خانه مشاوره تحصیلی ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97 – 98

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97 – 98

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97 – 98

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97 - 98
ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97 – 98
دبیرستان انرژی اتمی از نظر علمی و امکانات، یکی از برترین مدارس تهران است و هر ساله دانش آموزان زیادی در مقاطع مختلف خواستار تحصیل در آن هستند. این مدرسه دانش آموزان برتر را در دوره اول و دوم متوسطه پذیرش می کند. در سال گذشته برای گزینش دانش آموزان دوره اول متوسطه همچون دوره دوم، آزمون ورودی برگزار می نمود ولی امسال به دلیل تصمیمات سازمان آموزش و پرورش تغییراتی در ثبت نام دوره اول متوسطه ایجاد نمود و آن حذف آزمون ورودی است. به همین دلیل این مطلب را تحت عنوان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97 – 98 تا در آن به شرایط و نحوه ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان انرژی اتمی در سال تحصیلی 97 – 98 بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید تا تمام آن چه بایستی در رابطه با ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97 – 98 بدانید، مطلع گردید. اگر در انتها سوال یا ابهامی برای شما بی پاسخ ماند می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. 

در سال تحصیلی 97 – 98 شرط برگزاری آزمون برای پذیرش دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان انرژی اتمی، حذف گردیده است.

زمان و نحوه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97 – 98

دبیرستان انرژی اتمی در دوره اول متوسطه برعکس دوره دوم که تنها پذیرش دانش آموز پسر دارد، هم پذیرش دانش آموز دختر و هم پذیرش دانش آموز پسر دارد. پذیرش در این دوره بدون آزمون خواهد بود. پیش ثبت نام دوره اول متوسطه 97 – 98 از 23 / 11 / 96 آغاز و تا آخر فروردین ماه 97 ادامه می یابد. توجه داشته باشید که ثبت نام به صورت اینترنتی ( غیرحضوری ) انجام می شود. جهت انجام پیش ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان انرژی اتمی دانش آموزان دختر بایستی به سایت www.aehighschool.com  و دانش آموزان پسر به سایت www.aeone.ir مراجعه نمایند.

نحوه ثبت نام به این طریق است که پس از ورود به سایت بایستی در ابتدا فایل عکس دانش آموز را بارگذاری و سپس فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایید. در مراحل بعدی ثبت نام که متعاقبا در سایت مذکور اعلام خواهد شد باید مدارکی مانند کارنامه سه سال چهارم، پنجم و ششم، گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی ( کیفی – توصیفی ) و گواهی موفقیت‌ها در مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه، شهر و کشور را در سایت ثبت نام بارگذاری نمایید. لازم به ذکر است که پس از تکمیل فرم دقت کنید که اطلاعات کاربری شامل نام کاربری و گذر واژه را دریافت نمایید در غیر این صورت پیش ثبت نام شما کامل نشده است.

مدارک لازم جهت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی ( دوره اول متوسطه ) 

مدارک لازم جهت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی عبارتند از :

  • عکس دانش آموز
  • کارنامه سه سال آخر دوره ابتدایی ( سال چهارم ابتدایی ، پنجم و ششم ابتدایی ) – ارائه این مدرک الزامی است.
  • گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی ( کیفی – توصیفی ) دبستان – ارائه این مدرک اختیاری می باشد.
  • گواهی موفقیت هایی که دانش آموز در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی در مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه، شهر و کشور کسب کرده است. ارائه این مدرک نیز اختیاری است.

 

درخواست داوطلبانی که کارنامه‌های سه سال آخر دوره ی ابتدایی خود را در صفحه کاربری بارگذاری نکرده اند مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره