خانه تیزهوشان دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی 97 – 98

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی 97 – 98

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

در مدارس عادی همه دانش آموزان با ضرایب هوشی متفاوت در یک کلاس کنار یکدیگر هستند و معلم مجبور است در سطح معمولی ترین دانش آموزان تدریس کند تا درس تدریس شده برای همه مفهوم باشد به همین دلیل مدارسی تحت عنوان مدرسه تیزهوشان ( استعدادهای درخشان ) تاسیس شده که جهت گزینش دانش آموزان برتر آزمونی تحت عنوان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برگزار می کند. در این مدارس چون همه دانش اموزان جزو دانش آموزان برتر کشور هستند بنابراین سطح تدریس بسیار بالا می باشد. به دلیل تمایل بسیار زیاد خانواده ها برای ورود فرزندانشان به این مدارس این مقاله را تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی 97 – 98 آماده کرده ایم و در آن به موضوعات مختلفی همچون زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم 98 – 97 استان آذربایجان شرقی، شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 استان آذربایجان شرقی و کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 که در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 آمده است، پرداخته ایم تا همه شما عزیزان اطلاعات کافی در رابطه با این موضوعات را کسب نمایید. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید و چنانچه در آخر مطلب نیاز به مشاوره بیشتری احساس کردید می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مرکز راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه دهند. 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 تنها در مقطع نهم به دهم انجام می شود. ثبت نام در مقطع ششم به هفتم حذف گردیده است.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 استان آذربایجان شرقی، از 97/1/28 آغاز می شود و تا 5 اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام بایستی به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید تا ثبت نام اولیه شما انجام شود. ثبت نام نهایی نیز با پرداخت هزینه ثبت نام که به احتمال زیاد مانند سال گذشته 16500 تومان خواهد بود، انجام می گیرد. ضمنا لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 به صورت اینترنتی می باشد. چند روز قبل از برگزاری آزمون نیز می بایست مجددا به سایت مذکور مراجعه نمایید و کارت ورود به جلسه را دریافت کنید. در ادامه به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعدادهای درخشان ( تیزهوشان ) خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که امسال ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی انجام نخواهد شد. 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی 97 – 98 

دانش آموزانی مجاز به ثبت نام آزمون تیزهوشان خواهند بود که دارای شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشند. شرایط ثبت نام به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی دسته بندی می شود. از جمله شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 98 – 97 این است که دانش آموز باید دارای تابعیت ایرانی باشد ( البته دانش آموزان اتباع سایر کشورها نیز می توانند با شرایط خاص ثبت نام و در آزمون شرکت کنند ). شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس سمپاد ( تیزهوشان ) 97 – 98 نیز به شرح ذیل می باشد:

  • دانش آموز مشغول به تحصیل در پایه نهم باشد.
  • معدل پایه هشتم دانش آموز بالای 19 باشد.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان معمولا چند روز قبل از زمان ثبت نام بر روی سایت ثبت نام و اطلاع رسانی آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir قرار می گیرد و در آن اطلاعاتی همچون زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان قرار دارد و اطلاعات جامعی از صفر تا صد آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در آن درج می گردد که توصیه می کنیم حتما قبل از انجام ثبت نام دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه فرمایید. 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 97 – 98 

( به محض اتشار دفترچه، لینک بالا فعال خواهد شد. )

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان آذربایجان شرقی 98 – 97

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان یعنی در اوایل خرداد ماه سال جاری منتشر می شود. جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید به سایت www.Azmoon.medu.ir مراجعه کنید و سپس با وارد کردن اطلاعاتی همچون کد ملی دانش آموز، نام کاربری و شماره سریال شناسنامه دانش آموز در قسمت مربوطه وارد صفحه دریافت کارت آزمون شوید. پس از آن با کلیک بر روی گزینه چاپ کارت، یک پرینت از کارت ورود به جلسه خود تهیه کنید. روز برگزاری آزمون حتما کارت ورود به جلسه را همراه خود داشته باشید چرا که همراه داشتن این کارت برای ورود به جلسه الزامی می باشد درغیر این صورت از حضور شما سر جلسه آزمون ممانعت خواهد شد. نکته مهم دیگر که لازم است در این قسمت اشاره ای نیز به آن داشته باشیم در رابطه با اشکالات احتمالی در صدور کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می باشد. ممکن است هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم متوجه شوید برخی اطلاعات درج شده دانش آموز بر روی کارت اشتباه است. در صورت بروز این مشکل باید به آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه و اقدام به رفع نقص اطلاعات مندرج بر روی کارت نمایید. البته هنگام دریافت کارت دقت کنید که شاید آدرس باجه های رفع نقص کارت بر روی سایت قرار گرفته باشد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی 97 – 98

دانش آموزان پس از ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان معمولا گوش به زنگ هستند تا زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان را بدانند به همین دلیل در این قسمت زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج را ذکر خواهیم کرد. زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97 ، صبح روز جمعه 11 خرداد 97 و زمان اعلام نتایج نیز چند هفته پس از برگزاری آزمون می باشد. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نیست ولی به محض اطلاع از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم در سایت ایران مشاوره و همچنین کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. چنانچه هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان و یا مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان با مشکلی مواجه شدید می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی  ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. چنانچه هنگام مشاهده به مشکلی برخوردید مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان آذربایجان شرقی 97 – 98 در شهرستان ها : بستان‌ آباد – تبریز – مراغه – مرند – میانه – اهر – سراب – عجب شیر – جلفا – ملکان – هریس – شبستر – هشترود – چاراویماق – ورزقان – کلیبر – خداآفرین – آذرشهر – بناب – هوراند

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد