خانه دکتری مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 1400

مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 1400

نحوه مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 1400
مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 1400

دوره چهل و هشتم آزمون دستیاری پزشکی در تاریخ 7 اسفند ماه 99 برگزار می شود و چند هفته پس از زمان برگزاری آزمون دستیاری نتایج آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می گردد. در زمان مقرر نتایج انتخاب رشته بر روی سایت مذکور قرار خواهد گرفت و داوطلبان در بازه زمانی انتخاب رشته می بایست از بین رشته های داخلی، پزشک خانواده، قلب و عروق، پوست، طب کار، پزشکی قانونی، طب سالمندان، آسیب شناسی، طب فیزیکی و توانبخشی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی، گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن، چشم پزشکی، کودکان، بیماری های عفونی، پزشکی اجتماعی، طب اورژانس، بیهوشی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، پزشکی ورزشی، رادیوانکولوژی، پزشکی هسته ای، رادیولوژی، طب هوافضا، روان پزشکی و بیماری های مغز و اعصاب حداکثر 10 رشته (100 رشته/محل) را انتخاب کنند. از بین رشته های فوق رشته های روان پزشکی و زنان و زایمان دارای مصاحبه می باشد. به همین دلیل این مطلب را به مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی اختصاص داده ایم و پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

پذیرش نهایی داوطلبان رشته های روان پزشکی و زنان و زایمان منوط به پذیرش در آزمون صلاحیت های حرفه ای می باشد که به صورت مصاحبه و کامپیوتری به عمل می آید.

زمان برگزاری مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 1400

داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی در رشته های روان پزشکی و زنان و زایمان موفق به کسب قبولی شده باشند، می بایست در زمان مصاحبه دستیاری پزشکی که برای آن ها مشخص می گردد، در جلسه مصاحبه حضوری حضور پیدا کنند. دقت کنید که این زمان قابل تمدید نمی باشد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمال برگزار نشدن مرحله مصاحبه نیز وجود دارد. در حال حاضر زمان دقیقی به جهت حضور در جلسه مصاحبه دستیاری پزشکی مشخص نشده است اما شما می توانید با مراجعه به کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره از جدیدترین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 1400

همان طور که گفته شد رشته های روان پزشکی و زنان و زایمان دارای مصاحبه هستند و پذیرش نهایی داوطلبان منوط به پذیرش در آزمون صلاحیت های حرفه ای است که به صورت مصاحبه و کامپیوتری به عمل می آید. داوطلبان در صورت عدم داشتن صلاحیت های بالینی در این دو رشته به رشته های بعدی که پذیرفته شده اند، معرفی می شوند. لازم است بدانید، در دوره چهل و هفتم این آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوره مصاحبه برگزار نشد. به همین جهت نمی توان به صورت قطعی در زمینه برگزاری یا عدم برگزاری این آزمون نظر داد اما به محض مشخص شدن جزئیات این دوره، مقاله بروز رسانی شده و در کانال تلگرامی ایران مشاوره نیر اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی، در صورت برگزاری این دوره مصاحبه برای رشته های روان پزشکی و زنان و زایمان، زمان مصاحبه دستیاری پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام خواهد شد. توجه کنید که کسب امتیاز قبولی در این مرحله، به معنابی پذیرش نهایی داوطلبان شرکت کننده در دو رشته مذکور می باشد.

 

سوالات متداول

1- مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 1400 در چه زمانی صورت می گیرد؟

در حال حاضر زمان دقیقی در این باره منتشر نشده است.

2- آیا همه داوطلبلان شرکت کننده در آزمون دستیاری پزشکی نیازمند به شرکت در مرحله مصاحبه آن می باشند؟

خیر، مرحله مصاحبه تنها برای رشته های روان پزشکی و زنان و زایمان در نظر گرفته شده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، احتمال برگزار نشدن آن وجود دارد.

3- آیا پذیرفته نشدن در مرحله مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی باعث لغو کلی پذیرش در این آزمون می شود؟

خیر، داوطلبان در صورتی که نمره مورد نظر را در مرحله مصاحبه حضوری کسب نکنند به رشته های دیگر که پذیرفته شده اند معرفی می شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری