خانه کنکور اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳

اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز 1402
اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز 1403

داوطلبانی که پس از انتخاب رشته های نیمه متمرکز ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور، جهت شرکت در مصاحبه رشته های نیمه متمرکز معرفی شده اند، اکنون در تب و تاب اعلام نتایج نهایی هستند. بنابراین می بایست اخبار مربوط به زمان و نحوه اعلام این نتایج را از طریق سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند و در صورت پذیرفته شدن، به انجام اقدامات لازم برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی بپردازند. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم.

نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری سال ۱۴۰۳پس از انجام مراحل مصاحبه اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز 1403

رشته های نیمه متمرکز به رشته هایی اطلاق می گردد که قبولی در آن ها علاوه بر کسب رتبه لازم در آزمون سراسری، مستلزم شرکت در مراحلی مانند مصاحبه، آزمون های عملی، معاینات پزشکی و… نیز می باشد. مطابق با روند اعلام نتایج دوره های گذشته انتظار می رود که نتایج نهایی ۱۴۰۳ برای رشته های فرهنگیان و فوریت پزشکی هم زمان با اعلام نتایج سایر رشته های متمرکز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام گردد.

همچنین پیش بینی می شود پس از گذشت یک ماه از زمان مصاحبه، نتایج نهایی این دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش برای متقاضیان قابل رویت باشد. به محض انتشار اسامی پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1403، لینک زیر فعال می شود.

اسامی پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۳ (به زودی فعال می شود.)

مشاهده نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز 1403

پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز، داوطلبان می توانند مطابق مراحل زیر به مشاهده و دریافت این نتایج بپردازند.

  1. به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
  2. سپس گزینه “سراسری” را انتخاب نمایید.
  3. در این بخش بر روی لینک فعال “اسامی پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳” کلیک فرمایید.
  4. اکنون می توانید با درج اطلاعات ثبت نامی خود به صفحه نتایج دسترسی پیدا کنید.

داوطلبانی که با وجود دعوت به مصاحبه رشته های نیمه متمرکز 1403 بنا به هر دلیلی نتوانسته اند در این فرآیند شرکت نموده و یا موفق به پذیرش در این مرحله نگشته اند، می توانند در جستجوی اخبار مربوط به برگزاری تکمیل ظرفیت رشته های نیمه متمرکز باشند. در صورتی که این فرآیند تکمیل نشده باشد، کد رشته های دارای ظرفیت مازاد منتشر خواهد شد و متقاضیان می توانند با توجه به اولویت های مورد نظر به ثبت این رشته ها در فرم مربوطه بپردازند. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر بر روی لینک های موجود در مقاله کلیک نمایید.

اعتراض به نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳

داوطلبان پس از مشاهده نتایج، این امکان را دارند که به همراه کد خود به قسمت ثبت درخواست سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و درخواست بررسی مجدد خود را اعلام نمایند.

طی برخی از اطلاعیه های منتشر شده، افرادی که کد مربوطه را دریافت کرده اما نمی توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند، می توانند برای این امر این به سازمان آموزش و پروش به صورت حضوری مراجعه نمایند.

 

سوالات متداول

1- نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می گردند؟

هنوز زمانی در این خصوص اعلام نشده اما با توجه به روند دوره های قبل انتظار می رود این نتایج حدود یک ماه پس از مصاحبه منتشر گردد.

2- داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی نیمه متمرکز ۱۴۰۳ می بایست از طریق کدام سایت اقدام نمایند؟

متقاضیان می بایست برای اطلاع از نتایج نهایی این مرحله به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

3- آیا نتایج نهایی تمامی رشته های نیمه متمرکز ۱۴۰۳ همرمان اعلام می شود؟

خیر نتایج نهایی تمامی رشته همزمان اعلام نمی شود در مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. مهدی

    سلام.یه سوال داشتم .من به مصاحبه و مراحل گزینش یه رشته ی نیمه متمرکز در دانشگاه علوم پزشکی ارتش رفتم و الان منتظر نتایج نهایی از سوی سنجش هستم حالا از این طرف من در تکمیل ظرفیت فرهنگیان هم شرکت کردم و اسمم جزء معرفی شدگان برا مصاحبه هست حالا من اگه از این فرهنگیان قبول شم و از اون طرف از رشته نیمه متمرکز هم قبول شم کدوم رو بیاد برم؟انتخابی هستش؟در صورت قبولی هر دو باید به اون یکی خسارت بدم؟کلا اگه توضیح بدین ممنون میشم با تشکر

    • ایران مشاوره

      با سلام
      معمولا در یکی از انتخاب ها امکان قبولی وجود دارد، و در صورت قبولی در هر دو انتخاب میتوانید یکی از قبولی های خود را انتخاب نمایید.

مشاوره کنکور پیج کنکور