خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 97 – 98

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 97 – 98

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 97 – 98

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 97 - 98
زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 97 – 98
دبیرستان ماندگار البرز دارای امکانات رفاهی و آموزشی عالی برای دانش آموزان فراهم می کند. این مدرسه یکی از معتبرترین مراکز آموزشی استان تهران  و یک دبیرستان پسرانه می باشد. دبیرستان البرز هر سال برای جذب دانش آموزان باهوش و با استعداد آزمونی در پایه هفتم و دهم برگزاری می کند. این مدرسه از طریق آزمون از سال 1386 شروع به پذیرش دانش آموزان کرده است. والدین و خانواده ها تمایل بسیاری برای ادامه تحصیل فرزندان خود در این مدارس دارند اما از شرایط و زمان ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز اطلاع کافی ندارند بنابراین سعی کردیم برای شما عزیزان این شرایط را در ادامه مطلب توضیح دهیم که توصیه می کنیم برای گرفتن پاسخ سوالات خود ادامه مطلب را به طور کامل مطالعه فرمایید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان البرز 97 – 98

زمان ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 97 – 98 از 24 بهمن آغاز و تا 24 فروردین ادامه خواهد داشت. دانش آموزانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در اینگونه مدارس هستند باید از کلیه شرایط آزمون اطلاع کافی داشته باشند تا در صورت داشتن شرایط بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان برای ثبت نام در ابتدا باید به سایت آموزش و پروش استان تهران به نشانی Azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند که مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد. داوطلبان در هر پایه برای ثبت نام موظف به پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 165000 ریال می باشند و پس از این پرداخت باید اطلاعات شخصی را در فرم ثبت نام وارد نمایند. دانش آموزان گرامی در صورت تمایل برای ثبت نام دبیرستان البرز 97 می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا ثبت نام شما را انجام دهند.

داوطلبان برای ثبت نام باید رشته مورد درخواست خود را اعلام نمایند و در صورت پذیرش در آزمون در همان رشته ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز 97 – 98

دبیرستان ماندگار البرز واقع در منطقه 6 تهران برای جذب دانش آموزان پایه دهم برای اولین بار علاوه بر پذیرش در رشته ریاضی و تجربی ، در رشته علوم انسانی نیز پذیرش انجام می دهد. تمامی دانش آموزان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز 97 – 98 دارای شرایط زیر می باشد :

  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • دارای معدل 18 دانش آموزان در نوبت اول پایه نهم
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورود به پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورود به پایه هفتم
  • کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس و یا کسب نمره خوب در یک از دروس در پایه پنجم ابتدایی

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز 97 – 98

در خصوص زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان البرز 97 – 98 باید بگوییم که زمان برگزاری این آزمون در تاریخ 13 اردیبهشت ماه سال 97 ، راس ساعت 9 صبح خواهد بود. محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه دانش آموزان درج خواهد شد که کلیه داوطلبان باید یک هفته قبل از زمان برگزاری برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت آموزش و پروش مراجعه نمایند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون الزامی می باشد. اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز بین 3 تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مربوطه قابل مشاهده و دریافت می باشد. سوالات این آزمون به صورت 4 گزینه ای است و در ضمن سوالات آزمون دارای نمره منفی هستند. یعنی به ازای هر پاسخ اشتباه یک نمره منفی برای داوطلب لحاظ می‌شود. برای اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج و تمامی شرایط آزمون می توانید عضو کانال تلگرام شوید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره