خانه اخبار تحصیلی اعلام زمان بندی ثبت نام دکتری نیمه متمرکز دانشگاه سمنان 97

اعلام زمان بندی ثبت نام دکتری نیمه متمرکز دانشگاه سمنان 97

اعلام زمان بندی ثبت نام دکتری نیمه متمرکز دانشگاه سمنان 97
اعلام زمان بندی ثبت نام دکتری نیمه متمرکز دانشگاه سمنان 97
  • ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی1397- دانشگاه سمنان موارد ذیل جهت مطالعه و عمل به مفاد آن  به شرح ذیل اعلام می گردد:
  • لازم است دانشجویان گرامی جهت ثبت نام الکترونیکی با استفاده از راهنمای مربوطه ازساعت 08:00 صبح روز چهارشنبه  07/ 06 /1397 به آدرس ذیل مراجعه نمایند: www.golestan.semnan.ac.ir

زمان بندی مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک

  • ثبت نام حضوری و تحویل مدارک در محل  ساختمان مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه  به ترتیب دانشکده به شرح جدول ذیل انجام می شود.
روز و تاریخ ثبت نامترتیب دانشکده
دوشنبه 12 /06 /1397 صبحمهندسی عمران- مهندسی شیمی – مهندسیمکانیک-شیمی
دوشنبه 12 /06 /1397 بعدازظهرمهندسی برق وکامپیوتر- فیزیک
سه شنبه 13 /06 /1397 صبحمدیریت واقتصاد- علوم انسانی –مهندسی مواد
سه شنبه 13 /06 /1397 بعدازظهرپردیس علوم وفناوریهای نوین-  روانشناسی-ریاضی -کویرشناسی

ساعت ثبت نام:    

  • صبح ها :  08:00 لغایت 12:30
  • بعداز ظهرها: 14:00 لغایت 16:00

v    مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌

1-تکمیل و تهیه پرینت از فرم های مشخصات کامل دانشجویان جدید (گزارش 1800) و تهیه 2 سری تصویر با مراجعه به آدرس www.golestan.semnan.ac.ir

2- اصل‌ مدارک‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ ارشد مورد تأیید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنّاوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ ارشد قید شده‌ باشد.

تبصره1- پذیرفته شدگانی که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) نمی‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهی‌ تأیید شده‌ توسط دانشگاه یا مؤسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ مدرک مذکور را با محتوی فرم مخصوص پذیرفته شدگان (پیوست) این اطلاعیه تکمیل و پس از تأیید مؤسسه محل تحصیل، در زمان ثبت ‌نام به دانشگاه سمنان ارائه نمایند. توضیح اینکه دانش آموختگان قبل از تاریخ 01/01/1397 می­بایست گواهی فراغت از تحصیل خود را ارائه نمایند.

تبصره‌2- آن‌ دسته از پذیرفته شدگانی که‌ در زمان ثبت‌ نام برای شرکت در آزمون دکتری 97 دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی‌ارشد بوده‌اند می‌بایست تا تاریخ 31/6/97 فارغ‌التحصیل شوند، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس ‌(‌0) تا (20) تا تاریخ 30/ 11 /96  توسط مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد در فرم معدل (پیوست) درج و پس از تأیید مسئول ذیربط به هنگام ثبت­نام ارائه نمایند.

تذکر: برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که تا تاریخ 31 /6 /97 فارغ التحصیل می شوند ارایه  فرم مخصوص پذیرفته شدگان و فرم معدل الزامی می باشد.

3-  اصل شناسنامه‌ و کارت ملی.

4- عکس تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌ ‌6 قطعه

5- ارائه مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه  را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D»نیمه‌متمرکز سال 1397 مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).

6- حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت.

7- معرفی ‌نامه‌های ذکرشده در بند7 -1 ذیل لازم است حداکثر تا قبل‌ از انتخاب‌ واحد ‌ نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ 98-1397 توسط پذیرفته شدگان‌ از محل مربوط اخذ و به‌ دانشگاه سمنان تحویل‌‌ گردد، ‌در غیر این‌ صورت‌ از ثبت‌نام آنان برای نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ جاری‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ می‌گردد.

7-1- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان (ستاد مشترک‌ سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی- نیروی مقاومت بسیج مستضعفین-‌ و یا وزارت‌ جهاد کشاورزی) قبول شده‌اند، لازم است معرفی‌نامه رسمی از ارگان مربوط با امضاء و مهر هریک‌ از رؤسای‌ ارگان‌های‌ مذکور که‌ در آن قید شده‌ باشد داوطلب‌ با توجه‌ به‌ ماده‌ 1 و تبصره‌های چهارگانه‌ آن‌ در آیین‌نامه‌ اجرایی‌ قانون‌ ایجاد تسهیلات‌ برای‌ ورود رزمندگان‌ و جهادگران داوطلب‌ بسیجی‌ به‌ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و سایر شرایط مندرج‌ در آیین‌نامه‌ مذکور واجد شرایط استفاده‌ از سهمیه‌ رزمندگان‌ می‌باشد، را ارائه نمایند.

7-2- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) پذیرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأییدیه سهمیه قبولی نمی‌باشند و ملاک عمل برای ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در لیست‌های ارسالی به موسسات می‌باشد.

  8- سهمیه مربیان : پذیرفته شدگانی که در مقابل سهمیه نهایی آنان عنوان ((مربی ))درج شده است،می بایست مدرکی که بیان کننده مربی رسمی –قطعی ویا رسمی –آزمایشی شاغل در دانشگاهها وموسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری باشدرا ارائه نمایند(حکم کارگزینی ).درغیر اینصورت از آنان  ثبت نام بعمل نخواهد آمد.

تبصره : نحوه پرداخت هزینه های تحصیلی پذیرفته شدگان سهمیه مربی براساس آئین نامه های وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری خواهد بود

تذکّرات‌ مهم

1ـ حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

2ـ لازم است عنوان مدرک کارشناسی ارشد با رشته تحصیلی پذیرفته شده براساس دفترچه راهنمای ثبت نام  وشرکت در آزمون (دفترچه شماره یک )جداول شماره 3 تا 9 (صفحات 11 تا 38 ) مطابقت داشته باشد.

3-  از پذیرفته شدگان که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 31 /6 /97 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن«کان‌لم‌یکن» تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان، طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

4ـ دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در صورت عدم انصراف تا پایان مهلت ثبت نام آزمون دکتری  97 (تاریخ 10 /09 /96)، مجاز به ثبت نام و شرکت مجدد در این آزمون نبوده اند.

5-پذیرفته شدگانی که نسبت به تکمیل فرم صلاحیت های عمومی اقدام ننموده اند این دواطلبان لازم است مطابق پیامی که در زمان مشاهده نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش به آنها داده می شود اقدام نمایند.

6-آن‌دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1397 قرار گیرند، (اعم از اینکه از دانشگاههای محل قبولی ثبت نام نموده ویا اصلا ثبت نام ننمایند)مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1398 نخواهند بود.

7- در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

8- به دانشجویان دوره دکتری تخصصی به غیر از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب ضوابط و اعتبارات آن صندوق، پرداخت دیگری صورت نمی‌پذیرد.

9- واریز مبلغ علی الحساب شهریه تحصیلی از طریق سامانه گلستان مطابق اطلاعیه شهریه پیوست.

10- واریز مبلغ  250000 ریال بابت هزینه ثبت نام از طریق سامانه گلستان.

منبع: سایت دانشگاه سمنان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره