خانه دانشگاه آزاد آخرین تراز و رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه آزاد 96 – 97

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه آزاد 96 – 97

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه آزاد 96 – 97

کارنامه و رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه آزاد 95 – 96
آخرین تراز و رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه آزاد 96 – 97
در این مقاله در زمینه رشته حقوق یکی از رشته هایی که آرزو و رویای بسیاری از داوطلبان کنکور است و یا بهتر است بگوییم این رویا حتی به دوران قبل از کنکور و در ذهن دانش آموزان ما هم کشیده شده است . رویای دفاع کردن از حقوق افراد. به همین خاطر لازم دانستیم به صورت مختصر تعریفی ارائه کرده تا شما داوطلبان علاقه مند به این رشته با ذهنی آگاه دست به انتخاب رشته صحیح بزنید. در تمامی کشور ها ، کلیه روابط اجتماعی مردم آن کشور که در گروه موضوعات حقوقی قرار می گیرند مربوط به علم حقوق می باشند به همین دلیل است که جامعه به این رشته نیاز فراوانی دارد. رشته ی حقوق در میان داوطلبان کنکور آزاد 96 نیز بسیار پرطرفدار است و شانس قبولی در این رشته به انتخاب رشته ی صحیح شما بستگی دارد.   قابل توجه شما داوطلبان رشته ی حقوق به دو بخش عمومی و خصوصی تقسیم می شود که در تعریف حقوق عمومی می توانیم بگوییم که شامل حقوق قوای سه گانه کشور ، حاکمیت و هر آنچه مربوط به اداره کشور می باشد. همچنین حقوق خصوصی به روابط بین مردم می پردازد.بازار کار این رشته در کشور ایران با مشکلاتی روبه روست ، فارغ التحصیلان رشته حقوق در مقطع لیسانس می توانند با تحصیل در مقاطع بالاتر و کسب توانمدی های مورد نیاز این رشته در یافتن شغل دلخواه کمک فراوانی نماید. لازم است بگوییم که شما داوطلبان پس از پایان تحصیلات می توانید در قسمت های حقوق قضایی ، محضر داری ، وکالت و یا مشاوره حقوقی استخدام و مشغول به کار شوید.

در ادامه مرکز ایران مشاوره به منظور راهنمایی شما داوطلبان آخرین تراز و رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه آزاد 96 – 97 را برایتان فراهم نموده اند تا با مطالعه دقیق آن بتوانید انتخاب رشته ی موفقی را پشت سر بگذارید.. همچنین شما می توایند سوالات خود را در زمینه انتخاب رشته کنکور انسانی 96 با مشاوران ما در میان گذاشته و پاسخ سوالات خود را کسب نمایید.

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته حقوق دانشگاه آزاد 96 – 97


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر
  1. سحر

    سلام ببخشید من کنکور ریاضی شرکت کردم رتبم هزارو ۸۰۰شده میخوام حقوق شرکت کنم ولی میخوام بدونم میتونم دانشگاه ازاد حقوق بدون کنکور شرکت کنم

  2. فرناز

    یعنی واقعا با ٢٠٠٠٠میشه حقوق تهران شمال رفت؟

  3. یکی

    با سلام.ببخشید با رتبه ۲۴۰۰۰ منطقه ۳ حقوق خوراسگان یا نجف اباد قبول میشم.؟؟؟
    با تشکر

دریافت مشاوره