خانه کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد سم شناسی سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد سم شناسی سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد سم شناسی سراسری و دانشگاه آزاد 97
ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد سم شناسی سراسری و دانشگاه آزاد 97

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد سم شناسی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

یکی از آزمون هایی که هر ساله آمار بسیار زیادی از ذاوطلبان را به خود اختصاص داده است آزمون کارشناسی ارشد می باشد. دانشجویانی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رسانده اند می توانند اقدام به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری نمایند. داوطلبانی که در آزمون شرکت نموده اند چنانچه بعد ار دریافت کارنامه اولیه و مشاهده رتبه و تراز خود مجاز به انتخاب رشته شده باشند ( مجاز در انتخاب رشته دانشگاه سراسری یا آزاد ) می توانند نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 و یا انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 اقدام نمایند. انتخاب رشته یکی از مراحل بسیار حساس این آزمون می باشد بنابراین مشورت با یک مشاور با تجربه در این زمینه می تواند در موفقیت شما بسیار اثر گذار باشد زیرا با یک انتخاب نادرست شانس قبولی شما در رشته های دیگر از بین خواهد رفت. شما داوطلبان عزیز می توانید جهت راهنمایی های بیشتر در زمینه یک انتخاب رشته درست و مناسب با مشاوران ما در مرکز ایران سم شناسی تماس حاصل فرمایید. 

در هر مرحله از انتخاب رشته مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان کرده است، قبولی وی در این آزمون لغو و از شرکت در آزمون سال 98 نیز محروم خواهد شد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری سم شناسی 97 

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده اند می توانند برای دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری 97 در نیمه دوم خرداد ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد کردن کد پیگیری و شماره سریال پرونده نسبت به دریافت کارنامه اولیه خود اقدام نمایند. داوطلبان بعد از مشاهده کارنامه و انجام بررسی های لازم با توجه به تراز و رتبه خود باید انتخاب رشته نمایند. انتخاب رشته یکی از مراحل بسیار حساس در کنکور ارشد می باشد پس حتما برای انجام یک انتخاب رشته مناسب بسیار دقت نموده و نکات ضروری را نیز رعایت کنید همچنین می توانید برای راهنمایی های بیشتر در زمینه انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد سم شناسی 97

با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری به صورت همزمان برگزار شده است بعضی از داوطلبان میپندارند که انتخاب رشته آن ها نیز در یک زمان می باشد اما باید بگوییم که انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت تفکیک شده و جدا صورت می پذیرد. داوطلبان بعد از دریافت  نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97  و انجام بررسی های لازم با توجه به رتبه و تراز کسب شده ی خود اقدام به انتخاب رشته می نمایند معمولا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چند روز پس از دانشگاه سراسری در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 به احتمال زیاد در خرداد ماه در اختیار داوطلبان گذاشته خواهد شد. 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری سم شناسی 97

برای یک انتخاب رشته مناسب لازم است نکاتی را رعایت کنیم که در ادامه این مطلب نکات مهمی که برای انتخاب رشته ارشد سم شناسی در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری لازم است بدانید که از بین کد رشته های قرار داده شده بر روی سایت شما فقط مجاز به انتخاب 100 کد رشته می باشید. در ابتدا توصیه ای که به شما داوطلبان داریم این است که دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری را با دقت مطالعه نمایید سپس در یک کاغذ تمامی کد رشته های انتخاب شده خود را بنویسید. در مرحله بعد کد رشته های انتخاب شده خود را به سه دسته تقسیم کنید: 1- کد رشته های خوش بینانه = شامل کد رشته هایی است که بسیار علاقمند به تحصیل در آن هستید ولی احتمال قبولی شما در آن کم می باشد. 2- کد رشته های واقع بینانه = شامل کد رشته هایی است که متناسب با رتبه و تراز کسب شده شما می باشد. 3- کد رشته های بدبینانه = شامل کد رشته هایی است که شانس قبولی شما در آن بسیار زیاد است اما تمایل شما به تحصیل در رشته های خوش بینانه است . سپس انتخاب های خود را با ترتیب خوش بینانه واقع بینانه و بد بینانه قرار دهید. برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سم شناسی می توانید با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

معنی کد ضریب در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد چیست ؟
کد ضریب نشان دهنده رشته گرایش های مختلف مجموعه امتحانی است. گرایش هایی که ضرایب دروس امتحانی آن ها یکسان باشد در یک کد ضریب قرار داده می شوند.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد سم شناسی  دانشگاه آزاد 97

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز نیز باید همانند دانشگاه های سراسری ابندا در آزمون شرکت نموده و بعد از دریافت کارنامه اعلام نتایج در صورت مجاز بودن می توانید نسب به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 اقدام نمایید. انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد نیز مانند دانشگاه های سراسری از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است لذا در انتخاب کد رشته محل های خود بسیار دقت نموده و قبل از آن حتما دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را مطالعه نمایید. شما می توانید 100 کد رشته محل را بر اساس علاقه، رتبه کسب شده، کیفیت دانشگاه و مسیر انتخاب نمایید سپس این کد رشته ها را به سه دسته تقسیم کنید. یک سوم از انتخاب های اول خود را که بر اساس علاقه و بدون توجه به رتبه کسب شده خود انتخاب نموده اید را یادداشت کنید. یک سوم بعدی کد رشته ها را به رشته هایی اختصاص دهید که امکان قبولی شما در آن وجود دارد ( رتبه و تراز شما با این رشته ها مطابقت داشته باشد) . یک سوم اخر انتخاب های خود را به کد رشته هایی اختصاص دهید که شانس قبولی شما در آن بسیار زیاد است ولی تمایل شما به دوم سوم اول انتخاب های خود بیشتر است. شایان ذکر است که اگر در رشته های شناور نیز شرکت نموده اید می توانید کد رشته های مربوط به آن را بر اساس علاقه ئ تمایل خود بین این سه دسته انتخاب ها تقسیم نمایید. 

رشته و گرایش های کارشناسی ارشد سراسری سم شناسی 97

در این قسمت رشته های مجموعه سم شناسی به همراه گرایش ها و کد ضریب آن ها ارائه شده است. در واقع این رشته و گرایش ها را جهت آشنایی شما قبل از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار داده ایم.

 

رشته و گرایش های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سم شناسی 97

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 واحد های ارائه دهنده رشته  سم شناسی در همین صفحه قرار خواهیم داد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد  سم شناسی  سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد سم شناسی را به محض انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 در همین صفحه قرار خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد سم شناسی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد