خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98

ثبت-نام-آزمون-ورودی-دبیرستان-علامه-طباطبایی
ثبت-نام-آزمون-ورودی-دبیرستان-علامه-طباطبایی 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی با تاسیس یک مدرسه پسرانه که در حال حاضر با عنوان واحد میرداماد شناخته شده در سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد. اگر واحدهای آموزشی پیشرفته و المپیادها را درنظر بگیریم این مجتمع با داشتن 13 واحد آموزشی و 4000 دانش آموز در بالاترین سطح آموزشی قرار دارد. هر ساله بیش از 6500 نفر در آزمون ورودی این دبیرستان شرکت می کنند. سیستم آموزشی این دبیرستان بر اساس آموزش دروس ریاضی فیزیک می باشد اما دانش آموزان ممتازی که دارای شرایط لازم باشند امکان تحصیل در رشته های علوم تجربی را پیدا می کنند. در این مدارس علاوه بر آموزش دروس عمومی و تخصصی رشته ریاضی فیزیک آموزش ویژه ای برای شرکت در المپیاد کشوری و جهانی داده می شود که تاکنون 297 مدال کشوری و جهانی توسط دانش آموزان این مدارس کسب شده است.

ثبت نام آزمون دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98 از تاریخ  96/10/2 آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی برای سال تحصیلی 97 – 98 از 96/10/2 آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. دانش آموزان علاقمند به تحصیل در این دبیرستان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان باید توجه داشته باشند مراحل ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98 به این صورت می باشد که با ورود به سامانه ثبت نام از طریق وب سایت www.mat.ir  ( منوی ثبت نام آزمون ورودی ) کد ثبت و رمز ثبت نام را دریافت کنند و با تکمیل مشخصات فردی کار ثبت نام خود را به پایان برسانند. ثبت نام به صورت حضوری در دفتر مرکزی مجتمع انجام می پذیرد که با مراجعه به این دفاتر می توانید در آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی ثبت نام کنید. برای آگاهی بیشتر و دریافت آخرین اخبار مدارس علامه طباطبایی با مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98

شرایط پذیرش دبیرستان علامه طباطبایی در دوره اول متوسطه بدین شرح است که دانش آموز می بایست دارای معدل بالای 19 در کارنامه نوبت دوم پنجم ابتدایی و یا معدل حداقل 19 برای کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی باشد و همچنین در آزمون ورودی این مدارس پذیرفته شود. شرایط ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه، دارا بودن معدل بالای 19 در کارنامه نوبت اول پایه هشتم می باشد. لازم به ذکر است که فقط قبولی در آزمون برای پذیرفته شدن در مدرسه علامه طباطبایی کافی نیست بلکه دانش آموزان پذیرفته شده در مرحله اول ( آزمون ورودی )، باید در یک مصاحبه حضوری شرکت کنند که بعد از قبولی در آن می توانند تحصیل خود را در این دبیرستان آغاز کنند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام مدارس شاهد ، ثبت نام مدارس شاهد 97 بر روی لینک دلخواه کلیک کنید. 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی 

  • اصل و کپی صفحه اول کارنامه دانش آزموز
  • دو قطعه عکس
  • اصل و کپی کارنامه دانش آزموز

محتوای کلی آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی 97

آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی برای سنجش بار علمی دانش آموزان می باشد پس هر قدر دانش آموزان قدرت علمی بالاتری داشته باشند و  دارای سرعت و دقت بیشتری باشند شانس قبولی آن ها در آزمون بالاتر است. محتوای کلی آزمون، دروس اختصاصی هر پایه در سال تحصیلی جاری با توجه به رشته تحصیلی آن ها می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان علامه طباطبایی 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره