خانه اخبار تحصیلی آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزاد بهمن 96

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزاد بهمن 96

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزاد بهمن 96

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بهمن 96
آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزاد بهمن 96

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزاد بهمن 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

در تکمیل ظرفیت فرصت دوباره برای تمامی داوطلبانی که از رشته پذیرفته شده خود ناراضی هستند و یا به دلایلی در آزمون سراسری شرکت نکرده اند داده خواهد شد تا این افراد بتوانند شانس خود را برای انجام انتخاب رشته امتحان کنند. پس از شرکت داوطلبان در تکمیل ظرفیت نوبت به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می رسد و همانطور که می دانید نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 روز سه شنبه مورخ 96/12/01 از طریق سازمان سنجش اعلام شده است و داوطلبان پس از مشاهده نتایج خود باید از شرایط و نحوه ثبت نام آگاهی داشته باشند که در این خصوص پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت 

پذیرفته شدگان و ذخیره های تمامی رشته ها باید در مدت زمان معین برای ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطلبان باید در روزهای چهارشنبه 96/12/02 و پنج‌ شنبه 96/12/03 با به همراه داشتن تمام مدارک لازم جهت ثبت نام به واحد و دانشگاه های مربوطه که از سوی سازمان سنجش اعلام شده است مراجعه نمایند.اعلام شدگان ذخیره باید در روزهای تعیین شده به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه کرده و به صورت حضوری طبق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولین مربوطه ، آمادگی خود را اعلام کنند. در صورت عدم مراجعه داوطلبان در روز مقرر به منزله انصراف از تحصیل برای آن ها محسوب خواهد شد . در ضمن پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران، الکترونیکی، بروجرد، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، شیراز، پرند، مشهد، همدان و اراک برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام باید به آدرس سایت مربوط به واحدها مراجعه کنند.

مدراک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت 

1- اصل دیپلم کامل متوسـطه یـا (اصـل گـواهی قبـولی پایـان تحصیلات نظام قدیم و یا اصل مدرک دوره پیش دانشگاهی نظام جدید)

2- اصل شناسنامه و کارت ملی به همرا کپی تمام صفحات

3- 6 قطعــه عکــس 4*3

4- اصل و کپی مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه پذیرفته شدگان مرد (مشمولان دیپلمـه‌ای کـه بـا اسـتفاده از تعهـدات خـدمتی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی از خدمت دوره ضرورت معـاف هستند ، باید موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یـا سـازمان ها ارائه بدهند.)

میزان شهریه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت 

پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت یکی از مسائل مهم دانشجویان آگاهی از میزان شهریه دانشگاه آزاد می باشد. شهریه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می شود. همچنین داوطلبان باید توجه داشته باشند که علاوه بر این دوم مورد هنگام ورود به دانشگاه در نیمسال اول باید مبلغ 1060000 ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی و تمامی پذیرفته شدگان آزمون باید مبلغ 27800 ریال حق بیمه دانشجویی را پس از انجام ثبت نام به شماره حسابی که از طریق محل دانشگاهی اعلام می شود واریز کنند. در صورت هر گونه سوال در مورد میزان شهریه دوره های مختلف می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزاد بهمن 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره