خانه کنکور دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری علوم تجربی 1401

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری علوم تجربی 1401

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری علوم تجربی 1400
دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری علوم تجربی 1401

معمولا هر ساله دو دسته از داوطلبان پس از برگزاری کنکور علوم تجربی به دنبال سوالات کنکور سراسری و پاسخنامه آن هستند. یک دسته داوطلبانی هستند که در کنکور تجربی آن سال شرکت کرده اند و می خواهند قبل از اعلام نتایج کنکور، با مقایسه جواب های خود با پاسخنامه ای که سازمان سنجش منتشر کرده است، درصدی را که در هر درس کسب کرده اند محاسبه کنند و دسته دوم نیز داوطلبان کنکور سراسری 1402 هستند که می خواهند با تحلیل سوالات کنکور سراسری 1401، با نحوه طراحی سوالات کنکور سال های گذشته آشنا شوند و آمادگی بیشتری جهت شرکت در کنکور سراسری کسب کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری علوم تجربی 1401 را در این مطلب قرار دهیم تا قدمی هر چند کوچک در جهت موفقیت شما داوطلبان گرامی و آینده ساز برداریم.

دفترچه سوالات کنکور سراسری علوم تجربی چند ساعت پس از آزمون و پاسخنامه سوالات کنکور نیز دو روز پس از برگزاری آن منتشر می شود.

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری علوم تجربی 1401

همان طور که می دانید سازمان سنجش آموزش کشور، مسئول برگزاری آزمون سراسری در گروه های آزمایشی مختلف است. هر ساله پس از برگزاری آزمون هر یک از گروه های آزمایشی، ابتدا دفترچه سوالات و چند روز پس از آن پاسخنامه و یا همان کلید سوالات آزمون از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

در کنکور تجربی سال 1400، در رشته های نظری تنها یک دفترچه اختصاصی منتشر شد اما در کنکور سراسری سال جاری در رشته های نظری برای سوالات اختصاصی 2 دفترچه منتشر شده است.

در ادامه نیز می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه، دفترچه سوالاتو پاسخنامه آزمون گروه علوم تجربی را دریافت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که شما با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور نیز می توانید شانس قبولی خود را در رشته ها و دانشگاه های مختلف مشاهده کنید.

دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری علوم تجربی 1401
دانلود دفترچه سوالات دروس عمومی کنکور تجربی 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه شماره 1 سوالات دروس اختصاصی کنکور تجربی 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه شماره 2 سوالات دروس اختصاصی کنکور تجربی 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه سوالات اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیرانگلیسی کنکور تجربی 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه سوالات بهیاری کنکور تجربی 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود پاسخنامه سوالات کنکور تجربی 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

اعتراض به سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1401

چنانچه داوطلبی متوجه شود که یک یا چند سوال از سوالات کنکور سراسری علوم تجربی، از منبعی غیر از کتاب درسی طرح شده است. یعنی منبع آن سوال از کتاب درسی نبوده و مفهوم آن نیز در کتاب درسی مطرح نشده است و یا نسبت به صحیح بودن صورت سوال و یا گزینه های آن شک داشته باشد، می تواند تا 20 تیر ماه سال جاری اعتراض خود را نسبت به طراحی آن سوال اعلام کند.

پس از بررسی اعتراضات و در صورتی که درخواست داوطلب صحیح باشد، سازمان سنجش اقدام به حذف آن سوال خواهد کرد و جواب صحیح و یا غلط داوطلبان به آن سوال بدون اثر خواهد شد. داوطلبان برای ثبت اعتراض خود باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ایجاد یک حساب کاربری، درخواست اعتراض خود را به صورت کتبی در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت نمایند. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت اعتراض با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

برخی از داوطلبان نیز ممکن است پس از انتشار پاسخنامه کنکور علوم تجربی 1401 نسبت به پاسخ صحیح اعلام شده اعتراض داشته باشند و با دلایل کافی بتوانند اشتباه بودن پاسخ صحیح ذکر شده در پاسخنامه را اثبات کنند. این داوطلبان می توانند نسبت به ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش می توانید روی لینک آن کلیک کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور