خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

دانشگاه پیام نور معمولا به 2 صورت اقدام به جذب دانشجو می نماید: 1. از طریق برگزاری کنکور سراسری 2. جذب دانشجو به صورت بدون آزمون. دانشگاه پیام نور به دلیل مزایایی همچون: شهریه کمتر نسبت به دانشگاه های دیگر ( آزاد – پردیس – غیرانتفاعی )، شرایط مناسب تحصیل برای دانشجویان شاغل و همچنین پذیرش بدون آزمون در سال های اخیر بسیار مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است به همین دلیل مسئولان تصمیم به افزایش تعداد کد رشته های این دانشگاه نموده اند به طوری که بیشتر رشته های مورد علاقه داوطلبان پوشش داده شده است. معمولا دانشگاه پیام نور در 2 نوبت مهر و بهمن اقدام به ثبت نام دانشجویان به صورت بدون آزمون می نماید. ممکن است سوالاتی در زمینه زمان  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و همچنین زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور برای شما ایجاد گردد به همین دلیل برای پاسخ به این سوالات شما این مطلب را قرار داده ایم، همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید عضو  کانال تلگرام انتخاب رشته ما شوید.

رشته های بدون کنکور پیام نور فقط برای مقطع کارشناسی پیوسته می باشد، یعنی مقطع کاردانی برای این رشته وجود نخواهد داشت.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97

دانشگاه پیام نور در 2 نوبت مهر و بهمن به صورت بدون آزمون اقدام به جذب دانشجو می نماید. ممکن است این سوال برای داوطلبان مطرح شود که اگر آزمون برگزار نمی شود پس راه پذیرش در این دانشگاه ها به چه صورتی می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پذیرش در این دانشگاه از طریق بررسی سوابق تحصیلی داوطلب در مقطع متوسطه می باشد. داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور هستند می توانند بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور و انجام بررسی های لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و بعد از خرید کارت اعتباری به صورت اینترنتی اقدام به تکمیل کاربرگ مربوطه نمایند، سپس 150 کد رشته محل انتخاب شده از دفترچه را به ثبت برسانند. معمولا زمان  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( نیمسال اول ) در مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته دانشگاه سراسری انجام خواهد شد، همچنین زمان ثبت نام ( نیمسال دوم ) معمولا در دی ماه صورت خواهد گرفت.

شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97 

در این قسمت از مطلب شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور ( بدون کنکور ) را برای داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه را شرح خواهیم داد.

  • دارا بودن شرایط عمومی
  • داوطلبان رشته های انسانی، ریاضی و تجربی باید مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم خود را دریافت نموده باشند.
  • داوطلبان نظام قدیم دوره متوسطه باید مدرک دیپلم چهار ساله خود را دریافت اخذ کرده باشند.
  • چنانچه داوطلبی در رشته های کاردانش و یا فنی حرفه ای تحصیل نموده باشد برای شرکت در رشته های بدون آزمون پیام نور باید مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) خود را دریافت کرده باشد.
  • رشته های بدون کنکور پیام نور فقط برای مقطع کارشناسی پیوسته می باشد، یعنی مقطع کاردانی برای این رشته وجود نخواهد داشت.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97 

داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور پیام نور ثبت نام نموده اند مسلما منتظر دریافت اعلام نتایج خواهند بود، معمولا زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در اواخر شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد نمودن کد پیگیری و شماره سریال پرونده نتایج را مشاهده نمایند. چنانچه داوطلب در هر یک از کد رشته محل هایی که ثبت نموده است پذیرفته شود، باید در زمان مشخص شده با ارائه مدارک مورد نیاز به دانشگاه نسبت به ثبت نام خود اقدام نماید. برای راهنمایی بیشتر در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور می توانید با مشاوره تحصیلیما در مرکز ایران مشاورهتماس حاصل فرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره