خانه رتبه قبولی کنکور آخرین تراز و رتبه قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد 98
آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

با پیشرفت جوامع بشری و تولیدات انبوه بعد از انقلاب صنعتی هر کارخانه تولیدی نیاز به فردی دارد که به عنوان شیمیست به بررسی و کنترل کیفیت محصولات تولیدی بپردازد به همین دلیل رشته ای تحت عنوان شیمی در دانشگاه ها مطرح گردید. در واقع این رشته به کنش ها و واکنش های شیمیایی مواد می پردازد و در مقطع کارشناسی در قالب دو گرایش شیمی کاربردی و شیمی محض برای داوطلبان ارائه می گردد. در چند سال اخیر این رشته داوطلبان زیادی را به خود جذب نموده است به همین دلیل اطلاع از « آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد » برای این افراد مفید می باشد.

آینده شغلی رشته شیمی : معمولا فرصت شغلی برای تمام فراغ التحصیلان با تجربه و با مهارت رشته شیمی فراهم است. این افراد می توانند در  در واقع این افراد می توانند در کارخانه های چرم سازی، پتروشیمی، مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی، صنایع رنگ و آزمایشگاه های کنترل کیفیت محصولات شیمیایی مشغول به کار شوند.

داوطلبان برای انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد به اطلاعاتی همچون « آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد » نیاز خواهند داشت، تیم تخصصی ایران مشاوره در این مطلب تلاش نموده است که به این نیاز داوطلبان پاسخ دهد. پیشنهاد ما این است برای درک بیشتر از آخرین تراز و رتبه قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد، جدول قرار داده شده در انتهای مطلب را مطالعه نمایید.

واحد نجف اباد 800 700 زیرگروه 2 130301150

 واحد دانشگاهینوع دورهسهمیهتراز قبولی
رودهنآزادعادی2050
علوم داروییآزادعادی4850
علوم و تحقیقاتآزادعادی5450
نجف آبادآزادعادی750
نجف آبادآزادایثارگران 5 درصد750
علوم داروییآزادبسیجی فعال4350
علوم  تحقیقاتآزادبسیجی فعال5450
نجف آباد آزادبسیجی فعال750

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شیمی دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. سحر

    سلا میخواستم بدونم که میشه با معدل ۱۵ کتبی نهایی دیپلم شیمی خواند

    • ایران مشاوره

      با سلام.
      شما می توانید با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم در کنکور سراسری شرکت کرده و با کسب رتبه و تراز مناسب در رشته مذکور انتخاب رشته کنید ، همچنین می توانید در انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی رشته مورد نظر را در دانشگاه های مختلف انتخاب کرده و پذیرش نهایی شما بستگی به تعداد ظرفیت های موجود و تعداد داوطلبان دارد ، البته داشتن معدل بالا شانس شما را برای پذیرش نهایی افزایش خواهد داد.

دریافت مشاوره پیج کنکور