خانه اخبار تحصیلی زمان مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97

زمان مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97
مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

کنکور سراسری‌ 97 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم ، نیمه‌حضوری، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و غیرانتفاعی و غیر دولتی ،  پیام‌ نور و (کد رشته‌های با آزمون) برگزار می شود.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور 97

داوطلبان کنکور سراسری 97 که در مدت زمان معینی که از طریق سایت سازمان سنجش موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی خود نشده اند و یا به هر دلایلی در  کنکور سراسری 97 نسبت به ثبت نام خود اقدام نکرده اند می توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام‌ کنکور 97 از روز یکشنبه 13 اسفند تا روز چهارشنبه 16 اسفند 96 از طریق سازمان سنجش در کنکور ثبت نام کنند.داوطلبانی در خصوص نمرات و مشخصات فردی در اطلاعات خود مشاهده کردند می بایست از طریق سامانه مشکل خود را به صورت اینترنتی تا شروع ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97 اعلام کنند تا در زمان فرصت مجدد ثبت نام مشکلی نداشته باشند.

اعلام اصلاحات دفترچه کنکور سراسری 97 

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه رشته‌های تحصیلی و دکتری عمومی و فارغ‌التحصیلان رشته‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشمول خدمات اجباری قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان در مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌توانند با رعایت شرایط زیر از طریق قبولی در کنکور سراسری 97 در مقطع دکتری عمومی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی صرفاً در پردیس‌های خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌های علوم پزشکی تحصیل نمایند:

1- دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه‌های اجرایی و عدم دارا بودن تعهدات سهمیه بومی و یا سهمیه مناطق محروم.

2- نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه.

3- کلیه پذیرفته شدگان در دوره‌های پردیس خودگردان و یا ظرفیت مازاد (اعم از اینکه در مقاطع تحصیلی قبلی تحصیل، از آموزش رایگان برخوردار بوده و یا نبوده‌اند) ملزم به پرداخت شهریه مطابق مصوبه هیئت امنای دانشگاه‌ها و مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشند.

دریافت کد سوابق تحصیلی 

داوطلبان باید با مراجعه به سامانه مربوطه برای دریافت کدهای سوابق تحصیلی خود اقدام کنند. همچنین دریافت کد سوابق تحصیلی برای افراد رشته های ریاضی ، علوم تجربی ، ادبیات و علوم انسانی ، علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود از سال 84 تا 96 اخذ کرده اند الزامی می باشد. لازم است بدانید دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی  که مدرک خود را تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 97 دریافت کنند ، باید برای اطلاع از نحوه اقدام به اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ 28 خرداد 97 منتشر خواهد شد، مراجعه کنند. داوطلبان توجه داشته باشند افرادی که مشمول 2 مورد ( سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی هستند ) باید از سامانه مربوطه دو کد سوابق تحصیلی دریافت کنند. برای اطلاع دقیق از مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97 ،  کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

[/box]

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره