خانه کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

هرساله کنکور کارشناسی ارشد به منظور جذب دانشجویان در رشته های کارشناسی ارشد سراسری و آزاد برگزار می شود. داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام خود را در این آزمون انجام داده اند، با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور ارشد می بایست کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

 

این کارت که حاوی مشخصات متقاضی اعم از شماره داوطلبی و حوزه برگزاری آزمون است، به طور معمول چند روز قبل از تاریخ اجرای کنکور در سایت سنجش منتشر می شود. به همراه داشتن کارت شناسایی همچون شناسنامه، کارت ملی و همچنین پرینت کارت آزمون، از الزامات ورود به جلسه امتحان می باشد.

 

✅ لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402

 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در تاریخ 30 بهمن الی 4 اسفند ماه 1402 از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403

با توجه به جدول زمانبندی در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، داوطلبان می توانند در تاریخ 30 بهمن الی 4 اسفند ماه 1402 به سایت ثبت نام کنکور ارشد به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد اقدام نمایند. لازم به ذکر است چنانچه شرکت کنندگان کارت مذکور را در روز اجرای کنکور به همراه نداشته باشند، از حضور آن ها در محل برگزاری امتحان ممانعت به عمل می آید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

متقاضیانی که ثبت نام کنکور ارشد آزاد و سراسری خود را انجام داده اند، می بایست در اولین فرصت اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری نمایند زیرا برای کلیه متقاضیان یک کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود. در ادامه مطلب، راهنمای تصویری دریافت این کارت مذکور ذکر گشته است.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و گزینه “کارشناسی ارشد” را از منوی تعبیه شده در صفحه انتخاب کنید.مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه ارشد
  • لینک فعال “کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403” را انتخاب کنید.مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد
  • بر روی لینک “کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

  • در این صفحه کلید “ورود به سیستم” را بفشارید تا به صفحه دریافت کارت هدایت شوید.

مرحله چهارم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

  • شما می توانید با انتخاب یکی از 2 روش های موجود در تصویر و سپس فشردن “ورود به سیستم” کارت خود را مشاهده و سپس پرینت بگیرید.
  1. شماره پرونده 7 رقمی به همراه کد پیگیری ثبت نام
  2. شماره پروند، کد ملی و سال تولد

مرحله پنجم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دارای مندرجاتی است که داوطلب در زمان نام نویسی آن را به صورت اینترنتی در فرم ثبت نام وارد کرده که شامل موارد زیر می باشد:

اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1403
شماره شناسنامه
شماره داوطلبی
شماره پرونده
کد و نام رشته امتحانی 4 رقمی
سهمیه ثبت نامی
محل و ساعت دقیق برگزاری آزمون (حوزه امتحانی)
جنسیت
معدل کارشناسی
دانشگاه فارغ التحصیلی

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

ارائه اطلاعات درست در زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و تکمیل مدارک، از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه در مراحل بعدی آزمون مغایرت آن با اطلاعات واقعی داوطلب مشخص گردد، از ادامه فرآیند حذف شده و طبق مقررات با وی برخورد خواهد شد.

 

یکی از اطلاعاتی که باید به درستی اعلام شود، معدل مقطع کارشناسی می باشد و به دلیل اهمیت این موضوع سازمان سنجش فرصتی را برای داوطلبان فراهم آورده تا بتوانند ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارشد و معدل خود را در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون انجام دهند.

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403

بر روی کارت ورود به جلسه، اطلاعات هویتی و تحصیلی و همچنین آدرس محل برگزاری آزمون درج شده است. از این رو داوطلبان باید در هنگام دریافت کارت دقت کنند که مندرجات آن با اطلاعات حقیقی آن ها مغایرت نداشته باشد. چنانچه متوجه وجود اشکالی در عکس داوطلبی خود یا یکی از اطلاعات ثبت نامی شدید، می بایست نسبت به رفع آن اقدام نمایید به دو صورت زیر عمل کنند:

  1. به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش
  2. به روش حضوری و پیگیری از طریق باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد

رفع نقص اینترنتی

  • این زمان برای کنکور ارشد سال 1403 از تاریخ 30 بهمن الی 4 اسفند ماه 1402 با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در سایت سنجش قابل انجام است.
  • اصلاح وجود مغایرت در بندهای نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل کاردانی و کارشناسی، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی هر دو مقطع مذکور و سهمیه های کنکور ارشد، حداکثر تا روز قبل از آزمون در سایت سازمان سنجش
  • آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده ولی سهمیه آن ها مورد تایید ارگان مربوطه قرار نگرفته است، بعد از ویرایش اطلاعات، باید برای بررسی و مشخص شدن وضعیت خود تا دو روز بعد از برگزاری آزمون به ارگان ذیربط مراجعه کنند.

نکته: اعمال سهمیه درخواستی فقط در صورت تایید مراجع مربوطه صورت می پذیرد و در غیر این صورت گزینش داوطلب به صورت سهمیه آزاد انجام گرفته و اعتراض نسبت به این موضوع قابل قبول نمی باشد.

رفع نقص حضوری

اگر کارت ورود به جلسه شما فاقد عکس است یا این که عکس روی آن دارای مشکلاتی از قبیل فاقد مهر بودن، عدم وضوح تصویر، جنسیت و یا اشتباه بودن تصویر می باشد، باید با در دست داشتن 2 قطعه عکس 4 * 3، کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص استان خود مراجعه نمایید. این زمان برای کنکور ارشد 1403 در روزهای 2 و 3 اسفند ماه 1402 در ساعت های 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 صورت می پذیرد.

نکته: هیچگونه تقاضایی در خصوص تغییر کد و نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون پذیرفته نمی شود.

آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

یک سری اطلاعات همچون جنسیت، نبود عکس و یا عدم داشتن مهر و مواردی که قبلا ذکر شد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش نبوده و داوطلب در صورتی که با این نواقص مواجه شود می بایست با مراجعه حضوری به آدرس باجه های رفع نقص، اقدام به ویرایش موارد مذکور نمایند. لازم به ذکر است هر ساله لیست آدرس های باجه های رفع نقص توسط سایت sanjesh.org اطلاع رسانی می شود که به محض انتشار، لینک موجود در جدول زیر فعال خواهد شد.

نکات مهم ⭐
  • کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ در 30 بهمن الی 4 اسفند ماه 1402 از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.
  • با توجه به مندرجات لینک زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳، این آزمون در 4 اسفند ماه 1402 برگزار خواهد شد.
  • اگر مندرجات کارت با مشخصات شما مغایرتی داشت، باید آن را در اسرع وقت از طریق آدرس های موجود در لینک باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد ویرایش کنید.
  • تمامی مواردی که در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه می توانید ویرایش کنید، با مراجعه به مقاله فوق قابل رویت است.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

داوطلبان می توانند در 30 بهمن الی 4 اسفند ماه 1402 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون اقدام نمایند.

2- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد از چه طریقی قابل دریافت می باشد؟

این کارت را می توان به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دریافت نمود.

3- در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد کدام یک از اطلاعات ثبت نامی را می توان ویرایش نمود؟

متقاضیان در این زمان می توانند نسبت به ویرایش معدل دوره کارشناسی خود و سایر مواردی که در مقاله ذکر شده است، اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. علیرضا

    سلام
    من ثبت نام نکردم.
    آیا ممکنه بتونم ثبت نام کنم و کنکور بدم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، خیر، اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد در سایت سنجش منتشر نشده است.

  2. عاطفه

    سلام خواهش میکنم جواب بدید
    من ویرایش سهمیه و معدل انجام دادم ولی روی کارت ورود به جلسه تغییری ایجاد نشد. من چیکار کنم ،

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، با توجه به سنوات گذشته، اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه تغییر نخواهد کرد و صرفا تغییرات در سیستم اعمال می شود.

  3. Zohi

    دریافت کارت ورود به جلسه از سوم مرداد تا چند روز ادامه داره؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، کارت ورود به جلسه آزمون مقطع کارشناسی ارشد از امروز تاریخ ۱۴۰۰/۵/۳ در سایت سنجش قرار داده شده است؛ از امروز تا قبل از برگزاری آزمون میتوانید با مراجعه به سایت سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد