خانه نمونه دولتی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی

نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 97 – 98

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی

طبق روال هر سال ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی 97-98 از نیمه های اسفند ماه هر سال شروع می شود البته توجه داشته باشید که ثبت نام این آزمون به صورت استانی بوده و هم به صورت حضوری و هم بصورت اینترنتی قابل انجام است. مزیت این مدارس نسبت به مدارس دیگر در کیفیت آموزشی و رفاهی این مدارس نسبت به مدارس عادی و دولتی می باشد. به دلیل همین برتری ها هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان خواستار شرکت در آزمون های ورودی این مدارس می باشند. البته دانش آموزان علاقه مند باید توجه داشته باشند که وزارت آموزش و پرورش برای عدم افت کیفیت آموزشی این مدارس فیلتر های سخت گیرانه ای برای این آزمون در نظر گرفته است  که از جمله ی آن ها ورود افراد با استعداد و خلاق به این مدارس می باشد حتی بعد از ورود به این مدارس نیز اعمال این فیلتر ها هم چنان ادامه خواهد داشت به این معنی که اگر دانش آموزی بعد از کسب نمره ی قابل قبول در این آزمون وارد این مدارس شد ، و نتوانست در طول تحصیل معدل میانگین دانش آموزان آن مدرسه را به دست آورد حق ادامه ی تحصیل در این مدارس را از دست خواهد داد. بعداز ثبت نام حضوری یا اینترنتی در استان محل تحصیل ، شرط ورود به جلسه ی برگزاری آزمون  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی است که از طریق سایت های اینترنتی توزیع کارت آزمون مدارس نمونه دولتی  و یا مدرسه در حال تحصیل دانش آموز داوطلب صورت می گیرد.

نحوه ی توزیع کارت ورود به جلسه ی آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 97 – 98

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت آموز و پرورش منطقه محل سکونت داوطلبان قرار می گیرد. همراه داشتن کارت ورود به جلسه هنگام برگزاری آزمون الزامی می باشد و درصورت همراه نداشتن کارت ، از ورود دانش آموزان به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. اطلاعات مهمی هم چون نام و نام خانوادگی ، کد ملی داوطلب ، و نشانی حوزه امتحانی بر روی کارت درج گردیده است . ممکن است هنگام دریافت کارت متوجه اشتباه در اطلاعات مندرج بر روی کارت شوید که در این صورت بایستی به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به رفع نقص اطلاعات کارت اقدام کنید.آدرس باجه های رفع نقص همزمان با توزیع کارت بر روی سایت قرار می گیرد. برای اطلاع دقیق از نحوه ی دریافت کارت وررود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی در صورت تمایل می توانید با مشاورین مشاوره تحصیلی تلفنی   ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.  

شرایط و مدارک برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 97

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی فقط در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم صورت می گیرد که البته این ثبت نام در هر دو پایه تحصیلی ششم و نهم شرایط خاص خودش را دارد. کسب مقیاس نمره ی خیلی خوب در دروس از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی دانش آموزان پایه ششم به هفتم و کسب معدل 17 از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه نهم خواهد بود. در زیر تعدادی دیگر از مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را عنوان کرده ایم.

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اصل و کپی صفحه اول شناسنامه دانش آموز
  • پرداخت مبلغ تعیین شده  جهت ثبت نام و ارائه رسید واریزشده
  • ارائه فرم تکمیلی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی
  • 2 قطعه عکس

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی  97

دانش آموزان متقاضی آزمون نمونه دولتی در پایه های ششم و نهم از نیمه ی اول اسفند ماه تا اواخر فروردین ماه فرصت خواهند داشت که در آزمون نمونه دولتی 98 – 97 ثبت نام کنند. زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی همانند سال های پیش در نیمه اول تیر ماه در نوبت صبح برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر دز زمینه نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی می توانید با مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97

تقریبا 20 روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی یعنی در اوایل مرداد ماه در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم زمان  اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی  فرا می رسد و نتایج آزمون بر روی سایت قرار خواهد گرفت. پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آن دسته از دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند باید در زمان تعیین شده برای ثبت نام حضوری در مدسه پذیرفته شده اقدام نمایند.

     “فراموش نکنید که عدم مراجعه در زمان تعیین شده به مدرسه پذیرفته شده برای انجام  ثبت نام حضوری به منظور  انصراف از تحصیل در این مدارس خواهد بود.”

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد