خانه دانشگاه پیام نور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ – نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ – نیمسال دوم

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402 - نیمسال دوم
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402 – نیمسال دوم

در سال های اخیر استقبال از تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور روند صعودی داشته زیرا این دانشگاه رشته های خود را به دو صورت با کنکور و بدون کنکور ارائه می دهد. این دانشگاه امکان تحصیل بدون آزمون در برخی از رشته ها را برای کسانی که به هر دلیل در کنکور شرکت نکرده اند، به هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور میسر ساخته است. با توجه به اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش، نام نویسی واجدین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بر اساس سوابق نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه پیام نور، به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲

(با شروع فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان سنجش

 

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم، 1402 احتمالا در اواخر آذر ماه در سایت سازمان سنجش قابل انجام می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ – نیمسال دوم

داوطلبان می توانند با استفاده از دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه اطلاعات لازم برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال دوم را کسب نموده و نسبت به نام نویسی خود در سایت سازمان سنجش اقدامات لازمه را انجام دهند.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که زمان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده و احتمالا از اواخر آذر ماه لینک ثبت نام فعال خواهد شد. به محض تعیین بازه ثبت نام بدون آزمون پیام نور بهمن ماه، این مقاله بروزرسانی می شود.

لازم به ذکر است تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور نیز یکی دیگر از بازه های زمانی می باشد که متقاضیانی که از روند ثبت نام جا مانده اند می توانند به تکمیل فرم نام نویسی خود بپردازند. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره از آخرین اخبار مربوطه در اسرع وقت مطلع شوید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402 – نیمسال دوم

ثبت نام در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه به صورت الکترونیکی انجام شده و داوطلبان می توانند مطابق با مراحل ذیل نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور جهت تکمیل فرآیند نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

مرحله یک ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

 

  • در این مرحله بر روی لینک فعال “سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری بهمن ماه سال 1402” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • از قسمت راست صفحه گزینه “خرید کارت اعتباری” را برگزینید.

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • در مرحله بعد، دکمه “سریال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۲” را بفشارید و سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

مرحله چهارم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • اکنون اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مشخص شده در صفحه پیش رو درج کرده و بعد از انتخاب درگاه پرداخت مورد نظر، بر روی عبارت “تایید و ادامه” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • کد پیگیری پرداختی که سایت صادر نموده را یادداشت کرده و بعد از مطالعه قوانین و فعال کردن تیک مربوطه، گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب نمایید.

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • اطلاعات کارت بانکی خود را در کادر های مربوطه درج کنید و کلید “پرداخت” را بفشارید.

مرحله هفتم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

  • سپس به صفحه سوم ثبت نام بازگردید و بر روی گزینه “ثبت نام جدید” کلیک نمایید.

مرحله نهم ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401

  • در این مرحله سریال ثبت نام و عبارت امنیتی را وارد کرده و در آخر کلید تایید را بفشارید.

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

نکته: همچنین لازم به ذکر است کسانی که در کنکور ثبت نام نموده و می خواهند در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل دهند، می بایست وارد لینک انتخاب رشته کنکور سراسری شده و بدون پرداخت هزینه به انتخاب رشته بپردازند.
مرحله دوم انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

توصیه می شود که بعد از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته، کد 16 رقمی صادر شده را تا زمان مشخص شدن وضعیت پذیرش، نزد خود حفظ کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ – نیمسال دوم

داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور می باشند می توانند با توجه به شرایط و ضوابط ذکر شده در ادامه مطلب که متشکل از دو بخش عمومی و اختصاصی می باشد، نسبت به نام نویسی خود در سایت مربوطه اقدام کنند.

شرایط عمومی

    • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی قانون اساسی کشور
    • نداشتن مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران
    • عدم سابقه عضویت در سازمان های غیر قانونی، فراماسونری و مانند آن ها
    • عدم فساد اخلاقی و یا اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای فارغ التحصیلان نظام آموزشی قدیم
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش
  • عدم وجود مشکل نظام وظیفه برای داوطلبان آقا
  • امکان ثبت نام برای دارندگان مدرک کاردانی (فوق دیپلم)، مدرک کاردانی پیوسته و همچنین آن دسته از متقاضیانی که حداکثر تا 31 شهریور 1402 در مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده اند.
  • دانش آموختگان رشته های تحصیلی مورد نیاز وزارت بهداشت (مشمولین خدمات اجباری قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان) در مقطع کاردانی باید حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ خدمات خود را به پایان رسانده باشند.
  • اتمام دوره تعهد خدمت برای داوطلبان فارغ التحصیل از رشته های علوم پزشکی مقطع کاردانی
  • دانشجویان دوره روزانه (ورودی سال 1401) نیازی به انصراف از تحصیل ندارند.
  • افرادی که در مقطع کاردانی رشته های تحصیلی گروه های تحصیلی غیرپزشکی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور 1402 فارغ التحصیل می شوند،
    در صورت قبولی می توانند تعهدات و خدمات قانونی خود را پس از دریافت مدرک تحصیلی به صورت یک جا به انجام برسانند.
  • دانشجویان نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بین المللی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی، غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، مجاز به نام نویسی در این مرحله از ثبت نام بدون انصراف تحصیلی می باشند. این دسته از متقاضیان اگر موفق به ثبت نام در رشته قبولی جدید شوند لازم است از رشته قبلی خود انصراف قطعی داده و گواهی مربوط را به مؤسسه آموزش عالی مورد نظر ارائه نموده و می بایست بدانند که حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی پیشین خود را ندارند.
  • هر یک از دانشجویان دوره های غیر روزانه که در دوره معافیت تحصیلی به سر می برند، جهت نام نویسی و انتخاب رشته در مهر یا بهمن ماه می بایست واجد شرایط با مقررات نظام وظیفه عمومی باشند.
  • داوطلبانی که معدل بالاتری داشته باشند، از شانس بیشتری برخوردار خواهند بود. همچنین متقاضیانی که از دانشگاه های غیر روزانه قصد ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور را دارند، می توانند بدون انصراف از دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند چرا که با آنان همانند دانشجویان انتقالی رفتار و مدارک ثبت نامی آن ها نیز از دانشگاه قبلی درخواست خواهد شد.

مقررات وظیفه عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی “سازمان وظیفه عمومی” داوطلبان مرد جهت ثبت نام می بایست در زمان پذیرش در دانشگاه (قبول قطعی و ثبت نام)، یکی از شرایط ذکر شده در ادامه مقاله را دارا باشند زیرا در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

نکته: در صورت نیاز می توانید بر روی لینک سامانه سازمان نظام وظیفه کلیک نموده و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب نمایید.

    • دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی و یا کارت معافیت سربازی (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص)
    • مشمولان دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت)
    • مشمولان محصل سال آخر دوره متوسطه که در سال تحصیلی 1401 – 1402 معافیت تحصیلی دانش آموزی دریافت کرده و تا تاریخ ۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ فارغ التحصیل شده اند.
    • دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت (قبل از 18 سالگی تمام) موفق به دریافت دیپلم نظام آموزشی جدید 6-3-3 شده باشند (به شرط نداشتن غیبت سربازی)
    • سربازان در حال خدمت بدون غیبت اولیه دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام آموزشی جدید به شرط پذیرفته شدن در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز به ثبت نام می باشند.
    • ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت از اداره نیروی انسانی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل برای کارکنان پایور دارای شغل در نیروهای مسلح
    •  دانشجویان انصرافی اگر در سنوات اولیه تحصیلی منصرف شده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد، مجاز به نام نویسی می باشند.
    • مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نبوده و چنانچه در آزمون شرکت کرده و در آن نمره قبولی نیز کسب کنند، همچنان برای آن ها معافیت تحصیلی صادر نشده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام ایشان نمی باشند.
    • به جز افرادی که قبل از ورود به سن مشمولیت از دانشگاه اخراج شده اند، مابقی اخراجی ها تا پایان خدمت دوره ضرورت یا دریافت معافیت دائم، نمی توانند به ادامه تحصیل بپردازند.
    • معافیت تحصیلی تنها یک بار صادر گشته و فارغ التحصیلان در هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند.
    • ترخیص سربازان در مدت زمان خدمت سربازی جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز و در مقطع کاردانی ممنوع می باشد.
    • سنوات مجاز تحصیل برای مشمولان در مقاطع کاردانی 2/5 سال، کارشناسی پیوسته 5 سال، کارشناسی ارشد پیوسته 6 سال و دکترای پیوسته 8 سال است.
    • سربازان حین خدمت مجاز به تحصیل همزمان با خدمت سربازی نبوده و تنها در صورت قبولی در دانشگاه و داشتن شرایط مربوطه از خدمت ترخیص خواهند شد.
    • پذیرفته شدگان ملزم به دریافت مجوز ثبت نام در دانشگاه از سوی دفاتر پلیس+ 10 شهرستان محل قبولی دانشگاه، جهت دریافت معافیت تحصیلی می باشند.

تاثیر سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402

روش متمرکز در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه
تاثیر سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲

پس از آن که داوطلبان از تمامی شرایط عمومی و اختصاصی موجود در دفترچه راهنما آگاه شدند، می بایست بدانند که گزینش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به روش متمرکز بوده و فقط معدل کتبی متقاضیان (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) ملاک اصلی قرار می گیرد و متقاضیانی که نوع دیپلم آنان (ریاضی، تجربی، انسانی و ….) با گروه تحصیلی مدنظر متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی نیز متفاوت خواهد بود. برای درک بیشتر به جدول زیر توجه کنید:

ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) با توجه به نوع دیپلم و گروه تحصیلی 1402
گروه تحصیلینوع دیپلمضریب
علوم ریاضی و فنیریاضی فیزیک100
علوم تجربی100
ادبیات و علوم انسانی57/1
علوم و معارف اسلامی57/1
سایر عناوین دیپلم51/4
علوم تجربیریاضی فیزیک100
علوم تجربی100
ادبیات و علوم انسانی57/1
علوم و معارف اسلامی57/1
سایر عناوین دیپلم51/4
علوم انسانیریاضی فیزیک57/1
علوم تجربی57/1
ادبیات و علوم انسانی100
علوم و معارف اسلامی100
سایر عناوین دیپلم51/4
هنرریاضی فیزیک 100
علوم تجربی 100
ادبیات و علوم انسانی 100
علوم و معارف اسلامی 100
سایر عناوین دیپلم100
زبانریاضی فیزیک100
علوم تجربی100
ادبیات و علوم انسانی100
علوم و معارف اسلامی100
سایر عناوین دیپلم100

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ – نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به آدرس sanjesh.org صورت گرفته و داوطلبان ملزم به ارائه مدارک لازم جهت ثبت نام می باشند. این مدارک که از طریق دفترچه راهنما به اطلاع داوطلبان می رسد، به شرح زیر می باشد:

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402 – نیمسال دوم
اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
فایل اسکن شده عکس 3×4 یا 4×6 داوطلب
عکس اسکن شده با فرمت jpg، حداقل اندازه 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل، حجمی کمتر از 70 کیلوبایت، دارای پس زمینه سفید، فاقد حاشیه های زائد، کاملا واضح، عاری از هرگونه اثر مهر و منگنه و متعلق به سال جاری
مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و…)
معدل کل آخرین مدرک تحصیلی و میانگین نمرات کتبی آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی)
مدرک کاردانی، مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا جدید ممکن است حین ثبت نام اینترنتی مورد نیاز قرار نگیرد اما داشتن آن الزامی است.
کد رهگیری 13 رقمی برای داوطلبان تبعه غیرایرانی
کد پیگیری 12 رقمی مخصوص متقاضیان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری

سهمیه های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه از سهمیه های مندرج در آن مطلع شده و بر اساس ضوابط و مصوبات مربوط به هر سهمیه، طبق شرایط خود از آن استفاده نماید. این سهمیه ها در نوبت دوم به شرح ذیل است:

    • سهمیه مناطق
    • سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا
    • سهمیه متقاضیان در مناطق درگیر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله
    • سهمیه مناطق محروم
    • سهمیه متقاضیان شهرستان های جنوب استان کرمان (شهرستان های جیرفت، رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج، کهنوج و منوجان)

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲

افرادی که می خواهند فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نوردر نیمسال دوم را انجام دهند، می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای آن از تمامی ضوابط لازم، رشته های ارائه شده و میزان تاثیر سهمیه ها آگاه شوند که لینک دانلود آن به همراه دفترچه اصلاحات در جدول ذیل قرار داده شده است.

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402 – نیمسال دوم

پس از آن که مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ را به پایان رساندید، سازمان سنجش به بررسی آن پرداخته و اقدام به انتشار نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش می نماید. زمان و نحوه پیگیری آن به شرح زیر است:

زمان پیگیری نتایج ثبت نام

با توجه به عدم انتشار اطلاعات تکمیلی از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه ۱۴۰۲ زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مشخص نیست اما احتمالا نتیجه پذیرش داوطلبان در دهه سوم دی ماه 1402 از طریق sanjesh.org منتشر و در اختیار داوطلبین قرار می گیرد. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

نحوه پیگیری نتایج ثبت نام

  • وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شده و گزینه سراسری را انتخاب نمایید.
  • بر روی لینک “اعلام نتیجه پذیرش براساس سوابق تحصیلی سراسری” کلیک کنید.
  • اطلاعات خواسته شده مانند شماره پرونده و شماره شناسنامه را در کادرهای مشخص وارد کرده و در نهایت گزینه مشاهده نتیجه را برگزینید.

شایان ذکر است که قبولی قبلی دانشجویان پذیرفته شده لغو گشته و می بایست در کد رشته محل قبولی جدید از نیمسال دوم، به ادامه تحصیل بپردازند. همچنین فراموش نکنید که بعد از تعیین شدن وضعیت پذیرش، بایستی به صورت اینترنتی و یا حضوری (بسته به شرایط دانشگاه) جهت ثبت نام نهایی به دانشگاه محل پذیرش، مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ از جه تاریخی آغاز می شود؟

فرآیند ثبت نام دانشگاه در دانشگاه پیام نور برای نیم سال دوم احتمالا از اواخر آذر ماه ۱۴۰۲ قابل انجام می باشد.

2- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال دوم ۱۴۰۲ چگونه انجام می شود؟

این فرآیند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

3- آیا دانشجویان دوره روزانه می توانند جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم ۱۴۰۲ اقدام کنند؟

دانشجویان دوره روزانه می بایست انصراف کامل از دانشگاه خود را قبل از ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور اعلام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید..



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵۰۹ نظر
  1. محمد نصیری

    سلام ، واسه انتخاب واحد باید کی اقدام کنیم ؟ چون تو سایت گلستان زده بعد از تکمیل مرحله دوم و ثبت پذیرش نهایی توسط کاربر مرکز با شناسه کاربری:شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ به سیستم مراجعه نمایید ، دانشگاه ها که تا ۱۴ ام تعطیل هستن کاربری نیست که تایید نهایی کنه

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      مرحله پس از بارگزاری مدارک، واریز شهریه ثابت و انتخاب واحد است.

  2. خاطره

    سلام من رشته ی علوم کامپیوتر قبول سدم اگه بخام انتقالی بگیرم برای شهر خودم ،اینجا فقط مهندسی کامپیوتر داره به نظر شما میشه انتقالی گرفت؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      این موضوع کاملا به موافقت دانشگاه مبدا و مقصد بستگی دارد.

  3. حسین

    سلام ما زنگ زدیم دانشگاه پیام نور گفتن بعد ۱۳ مدارک که بارگذاری میکنید رو بیارید واسه ثبت نام ، اینجوری که چیزی نمی‌مونه واسه امتحانات تا انتخاب واحد کنیم و بقیه داستان ها ۲۰ فروردین شده ، امتحانات کی شروع میشه ؟مدارک رو کی باید بارگذاری کنیم ؟ چیزی نگفتن گفتن باید سازمان سنجش اعلام کنه تا بارگذاری کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      زمان بارگزاری مدارک ۲۵ اسفند ماه می باشد.

  4. الهه

    سلام الان که نتایج اعلام شده تا کی وقت هست که بریم دانشگاه برای ثبت نام؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      بازه زمانی ثبت نام توسط هر دانشگاه به طور متفاوت اعلام می شود.

  5. حمیرا شریفی

    سلام ببخشید در صورت مردود شدن میشه کاریش کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، خیر، شما می توانید در صورت تمایل برای ورودی مهر ماه ثبت نام خود را انجام دهید.

  6. پریسا

    سلام وقتتون بخیر ، فکر می‌کنید قبل عید نتایج کارشناسی منتشر بشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر جزئیات نتایج در سایت مشخص نشده است.

  7. محمد

    سلام نتایج کارشناسی پیوسته پیام نور ترم بهمن هنوز مشخص نشده ؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      خیر، هنوز نتایج این انتخاب رشته منتشر نشده است.

  8. َAbolfazl

    سلام.
    ببخشید نتایج ورودی بهمن ماه برای کارشناسی با دیپلم اعلام نشده؟
    مثل اینکه کاردانی ها اعلام شده ولی برای ما خبری نیست؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      خیر، متاسفانه هنوز نتایج انتخاب رشته ورودی بهمن ماه برای مقطع کارشناسی اعلام نشده است.

  9. الهه

    سلام جواب نتایج پیام نور کی میاد؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه زمان انتشار این نتایج به طور دقیق مشخص نمی باشد.

  10. حسین

    ساام هنوز نتیجه کارشنتسی پیوسته پیام نور نیومده ؟ ترم بهمن تموم شد که

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، نتایج تا چند روز آینده منتشر می شود.

نمایش دیدگاه های بیشتر
مشاوره پیام نور