خانه کارشناسی ارشد دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

لینک مستقیم دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401
دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

طبق روال هر سال، پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و اتمام پروسه ثبت نام داوطلبان در واحدهای دانشگاهی، با این موضوع مواجه می شویم که برخی صندلی های مقطع ارشد این دانشگاه خالی مانده و ظرفیت تعدادی از کد رشته محل ها هنوز پر نشده است. راه حل این مسئله، برگزاری دوره های تکمیل ظرفیت در نیمسال اول و دوم تحصیلی می باشد که در صورت تایید مراجع مربوطه و وجود امکانات لازم به اجرا در می آید و فرصت دوباره ای در اختیار داوطلبانی که به هر دلیلی نتوانسته اند در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوند یا از رشته تحصیلی شان رضایت کافی ندارند، قرار می دهد.

برگزاری دوره های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه و مهرماه، منوط به ارائه درخواست توسط واحدهای دانشگاهی آزاد و تایید مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و وزارت علوم می باشد. در این حالت و با آغاز پروسه ثبت نام، دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد نیز توسط سایت azmoon.org منتشر می گردد که حاوی لیست کاملی از رشته محل های ارائه شده به همراه تعداد ظرفیت آن ها است و متقاضیان می بایست با مطالعه دقیق آن، اولویت بندی خود را جهت انجام انتخاب رشته مجدد مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد آماده نمایند.

دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیمسال دوم 
دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1400

(به محض انتشار دفترچه، لینک فوق فعال می شود.)

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401، با آغاز پروسه ثبت نام و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

همان طور که اشاره کردیم، مطالعه دقیق لیست رشته های دارای ظرفیت ارائه شده در دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد 1401 برای انجام پروسه مذکور در نیمسال اول یا دوم تحصیلی کاملا ضروری است. البته انتشار این لیست، بسته به تصمیم مراجع ذی ربط مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری دوره تکمیل ظرفیت می باشد که طی اطلاعیه هایی اعلام خواهد شد.

این دفترچه معمولا با آغاز زمان تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 بر روی سامانه azmoon.org قرار می گیرد. البته هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401 اعلام نشده است اما به محض اعلام زمان بندی مشخص، این مطلب بروز خواهد شد و لینک دانلود دستورالعمل مذکور در مقاله قرار خواهد گرفت. بر اساس روال سنوات گذشته، احتمال انتشار فایل pdf دفترچه نیمسال دوم و برگزاری دوره تکمیل ظرفیت بهمن ماه، در صورت توافق واحدهای دانشگاهی آزاد و وزارت علوم وجود دارد.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

امکان ثبت نام مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد و دوره های مختلف سراسری (روزانه، شبانه، پیام نور، پردیس خودگردان و غیرانتفاعی) از طریق دوره های تکمیل ظرفیت ارشد وجود دارد و داوطلبانی که در آخرین کنکور کارشناسی ارشد 1401 برگزار شده شرکت نموده اند و به هر دلیلی مایل به انجام مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد هستند، می توانند در صورت مجاز بودن به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد، نسبت به مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد نیمسال مهر یا بهمن اقدام نموده و پس از آن به انتخاب رشته اینترنتی تا سقف حداکثر 100 کد رشته محل دارای ظرفیت در سایت azmoon.org بپردازند.

شما می توانید به محض انتشار دفترچه مذکور در زمان شروع فرایند تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 1401 بهمن ماه، فایل پی دی اف آن را از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یا لینک فعال موجود در همین مطلب دانلود نمایید. همچنین در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان لینک دفترچه سال گذشته را در جدول قرار داده ایم.

دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیمسال دوم 
دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1400

(به محض انتشار دفترچه، لینک فوق فعال می شود.)

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند، در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org منتشر می گردد. قبول شدگان می بایست با در دست داشتن مدارک لازم و مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش خود، نسبت به نام نویسی حضوری دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

 

سوالات متداول

1- دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1400 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

تاکنون زمان مشخصی برای انتشار این دفترچه اعلام نشده است اما به محض اطلاع رسانی دقیق، این مطلب بروز خواهد شد.

2- دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1400 را چگونه می توان دریافت کرد؟

نسخه pdf این دفترچه از طریق سایت azmoon.org یا جدول موجود در همین مقاله قابل دریافت می باشد.

3- در دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد بهمن ماه 1400 چه مواردی ذکر شده است؟

در این دفترچه، کد رشته های دارای ظرفیت هر دانشگاه به همراه تعداد ظرفیت آن شرح داده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. سهیل

    با سلام و احترام سوالی داشتم خدمت شما آیا تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع ارشد به منظور لغو تکمیل ظرفیت ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد میباشد؟؟؟یا این دو مقوله ی جدا از هم هستند؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، سوابق تحصیلی همان تکمیل ظرفیت امسال می باشد.

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد