خانه مدارس شاهد زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تاریخ اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 - 1403
زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 – 1403

این روزها یافتن مدرسه ای با شرایط و کیفیت آموزشی بالا یکی از دغدغه های مهم والدین می باشد. مدارس شاهد جزو مدارس برتر کشور هستند که در مقایسه با مدارس عادی از سطح علمی بالاتری برخوردارند. مدارس شاهد در سال 1365 با هدف تحصیل فرزندان شهدا و ایثارگران توسط امام خمینی (ره) تاسیس گردید اما با توجه به این که تعداد این دانش آموزان نسبت به ظرفیت پذیرش مدارس شاهد در سال های اخیر رو به کاهش است، بخشی از ظرفیت این مدارس به دانش آموزان عادی اختصاص یافته و آن ها نیز می توانند در صورت واجد شرایط بودن و همچنین کسب امتیاز لازم وارد این مدارس شوند.

ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403 معمولا از اوایل خرداد ماه آغاز می شود و تا اواخر تیر ماه نیز ادامه دارد. یکی از دغدغه های اصلی والدین این است که زودتر از نتایج این آزمون مطلع شوند تا در صورت عدم پذیرش فرزندان آن ها، فرصت نام نویسی در سایر مدارس را داشته باشند. اما نتایج مدارس شاهد در چه تاریخی و چگونه اعلام خواهد شد؟

داوطلبان تحصیل در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه مدارس شاهد می بایست نتایج آزمون خود را به صورت اینترنتی و داوطلبان میان پایه نیز به صورت حضوری با مراجعه به مدرسه دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 – 1403

همان طور که می دانید، ثبت نام مدارس شاهد برای ورود به پایه های اول، هفتم و دهم به صورت اینترنتی و ثبت نام میان پایه ها به صورت حضوری انجام می گیر. بنابراین طبیعی است که اعلام نتایج این مدارس نیز در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی منتشر شود. دانش آموزان مقاطع میان پایه نیز برای دریافت نتایج خود باید به صورت حضوری به مدارس مورد نظر مراجعه نمایند. نتایج ثبت نام مدارس شاهد معمولا در دو مرحله اعلام می شود که در مرحله اول، نتایج غیر قطعی و اولیه ثبت نام از طریق سایت و یا ارسال پیامک توسط مدارس اطلاع رسانی می شود.

پذیرفته شدگان این مرحله می بایست مدارک مورد نیاز را جهت بررسی به ستاد ثبت نام مدارس ارسال کنند. نتایج نهایی و قطعی پذیرش در مدارس شاهد نیز پس از تایید مدارک ثبت نام توسط مسئولان مربوطه در منطقه یا استان، به والدین دانش آموزان اطلاع رسانی می گردد. از آن جایی که در حال حاضر زمان اعلام نتایج مدارس شاهد برای سال تحصیلی 1402 – 1403 مشخص نشده است، پیشنهاد می کنیم که در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره عضویت داشته باشید تا در اسرع وقت از اخبار مربوطه مطلع گردید.

زمان اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403
مراحل اعلام نتایجپایه اول ابتداییپایه هفتمپایه دهم
اعلام نتایج غیر قطعی از طریق سایت و ارسال پیامک توسط مدرسههنوز مشخص نیست.
تایید مدارک ثبت نام از سوی منطقه، استان و اعلام نتایج قطعی به اولیا

نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد 1402 – 1403

همان طور که گفته شد، نتایج آزمون مدارس شاهد برای ورود به پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه به صورت اینترنتی منتشر می شود. ممکن است برخی از دانش آموزان و اولیا گرامی با نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد آشنا نباشند، به همین دلیل راهنمای نحوه مشاهده این نتایج را در بندهای زیر شرح داده ایم.

  • ابتدا وارد سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir شوید و گزینه “پرورشی” را انتخاب نمایید.

مرحله اول مشاهده نتایج ثبت نام مدارس شاهد

 

  • نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و دکمه “ورود کاربران” را بفشارید و نتایج ثبت نام خود را مشاهده نمایید.

مرحله دوم مشاهده نتایج ثبت نام مدارس شاهد

لازم به ذکر است که دانش آموز پذیرفته شده باید در موعد مقرر با در دست داشتن مدارک ثبت نام مدارس شاهد برای قطعی کردن نام نویسی خود به مدرسه محل پذیرش مراجعه کند. توجه داشته باشید که چنانچه فرد در زمان مشخص شده مدارک خود را ارائه نکند، پذیرش او لغو شده و مجاز به تحصیل در مدرسه مورد نظر نخواهد بود.

سوالات متداول

1- زمان اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

در حال حاضر زمان دقیقی برای آن مشخص نشده است اما داوطلبان می توانند در کمتر از یک تا دو هفته پس از نام نویسی، از نتیجه اولیه ثبت نام خود مطلع شوند.

2- از چه طریقی می توان نتایج ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ را مشاهده کرد؟

با مراجعه به سامانه ثبت نام دانش آموزی پادا به آدرس pada.medu.ir می توانید این نتایج را مشاهده نمایید.

3- برای مشاهده نتایج ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ به چه مدارکی نیاز است؟

این مدارک شامل نام کاربری و کلمه عبور دانش آموز می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج مدارس