خود را در کادرهای مربوطه وارد نموده و جهت دریافت نتایج، کلید “جستجو” را بفشارید.

مرحله سوم مشاهده نتایج بدون کنکور بر اساس سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نحوه مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

  • پس از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید.

مرحله اول مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

  • اکنون بر روی لینک فعال مشاهده نتایج تحت عنوان “اعلام نتیجه پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته – سال ۱۴۰۲” کلیک کنید تا به سامانه دریافت نتایج منتقل شوید.

مرحله دوم مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

  • جهت مشاهده نتایج خود می توانید از دو روش “جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی” و یا “جستجو با شماره پرونده” مطابق با اطلاعاتی که در دسترس دارید، اقدام نمایید و بعد از درج موارد لازم، با فشردن کلید “مشاهده نتیجه” از وضعیت پذیرش خود آگاه شوید.
  1. روش اول: نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد و عبارت امنیتی
  2. روش دوم: شماره پرونده، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی

مرحله سوم مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

به طور معمول، احتمال بروز خطا و اشتباه در چنین فرآیند مهمی بسیار کم می باشد اما دانشگاه آزاد امکانی را فراهم کرده است که بر مبنای آن اگر داوطلبی به هر دلیل نسبت به نتایج اعلام شده معترض باشد، بتواند با استفاده از راه های ارتباطی این دانشگاه، درخواست خود را به ثبت برساند. بر همین اساس، شرکت کنندگانی که نسبت به نتایج خود معترض هستند، می توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی ticket.azmoon.iau.ac.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که امکان اعتراض به نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیز صرفا از طریق سایت sanjesh.org انجام می پذیر لذا لازم است با نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نیز جهت اعلام اعتراض خود آشنا باشید.

 

سوالات متداول

1- نتایج بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می گردد؟

این نتایج احتمالا در اوایل آبان ماه سال جاری در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

2- نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) ۱۴۰۲ را چگونه می توان دریافت کرد؟

این نتایج در موعد مقرر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

3- نتایج بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس استعدادهای درخشان را از طریق کدام سایت می توان مشاهده کرد؟

دریافت این نتایج با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه به نشانی azmoon.org فراهم می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. بیژن

    سلام وقتتون بخیر ببخشید الان که نتایج اعلام شده چون هنوز کارهای فارغ‌التحصیلی تمام نشده بود هنگام ثبت نام الان برای من می‌نویسه به علت فارغ التحصیلی نتیجه نهایی ثبت نشده است .من ترم آخر بودم هنگام ثبت نام و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ فارغ التحصیل شدم .آیا با ثبت ریز نمرات در سامانه نتیجه برای من مشخص میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شما می بایست تمامی مدارکی که نشان دهد شما دانشجوی ترم آخر هستید و نهایتا تا آخر شهریور فارغ التحصیل می شوید را داخل سایت بارگزاری نمائید.

  2. یوسف کریمی

    سلام دوست عزیز وقتتون بخیر من نتیجه استعداد درخشان اومد
    اما من برام زده به علت نقض مدارک مدرک تحصیلی واضع نبوده
    مجدد با این شماره ای داده تماس بگیرد الان من هرچی میگیرم هیچ جواب نمیدن من چطور باید این گزینه رو ویراش کنم اون مدرک تحصیلی یا ریز نمره بال گزاری کنم خواهشن کمک کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام ، باتوجه به عدم پاسخگویی واحده مربوطه ؛ در صورت امکان به صورت حضوری مراجعه نمائید.

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد