خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بیله سوار 1401 – ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بیله سوار 1401 – ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بیله سوار 1401 - 1402
اعلام نتایج نمونه دولتی استان اردبیل 1401 – 1402

پذیرش در پایه دهم مدارس نمونه دولتی کشور در حال حاضر تنها با شرکت در آزمون ورودی امکان پذیر است. دانش آموزان پس از ثبت نام و شرکت در آزمون، منتظر دریافت نتایج قبولی یا عدم قبولی خود هستند. اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت استانی و معمولا یک ماه پس از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی است. متقاضیان می توانند به محض فرارسیدن زمان انتشار کارنامه با مراجعه به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل سکونت خود نتایج مربوطه را دریافت کنند و در صورت پذیرش اقدامات لازم جهت ثبت نام را به انجام رسانند.

شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی بیله سوار، می توانند نتایج خود را سایت 217.219.153.218 حدود یک ماه پس از آزمون دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بیله سوار 1401 – 1402

نتایج پذیرش در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم، از طریق انتشار یک کارنامه به اطلاع شرکت کنندگان می رسد. زمان اعلام نتایج بسته به استان محل سکونت هر داوطلب متغییر بوده و برای شهرستان های استان اردبیل نظیر بیله سوار با فاصله حداکثر یک ماه از زمان برگزاری آزمون تعیین می شود.
زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم 1401 – 1402 شهر بیله سوار هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما پیش بینی می گردد مطابق روند سال های گذشته، کارنامه مورد بحث در شهریور ماه از طریق سایت اداره آموزش و پرورش استان اردبیل متتشر شود. اطلاعات دقیق تر در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بیله سوار از طریق عضویت در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره قابل مشاهده است همچنین در خصوص انتشار هر خبری در این زمینه مقاله حاضر بروزرسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بیله سوار 1401 – 1402

کارنامه نتیجه پذیرش شرکت کنندگان در آزمون نمونه دولتی هر شهر در موعد مقرر از طریق مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه قابل دریافت است. اطلاعات لازم جهت ورود به سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401- 1402 بیله سوار عبارتند از کد ملی یا کد رهگیری و رمزعبور.
داوطلبان می توانند در صورت لزوم از کارنامه خود پرینت تهیه نمایند. ساکنان بیله سوار مطابق مراحل زیر در سایت اداره آموزش و پرورش اردبیل می توانند نتیجه پذیرش خود را دریافت کنند.

  • مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی بیله سوار با آدرس اینترنتی 217.219.153.218
  • دکمه “دریافت کارنامه” را از نوار بالای صفحه برگزینید.
  • یکی از روش های موجود که شامل موارد زیر هستند را برای ورود انتخاب و با درج اطلاعات کارنامه خود را مشاهده کنید.
  1. کد ملی دانش آموز به همراه شماره شناسنامه پدر
  2. کد رهگیری ثبت نام و رمز عبور
  3. کد ملی شرکت کننده و رمز عبور

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بیله سوار 1401 – 1402

شرکت کنندگان آزمون مدارس نمونه دولتی با دریافت کارنامه نتایج دارای یکی از سه وضعیت هستند

  • پذیرفته شده
  • مردود
  • لیست ذخیره

در صورتی که اسم متقاضی جزو دسته مردود و لیست ذخیره باشد، امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی مندرج در کارنامه وجود دارد. ثبت درخواست بررسی مجدد، تا حداکثر 1 هفته بعد از اعلام نتایج نهایی، به صورت اینترنتی در سایت اداره سنجش آموزش و پرورش استان اردبیل به نشانی قابل انجام می باشد.
نتیجه اعتراض ارسال شده توسط داوطلب، پس از بررسی و بین 2 تا 3 هفته از زمان ثبت، در سایت اعلام نتایج آزمون قابل پیگیری خواهد بود.
هر داوطلب تنها یک بار حق ثبت اعتراض به نتیجه را داشته و در صورت رد، به درخواست های مجدد وی در خصوص نتایج نهایی پاسخ داده نخواهد شد.

نکات اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بیله سوار 1401 – 1402

رعایت تمامی نکاتی که در ادامه بیان می گردد برای شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی الزامی می باشد.

  • کارنامه ای که از سوی اداره آموزش و پرورش استان و برای اطلاع داوطلب از وضعیت نتیجه آزمون منتشر می گردد، حاوی پاسخنامه داوطلب، تعداد جواب های صحبح و غلط، نمره در هر درس و تراز داوطلب به همراه تراز آخرین فرد پذیرفته شده، می باشد.
  • ممکن است برخی از پذیرفته شدگان به دلیل گوناگون نظیر جابه جایی محل سکونت و غیره امکان ثبت نام در مدرسه قبولی خود را نداشته باشند، به همین دلیل برخی از واجدین شرایط در لیست ذخیره قرار می گیرند.
  • از آن جایی که تحت هیچ شرایطی امکان نقل و انتقال مدرسه محل قبولی وجود ندارد، توصیه می شود تصمیمات لازم پیش از ثبت نام گرفته شود تا روند پذیرش دچار مشکل نشود.
  • هر داوطلب تنها حق نام نویسی در یک مدرسه را دارد.
  • در صورتی که یک نفر از افراد دو یا چند قلو در آزمون پذیرش شود، امکان ثبت نام از برادر یا خواهر همزاد وی در صورت کسب 80 درصد از نمره آخرین فرد پذیرفته شده، وجود دارد.
  • هر دانش آموز تنها امکان انتخاب و شرکت در یکی از شاخه های رشته نظری را برای پایه دهم دارد.
  • تکمیل فرآیند پذیرش تنها در صورت مراجعه حضوری پذیرفته شده به همراه مدارک و اولیا در محل مدرسه قبولی و انجام پروسه ثبت نام است. در غیر این صورت عدم مراجعه دانش آموزش منجر به لغو پذیرش وی خواهد شد و افراد لیست ذخیره فراخوانده خواهند شد.
  • قرار گیری در لیست ذخیره به هیچ عنوان به معنای تضمین ثبت نام داوطلب نمی باشد و مدرسه تنها در صورت وجود ظرفیت از افراد لیست تقاضای مراجعه برای نام نویسی خواهد داشت.

 

سوالات متداول 

1- اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بیله سوار ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در چه تاریخی صورت می گیرد؟

زمان دقیق اعلام نتایج استان اردبیل اعلام نشده است اما احتمالا این فرآیند در شهریور ماه انجام شود.

2- از طریق کدام سایت می توان کارنامه نتایج نمونه دولتی بیله سوار ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را مشاهده نمود؟

نتایج نهایی از طریق سایت سنجش اداره آموزش و پرورش استان اردبیل به نشانی 217.219.153.218 قابل مشاهده است

3- اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی بیله سوار ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از چه طریقی صورت می گیرد؟

اعتراض به کارنامه نتایج در سایت اداره آموزش و پرورش استان اردبیل به نشانی 217.219.153.218 قابل ثبت است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد