خانه کارشناسی ارشد زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1402
زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از شرایط مورد نیاز با خبر گشته و نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. متقاضیان واجد شرایط پس از ثبت نام و انتخاب رشته، به دنبال این هستند تا اطلاعات لازم را در رابطه با اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ کسب نمایند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اختصاص دهیم.

جهت دریافت نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بایستی به سایت الکترونیکی سازمان سنجش،پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، مراجعه نمایید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد (استعداد درخشان) ۱۴۰۲

در پاسخ به سوال داوطلبان در رابطه با زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، می توان گفت که پیش بینی می شود، این نتایج مانند سال گذشته در اوایل آبان ماه از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شود.

در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج ارشد بدون کنکور 1402 دانشگاه آزاد مشخص نیست ولی به محض اطلاع، حتما از طریق بروزرسانی مقاله و کانال تلگرام کارشناسی ارشدایران مشاوره اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد (سوابق تحصیلی) 1402

در سال 99 برای اولین بار پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد بر اساس سوابق تحصیلی انجام شد و پذیرفته شدگان این فرآیند از نیمسال دوم می توانستند به عنوان دانشجو در دانشگاه ها ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که در صورتی که این فرآیند در سال ۱۴۰۲ بر اساس سوابق تحصیلی صورت پذیرد، نتایج آن مانند دوره گذشته تا یک ماه پس از ثبت نام تا اواخر مهر ماه یا اواخر دی ماه منتشر خواهد شد. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد سال 1402 متن مقاله ویرایش می شود.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور ارشد آزاد ۱۴۰۲

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد. داوطلبان شرکت کننده که ثبت نام خود را انجام داده اند، می بایست جهت دریافت نتایج خود به ترتیب ذیل عمل نمایند.

نحوه مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان

  • به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه لینک “اعلام نتیجه دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 1402” (ویژه استعدادهای درخشان) را انتخاب کنید.

مرحله اول مشاهده نتایج بدون کنکور بر اساس سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

  • گزینه “اعلام نتیجه دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲” (ویژه استعدادهای درخشان) را انتخاب نمایید.

مرحله دوم مشاهده نتایج بدون کنکور بر اساس سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

  • اطلاعاتی مثل شماره شناسنامه، سال تولد و کد ملی خود را در وارد نموده و کلید “جستجو” را بفشارید.

مرحله سوم مشاهده نتایج بدون کنکور بر اساس سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نحوه مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

  • به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شده و گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید.

مرحله اول مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

  • عبارت “اعلام نتیجه پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته – سال 1402” را برگزینید.

مرحله دوم مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

  • بعد از درج اطلاعات خواسته شده کلید “مشاهده نتیجه” را بفشارید.

روش اول: نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد و عبارت امنیتی

روش دوم: شماره پرونده، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی

مرحله سوم مشاهده نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

پس از این که داوطلبان واجد شرایط، فرآیند ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد و انتخاب رشته خود را به انجام رساندند، می توانند در زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1402 نتایج نهایی پذیرش یا عدم پذیرش در دانشگاه های انتخابی خود را مشاهده نمایند. همچنین پس از آن با مراجعه حضوری به دانشگاه مورد قبول، مراحل ثبت نام خود در دانشگاه را به اتمام برسانند. شما می توانید در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، بر روی لینک مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد، کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در چه تاریخی اعلام می گردد؟

نتایج نهایی بدون کنکور ارشد آزاد، به احتمال زیاد در اوایل آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام می گردد.

2- چگونه می توانیم از نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد خود با خبر شویم؟

شما می توانید با مراجعه به سامانه اینترنتی سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir و در زمان مقرر، به کارنامه نتایج خود دسترسی پیدا نمایید.

3- برای مشاهده کارنامه بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۲ در سایت به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

مشاهده نتایج به دو روش امکان پذیر است که به به طور کامل در مقاله ذکر گشته است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ نظر
  1. فرشته

    با سلام و خسته نباشید خدمت مشاور گرامی
    من در آزمون کارشناسی ارشد آزاد انتخاب رشته کردم و فک میکنم قبول میشم ولی پشیمون شدم و میخوام در دانشگاه پیام نور دماوند شرکت کنم زنگ زدم دانشگاه میگن باید توی سایت ثبت نام می کردی در حالی که زمانش تموم شده خواستم راهنمایی کنید که راه دیگه ای هست

    • ایران مشاوره

      باسلام.تنها راه موجود برای حل مشکل شما این می باشد که به سازمان سنجش درخواست ارسال کنید،درصورت موافقت سازمان سنجش لینک انتخاب رشته سراسری کارشناسی ارشد سال ۹۷ برای شما مجدد فعال خواهد شد در غیر این صورت ثبت نام ها به پایان رسیده و نتایج نهایی هم اعلام شده و راهی وجود ندارد.

  2. بهار

    سلام،وقت بخیر.
    من در کنکور ارشد ۹۷ شرکت کردم و مجاز به انتخاب رشته شدم.اما حین انتخاب رشته،دانشگاه آزاد رو انتخاب نکردم.الان خیلی پشیمونم و دلم می خواد در شهر خودم و در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل بدهم.اما متاسفانه الان وقت انتخاب رشته دانشگاه آزاد با کنکور گذشته.هنوزم میشه کاری کرد؟؟راهی هست که بتونم در دانشگاه آزاد ارشدم رو بخونم؟؟لطفا راهنماییم کنید

  3. زهرا

    سلام.
    در کارنامه سبز ارشدم در قسمت نتیجه جلوی کد رشته قبولی *۴درج شده است و در توضیحات آمده است شما در این کد رشته محل در سهمیه ی دیگری به جز سهمیه ی ثبت نامی پذیرفته شده آید. سهمیه ی ثبت نامی ام ایثار ۵درصد بود. یعنی با سهمیه ی آزاد قبول شدم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام.
      داوطلبانی که سهمیه ۵ درصد دارند. در گروه داوطلبانی که سهمیه ۵ درصد دارند محاسبه می شوند، اما اگر به دلیل ظرفیت و رتبه نتوانند در گروه داوطلبان با سهمیه قبولی کسب کنند، سیستم به خودکار نوع سهمیه را تغییر و با سهمیه آزاد محاسیه خواهد کرد ، که شانس قبولی شما در سهمیه آزاد بررسی شود.

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد