خانه رتبه قبولی کنکور آخرین تراز و رتبه قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد 98
آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

یکی از رشته های نوپای گروه تجربی گیاه پزشکی می باشد که در سال های اخیر داوطلبان زیادی را به خود جذب نموده است. در واقع هدف اصلی این رشته شناخت و بررسی آفات و عوامل بیماری گیاهان زراعی، جنگلی و زینتی و … می باشد و همچنین راه های مبازه و پیشگیری از آن را کشف، و ارائه می نماید. بسیاری از داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته گیاه پزشکی می باشند به همین دلیل برای حدس زدن احتمال پذیرش خود نیاز به « آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد » خواهند داشت به همین منظور مطلبی در این خصوص برای شما داوطلبان ارائه نموده ایم.

آینده شغلی رشته گیاه پزشکی: داوطلبان برای انجام انتخاب رشته خود همواره این موضوع برایشان مهم است که آیا این رشته آینده شغلی مناسبی دارد یاخیر؟ باید بگوییم که رشته گیاه پزشکی با توجه به اینکه رشته ی جدیدی در دانشگاه می باشد اما جایگاه خوبی برای خود ایجاد نموده است به همین دلیل می توان گفت که از بازار کار مناسبی برخوردار است. 

داوطلبان علاقمند به تحصیل در این رشته برای انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید اطلاعات کامل و جامعی از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد داشته باشد، به همین منظور تیم تخصصی ایران مشاوره مطلبی در این خصوص برای شما ارائه نموده است. شما می توانید با مطالعه جدولی که در انتهای مطلب قرار داده شده است در جریان آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد 96 قرار بگیرید.

واحد اصفهان )خوراسگان( 2100 2000 زیرگروه 5 150192175

 واحد دانشگاهینوع دورهسهمیهتراز قبولی
( اصفهان )خوراسگانآزادعادی2054
رودهنآزادعادی2356
شیرازآزادعادی958
علوم و تحقیقاتآزادعادی4054
( اصفهان )خوراسگان آزادایثارگران 5 درصد2035
رودهن آزادایثارگران 5 درصد2356
شیراز آزادایثارگران 5 درصد987
( اصفهان )خوراسگانآزادبسیجی فعال2035
رودهن آزادبسیجی فعال2365
شیراز آزادبسیجی فعال968
علوم و تحقیقات آزادبسیجی فعال3965
( اصفهان )خوراسگان آزادجانبازان2035

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گیاه پزشکی دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج کنکور