خانه دانشگاه پیام نور زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام می کنند، جهت حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، ملزم به همراه داشتن کارت ورود به جلسه هستند. چرا که اطلاعات مهمی هم چون نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی و همچنین عکس شرکت کننده بر روی این کارت درج گردیده است و چنانچه داوطلبی کارت ورود به جلسه خود را فراموش کند، از حضور وی در جلسه آزمون ممانعت خواهد شد.

به همین دلیل در این مطلب به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پرداخته ایم و پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید و تمامی اطلاعات لازم در رابطه با دریافت و رفع نواقص این کارت را کسب نمایید.

داوطلبان می بایست اطلاعات اشتباه موجود بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 خود را در زمان دریافت آن رفع نمایند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

همان طور که در بخش اول اشاره کردیم، مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شامل اطلاعات ثبت نامی، زمان و محل برگزاری آزمون می باشد و به همین دلیل نمی توان اهمیت دریافت به موقع این کارت را نادیده گرفت. کارت ورود به جلسه شرکت کنندگان به طور معمول 3 روز پیش از برگزاری بر روی سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد و داوطلب موظف است در اسرع وقت نسبت به دریافت آن اقدام نماید.

زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است. در صورتی که تاریخ انتشار کارت و روز برگزاری آزمون مشخص شود، متن مقاله بروز شده و در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره نیز اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

پس از قرار گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بر روی سایت سازمان سنجش برای دریافت آن می بایست به سایت مذکور مراجعه کنید. مراحل گام به گام دریافت کارت شرکت در آزمون به شرح زیر می باشد.

  • به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و گزینه “پیام نور” را از منوی سمت راست سایت انتخاب کنید.

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

  • در این صفحه لینک “کارت شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402” را بفشارید.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

  • در این صفحه شما به چهار روش می توانید کارت خود را مشاهده و دریافت نمایید.

روش اول: جستجو بر اساس شماره سریال ثبت نامی

روش دوم: جستجو بر اساس شماره پرونده و کدپیگیری

روش سوم: جستجو بر اساس مشخصات فردی

روش چهارم: جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

چنانچه اطلاعات کاربری خود را فراموش کرده باشید می بایست از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی آن ها اقدام کنید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون خود می بایست حتما اطلاعات مندرج بر روی کارت را با اطلاعات ثبت نامی خود مطابقت دهند و چنانچه با اطلاعات حقیقی آن ها تفاوت داشته باشد نسبت به اصلاح و ویرایش آن اقدام کنند.

اگر متقاضیان مغایرتی را نسبت به اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی، کد ملی، معدل، اطلاعات سهمیه و یا در بندهای مربوط به جنس و معلولیت خود یافتند یا اینکه عکس داوطلبی مندرج بر روی کارت دارای نواقصی بود می بایست در زمان های اعلام شده از سوی سازمان سنجش، به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ حضورا مراجعه کرده و درصدد رفع مشکل کارت خود برآیند.

لازم به ذکر است که فایل مربوط به آدرس و محل باجه های رفع نقص آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 بر روی سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. داوطلبان می بایست بدانند که در روز برگزاری آزمون لازم است یک کارت شناسایی معتبر نیز به همراه داشته باشند تا شناسایی هویت آن ها انجام بگیرد. به منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر از لینک های قرار گرفته در مطلب استفاده نمایید.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ از چه تاریخی قابل دریافت است؟

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور تا کنون مشخص نشده است اما به محض دریافت اطلاعیه های جدید، این مطلب به روز می گردد.

2- چگونه می توان اطلاعات کاربری فراموش شده جهت دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ را بازیابی کرد؟

شما می توانید با ارسال درخواست از طریق سایت سازمان سنجش مجددا شماره پرونده خود را دریافت نمایید.

3- در صورت مشاهده مغایرتی نسبت به اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ چه اقدامی می توان انجام داد؟

می بایست در اسرع وقت با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت، نسبت به رفع مشکل موجود اقدام نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره پیام نور