خانه مشاوره تحصیلی شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1401 – ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1401 – ۱۴۰۲

شرایط ورود به دبیرستان انرژی اتمی 1401 - 1402
شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1401 – 1402
دبیرستان انرژی اتمی دارای امکانات آموزشی بالا و از همه مهم تر وابسته به سازمان انرژی اتمی می باشد ، به همین دلیل جزو مدارس برتر پایتخت شناخته شده است و هر ساله دانش آموزان زیادی متقاضی تحصیل در این مدرسه هستند. دبیرستان انرژی اتمی جزو مدارس غیردولتی محسوب شده و هزینه بخشی از خدمات آموزشی تحت عنوان شهریه از دانش آموزان دریافت می شود. علاقمندان به تحصیل در این مدارس باید در آزمونی که توسط آموزش و پرورش برگزار می شود شرکت نمایند و در صورت کسب نمره لازم ، می توانند برای ثبت نام حضوری نیز اقدام کنند.

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی برای رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی انجام می پذیرد ولی برای پایه دوازدهم ، رشته علوم انسانی انجام نخواهد شد.

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1401 – 1402

دبیرستان انرژی اتمی در پایه های تحصیلی دهم ، یازدهم و دوازدهم برای رشته های علوم تجربی ، علوم انسانی و ریاضی فیزیک دانش آموز جذب می کند. ولی قبل از اینکه اقدام به نام نویسی در این مدرسه کنید ، باید از شرایط ثبت نام اطلاع کافی داشته باشید. شرایط به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی
پایه تحصیلیشرایط اختصاصی
نهم به دهماشتغال به تحصیل در پایه نهم

دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه هشتم و نیمسال اول تحصیلی پایه نهم

دارا بودن تابعیت ایرانی

دهم به یازدهماشتغال به تحصیل در پایه دهم

دارابودن معدل 19 و بالاتر در پایه نهم و نیمسال اول پایه دهم

دارا بودن تابعیت ایرانی

داوطلبان برای آزمون می بایست کلیه دروس پایه دهم را مطالعه کنند.

یازدهم به دوازدهماشتغال به تحصیل در پایه یازدهم

دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه دهم و نیمسال اول پایه یازدهم

زمان و نحوه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1401 – 1402

دبیرستان انرژی اتمی در دوره اول متوسطه هم پذیرش دانش آموز دختر و هم پذیرش دانش آموز پسر دارد. برای دوره اول متوسطه پذیرش به صورت بدون آزمون خواهد بود که دانش آموزان پسر بایستی برای پیش ثبت نام ، به سایت ثبت نام این مدرسه به نشانی aeone.ir و دانش آموزان دختر نیز به سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی به نشانی aehighschool.com مراجعه نمایند.

پیش ثبت نام دوره اول متوسطه هنوز مشخص نمی باشد و انتظار می رود که طبق سالیان گذشته این فرآیند اواخر بهمن ماه انجام گیرد. جهت انجام پیش ثبت نام می بایست پس از واریز هزینه و بارگذاری فایل عکس دانش‌آموز ، فرم اطلاعات وی را تکمیل کنید. در نهایت ، اطلاعات کاربری خود را یادداشت نموده ، چرا که جهت پیگیری پیش ثبت‌ نام دانش آموز می بایست با همین اطلاعات کاربری وارد تارنمای مدرسه انرژی اتمی دوره ی اول شوید. اما ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه به صورت اینترنتی و از طریق سایت aehighschool.com انجام می شود و داوطلبان می توانند از روز 23 بهمن ماه 97 الی 20 فروردین 98 با مراجعه به این سایت برای ثبت نام خود اقدام کنند.

آزمون اولیه پایه دهم دبیرستان انرژی اتمی ، هفته اول خرداد ماه برگزار می شود و دانش آموزانی که با موفقیت این آزمون را طی کنند ، وارد مرحله دوم می شوند. آزمون مرحله دوم رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی به صورت تشریحی و برای رشته علوم انسانی ، به صورت مصاحبه خواهد بود اما آزمون پایه یازدهم و دوازدهم این مدرسه به صورت یک مرحله و در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. ...

    سلام معدل ۱۸.۵۷ رو هم قبول میکنید

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      ایم موضوع تحت اختیار کادر مدرسه مورد نظر شما می باشد.

  2. ..

    سلام ببخشید دانش آموز دوره متوسطه اول بدون آزمون شرکت کند می‌تواند به راحتی و با بودن معدل ۲۰ وارد بشه یا امتیاز میخواد ؟؟
    دانش آموز خیلی اذیت نمیشه چجوریه توضیح ندادین ؟؟؟؟؟؟
    ممنون از شما

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود ، با داشتن شرایط :معدل بالای ۱۹ در پایه قبل و نیمسال اول تحصیلی فعلی و تابعیت ایرانی می توانید در سایت ثبت نام کرده و در آزمون ورودی شرکت کنید.

  3. طاها

    سلام اگه معدل کل پایه نهم زیر ۱۹ باشه و معدل نوبت اول پایه دهم ۲۰ باشه امکان ثبت نام در آزمون ورودی پایه یازدهم دبیرستان انرژی اتمی وجود داره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله با این شرایط ذکر شده میتوانید در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی شرکت کنید.

دریافت مشاوره