خانه کارشناسی ارشد اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402
اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

می توان گفت که پس از شرکت در آزمون ارشد دانشگاه های علوم پزشکی کشور مهم ترین مرحله در پیش بردن روند پذیرش، فرآیند انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402 می باشد. تمامی داوطلبان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال 1402 برای دریافت نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت جهت مشخص شدن وضعیت پذیرش خود می بایست در زمان مقرر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه نمایند. پس از قبولی متقاضیان در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402، افراد می توانند به دانشگاه محل قبولی مراجعه نموده و ضمن نام نویسی و همچنین ارائه مدارک، تحصیل خود را از ترم جدید آغاز نمایند.

 

 ✅️ لینک مستقیم دریافت نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

لینک مستقیم اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

 

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در 19 شهریور 1402 طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

گزینش نهایی دانشجویان در هر یک از رشته ها یا مجموعه امتحانی آزمون کارشناسی ارشد، با توجه به نمره تراز مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت رشته محل های انتخاب شده انجام می گیرد. این نتایج در روز یکشنبه مورخ 19 شهریورماه 1402 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

لازم به ذکر است که پذیرفته شدگان نهایی می بایست جهت اطلاع از زمان، مدارک و نحوه ثبت نام خود در دانشگاه محل قبولی، به سایت اختصاصی دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که هنوز زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشخص نمی باشد لذا در این صورت شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد از آخرین اخبار در این زمینه اطلاعات کامل را بدست آورید.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

برای دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1402، می بایست مطابق با مراحل زیر نسبت به دریافت نتایج خود اقدام کنید.

پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گزینه “کارشناسی ارشد” را از منوی فعال در سمت راست سایت، مطابق تصویر زیر انتخاب فرمایینتایج نهایی ارشد 1

  • با ورود به صفحه جدید بر روی گزینه “کارنامه نهایی – نتیجه آزمون” کلیک نمایید.

نتایج نهایی ارشد 2

  • پس از هدایت شدن به صفحه مقابل مجددا بر روی گزینه “کارنامه نهایی – نتیجه آزمون (کلیه داوطلبان و استعداد درخشان با آزمون” ضربه بزنید.

نتایج نهایی ارشد 3

  • در مرحله بعد کد رهگیری ثبت نام خود را در کادر خالی وارد نموده و سپس آیکون “مشاهده” را فشار دهید.

نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 4

تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

پس از مشخص شدن نتایج انتخاب رشته اکثر آزمون های تحصیلات تکمیلی، چنانچه ظرفیت دانشگاه ها تکمیل نگردد، از علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره دعوت به عمل می آید که این فرآیند تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 به نفع دو دسته از داوطلبان خواهد بود. دسته اول افرادی هستند که در انتخاب رشته شرکت کرده اند ولی در هیچ کدام از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند و دسته دیگر متقاضیانی که با وجود پذیرفته شدن در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، علاقه ای به تحصیل در رشته محل قبولی خود را ندارند.

در این مرحله، دانشگاه ها رشته های دارای ظرفیت را اعلام کرده و این امکان را به داوطلبان دارای شرایط می دهند تا شانس قبولی خود در رشته های تکمیل نشده را با شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون ارشد وزارت بهداشت، مجددا بیازمایند.

نکاتی در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بایستی در موعد مقرر به درگاه الکترونیکی سایت مربوطه مراجعه نمایند و به نکات ذیل توجه داشته باشند.

  • جابه جایی و انتقال برای افراد پذیرفته شده در دانشگاه مورد نظر پس از نام نویسی وجود نخواهد داشت.
  • متقاضیان در صورت مراجعه حضوری به دانشگاه مورد نظر بایستی مدارک مورد نیاز خود را نیز به همراه داشته باشند.
  • افرادی که در دوره روزانه پذیرفته شده و از رشته تحصیلی خود انصراف داده و یا ثبت نام ننموده اند حق شرکت در کنکور سراسری سال آتی را ندارند.
  • عدم مراجعه حضوری در دانشگاه مورد نظر در مهلت مقرر به منزله انصراف داوطب تلقی خواهد شد.
[/tie_list]

 

سوالات متداول

1- کارنامه نهایی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

زمان انتشار کارنامه نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هنوز مشخص نمی باشد لذا در صورت انتشار اطلاعیه ای در این خصوص خبر از طریق این مقاله در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

2- نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از چه طریقی قابل مشاهده است؟

دسترسی به کارنامه نهایی داوطلبان از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir امکان پذیر خواهد بود.

3- پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال جاری، چگونه باید در رشته محل قبولی ثبت نام کرد؟

داوطلبان بایستی از طریق مراجعه به سایت دانشگاه پذیرنده نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد