خانه کارشناسی ارشد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

هر ساله داوطلبان زیادی علاقه مندند تا تحصیلات خود را در رشته های گروه پزشکی ارتقا دهند. در مقطع کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی، جذب داوطلبان از طریق شرکت در آزمون ورودی که توسط وزارت بهداشت برگزار می شود، انجام می گیرد. طبق مصوبه مرکز سنجش و پذیرش دانشجو نیز برای آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 99، مرحله تکمیل ظرفیت برگزار می شود.

داوطلبانی که در این فرآیند، اقدام به انتخاب رشته محل نموده اند، می بایست در زمان مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نتایج خود را دریافت نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج و نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401، با ما همراه باشید.

داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته پذیرفته شده اند، اگر در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و در هر یک از دوره های عادی یا شهریه پرداز پذیرفته شوند، قبولی مرحله نخست آن ها لغو خواهد شد.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت به انتخاب رشته محل پرداخته اند می توانند طبق روال سال های گذشته اواخر آذر ماه سال جاری با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نتایج نهایی خود را دریافت نمایند. نکته مهمی که داوطلبان باید توجه کنند این است که اگر آن ها در مرحله انتخاب رشته پذیرفته شده باشند و با این حال در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و در هر یک از دوره های عادی یا شهریه پرداز پذیرفته شوند، پذیرش مرحله نخست آن ها لغو خواهد شد.

هم چنین شرکت کنندگان باید در نظر داشته باشند که اگر در مرحله تکمیل ظرفیت در دوره های عادی (رایگان) پذیرفته شوند، در صورت عدم ثبت نام یا انصراف از رشته محل پذیرفته شده مشمول محرومیت یکساله خواهند شد. در صورتی که تمایل دارید از اخبار پیرامون زمان دقیق مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اسرع وقت مطلع شوید، می توانید به کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره بپیوندید.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

با توجه به این که مرکز سنجش آموزش پزشکی مجری برگزاری و سایر فرآیند های مربوط به رشته های گروه پزشکی است، داوطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد خود نیز باید به سامانه رسمی این مرکز مراجعه نمایند. برای مشاهده نتایج ملزم به پیمودن مراحل زیر خواهید بود:

  • به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کرده و از منوی سمت راست بر روی گزینه “کارشناسی ارشد – ارشد” کلیک نمایید.

مرحله اول نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • با ورود به این صفحه، گزینه “نتیجه آزمون – تکمیل ظرفیت” را انتخاب کنید.

مرحله دوم نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • مجددا در این صفحه، بر روی گزینه “نتایج آزمون – تکمیل ظرفیت” کلیک نمایید تا کادر مربوط به درج کد رهگیری برای شما نمایان گردد.

مرحله سوم نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • پس از ثبت نمودن کد رهگیری در جایگاه مشخص شده و کلیک بر روی شکل ذره بین در زیر آن، می توانید نتایج خود را مشاهده نمایید.

مرحله چهارم نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مدارک لازم پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

مدارکی که جهت ثبت نام بایستی توسط داوطلب دارای سهمیه آزاد ارائه شود شامل موارد زیر می باشد.

مدارک لازم پذیرفته شدگان تکمیا ظریفت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401
6 قطعه عکس 4*3اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات
اصل و کپی دانشنامه کارشناسی و یا ارائه مدرکی که نشان دهنده  فراغت از تحصیل باشداصل و کپی کارت پایان خدمت مخصوص داوطلبان آقا
مدارک و مستندات 2 سال سابقه کار بالینی تا تاریخ 31 شهریور ماهفرم تکمی شده مخصوص معدل برای دانشجویان ترم آخر
فرم تکمیل شده مخصوص داوطلبان بومی

مدارک مورد نیاز برای سهمیه های رزمندگان

  1. کلیه مدارک مندرج در فوق
  2. اصل و کپی مدارک داوطلب جهت استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان

مدارک مورد نیاز ثبت نام برای پذیرفته شدن دانشگاه های علوم پزشکی و بقیت الله

  1. کلیه مدارک ذکر شده برای سهمیه داوطلب آزاد
  2. اصل حکم کارگزینی یا مدارکی که نشاندهنده مدارک استخام وی باشد.

مدارک ثبت نام استعداد های درخشان

این دسته از متقاضیان بایستی علاوه بر مدارک داوطلب دارای سهمیه آزاد، باید نامه تاییده از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کب رتبه برتر بر اساس آیین نامه

چنان چه در زمان اعلام نتایج، موفق به مشاهده نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود نشدید، می توانید از متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره کمک بگیرید. داوطلبانی که در طی مرحله تکمیل ظرفیت در رشته محل دیگری پذیرفته شوند، دانشگاه های محل پذیرش قبلی آنان موظفند تسهیلات آموزشی لازم را برای انتقال دانشجویان به دانشگاه جدید فراهم آورند و با انتقال و جابه جایی آنان مخالفت ننمایند.

سوالات متداول

1- اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ چه زمانی منتشر می شود؟

هنوز زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت این آزمون در سال جاری مشخص نمی باشد. اما سال گذشته این فرآیند اواخر آذر ماه انجام شده بود و به محض انتشار جزئیات از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

2- مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از چه سایتی امکان پذیر است؟

نتایج تکمیل ظرفیت از همان سایت ثبت نام یعنی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir قابل مشاهده است.

3- افرادی که با وجود قبولی در اعلام نتایج اولیه در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند، در صورت پذیرش اولویت با کدام رشته قبولی است؟

رشته ای که به عنوان نتیجه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد